Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project plans include creation of eight sustainable positions for organizers of events for unemployed persons. These eight  people will be integrated into a real working environment, which will teach them specific practical skills and experience to work in the field of event management, will provide the development of their skills to organize by stimulating their abilities to arrange and organize things, their computer skills, making decisions quickly and taking responsibility.

The project implies real involvement of the eight employees in the process of work. They will be affiliated to concrete event-related projects of the firm. They will organize events and will participate in their accomplishment. They will also be involved throughout the working process – from the stage of concept – idea and topic of the event, through the development, accomplishment and final report on the respective project. The employees selected will be expected to have the experience and/or the urge to make a career in a new agency for event management, to be flexible and be ready to work on many different projects simultaneously. The working place may be different but people will be on a full time contract. Most of the events organized will be in Sofia, yet there will be ones in other places like Varna, Plovdiv, Burgas, etc. Computers, media equipment and a car will be purchased to provide for the proper functioning in the working place for the team, so that they can organize and accomplish the activities planned. At least four working places will be sustained for a minimum of 12 months after completion of the  project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 8 лица за Организатори на събития: Цел на дейността е да бъдат подбрани и наети 6 безработни младежи, които наскоро са завършили своето образование и изпитват затруднение в намирането на работно място, където дългосрочно да бъдат ангажирани на трудово правоотношение. Допълнително, ще бъдат наети две продължително безработни лица. Така наетите лица ще подкрепят съществуващия бизнес на фирма Хем енд Егс и ще създадат възможност за нейното устойчиво развитие по време и след приключването на проекта. Понастоящем, фирмата е в непрекъснат процес на организиране на събития. На месечна база, фирмата организира между 2- 15 събития и промоционални активности. За целта, тя има на разположение и включва в работния процес до 20 обучени промоутъри и/или супервайзъри. Финансовото състояние на фирмата, обаче и несигурността на бизнеса като цяло, все още не и позволяват да сключи с тях трудови взаимоотношения. Оттук, не може да се гарантира устойчивост на работните места. Целта на настоящата дейност е създаването на устойчиви работни места за млади хора, като минимум 50% от тях ще бъдат запазени за мин 12 месеца след приключването на проекта. С това ще се разшири съществуващата дейност на фирмата, специализирана в организирането на конференции и събития, изцяло в корпоративната сфера. Категорията длъжност "организатор събития" е подбрана, както спрямо визията и нуждата на Кандидата за развитието на бизнеса, така и с цел да обхванат млади хора с различно ниво на опит и квалификация, с оглед нарастване възможността за постигането на целите на Програмата. Организационната работа като супервайзъри се състои в планирането на всеки един етап от събитие, възложено от клиент. Това включва координацията на подизпълнители, сред които: разработване на креативна концепция, локация, избор на изпълнители, озвучаване, осветление, кетъринг, изпълнител на развлекателна програма ( това число певец, балет и др.). Работата им ще бъде координирана, проследена и напътствана от Ръководителя на проекта, който е и управител на фирма Хем енд Егс. Опциите за развитие и включването в реален работен процес зависи изцяло от възможностите на новонаетите лица да се адаптират, спрямо развитието на съответния организационен процес, работата с клиентите и техните възможности да работят върху повече от една задачи в едновременно. Комбинацията от креативно мислене, гъвкавост, бързо и адекватно взимане на решения са сред ключовите компетентности, които новите кадри ще трябва да използват в работния процес и съответно ще бъдат задавани като очакване при техния подбор. Минимум две от наетите лица ще трябва да притежават шофьорска книжка и имат опит, т.к. често пъти се налага предварителна обиколка на локацията, закупуване на продукти или съответен инвентар за конкретните събития, подпомагащи процеса на работа. Целта е в рамките на 12 месеца, новите кадри да бъдат практически обучени във всяка една специфика, свързана с процеса по организирането на събития - от първоначалния креативен процес до реализацията на проекта и подаването на отчетите след реализирането на даден проект. Това ще бъде една много добра основа за по-нататъшното развитие на тези млади хора и ще им даде квалификацията и опитността в областта на организирането на събития. В този процес, младежите ще бъдат подпомогнати изключително от Ръководителя на проекта, който има над 10 годишен опит в организирането на събития, като в този период постоянно организира, ръководи и следи за изпълнението на работа на 5 до 20 човека. 58 935.00 57 149.60
Закупуване на дълготрайни материални и нематериални активи, които са необходими за новоразкритите 8 работни места: В ЕС висококачествените работни места вървят заедно със също толкова висока производителност на труда и участие на пазара на труда. Важно място заема осигуряването на достъп на бизнеса до възможности да инвестира в подобряване на организацията и условията на труд. Това е предпоставка за създаване на работни места, с по-голяма динамичност и по-висока производителност, каквито са предложените в настоящия проект работни позиции. Инвестициите, които са предвидени по проекта в оборудване е ключово за тяхното създаване и устойчиво поддържане. Естеството на самите работни места, свързани с организация на събития, предполага мобилност /лаптопи, таблети, телефони, автомобил/, технологии /мултимедия, камери, фотоапарати/, които се използват в изпълнението и организирането на самите дейности. Финансовата помощ на Програмата за финансиране на описаното по-долу оборудване за всяко конкретно работно място ще подпомогне Кандидатът в неговия финансов ангажимент към разкритите работните места. Това е и сериозен стимул за Кандидата да разшири своята дейност и развие бизнеса си, откъдето и очакваната дългосрочност на разкритите работни места. Кандидатът е микропредприятие и финансовата помощ на Програмата в това направление е изключително съществена за него. Липсата на финансиране на предвидената материална база, чрез която ще работят наетите лица, няма да може да бъде компенсирана с друг източник на финансиране и това би поставило устойчивостта на разкритите работните места пред сериозен риск. Дейността предвижда закупуване на следните активи: 1) Лаптопи и мултимедия. С подсигурената техника, конкрентно ще бъдат организирани дейности по презентиране, озвучаване, промотиране и други представление. За професионално и качествено организирането на събития, хепънинги, конференции и семнари тази техника е и е от първа необходимост за работещите. Допълнително, предвидени са по броя да бъде такъв, че да позволява работа по паралелни проекти и по екипи на младежите. 2) Камери и фотоапарати. Документирането на проявите е от основно значение при провеждането и отчитането на събитията. Отново направена предвидени са два комплекта за паралелна работа по различни събития, каквато в момента е практиката на компанията. 3) Таблети и мобилни телефони. Организатор на събития е мобилна длъжност, организационната работа, която се състои в планирането на всеки един етап от събитие, възложено от клиент. Това включва координацията на подизпълнители, работа върху повече от една задачи едновременно. За по-бързото и удобно изпълнение на тези дейности, както и за нагледно представяне на предлаганите услуги, за тези служители е предвидено закупуване на мобилни устройства - таблети или мобилни телефони. Дейностите предполага директна връзка на работещите един с друг и с ръководителя на съответния проект. Използвайки съвременните интернет приложния като Viber, MSN, Skype и др. младежите ще имат бърза връзка едни с други и бърз обмен на информация и задачи в реално време между много участници едновременно, което е задължително за спецификата на изпълняваната дейности и нейната ефективност и бързина. Таблетите ще помагат за бърза обработка на информация, проучвания и анализ в интернет, по всяко време и на всяко място. 4) Работно облекло. Ще бъдат подсигурени летни и зимни брандирани фланелки, и блузи тип "суитчъри" за наетите лица /по два комплекта/. 5) Автомобил. При така описаната работа и организация на събитията, редовно се налага предварителна обиколка на локацията, закупуване на продукти или съответен инвентар за конкретните събития, подпомагащи процеса на работа, както и още много други текущи действия, които налагат много бърза реакция и движение, както и пътувания извън София. Поради това, в проекта е предвидено закупуване на малък автомобил. Той ще бъде на разположение на целия екип от новонаети лица, като тези, които разполагат с шофьорска книжка ще имат възможността да шофират. 26 440.00 26 969.93
Публичност на проекта: Дейността предвижда информиране на голяма обществеността за финансирането на ЕС, чрез: Първоначална публикация за старта на проекта, която ще бъде направена в рамките на два дни от сключване на договора за финансиране и ще бъде публикувана на фейсбук страницата на Бенефициента. След това ще бъде изработен стандартен пост и поставен отново на фейсбук страницата на Бенефициента с името на проекта и финансиращия орган. Банерът ще води до текст/съобщение с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като се откроява финансирането на ЕС. В хода на изпълнение на проекта, ще се появяват и нови съобщения във връзка с изпълнението на дейностите на проекта и ще бъдат публикувани на Фейсбук страницата на Бенефициента. Ще бъдат изготвени флайери с кратка информация за проекта, които ще бъдат разпространени на организирарни от фирмата събития. Участниците в процеса на изпълнение на проекта ще бъдат информирани допълнително чрез включването на информация за финансиращата програма във всеки един документ или публична обява, свързани с проекта. Ще бъдат изработени и поставени информационни стикери за всяко от закупеното оборудване и обзавеждане. На стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", общото лого за периода 2014-2020 и номера на договора за финансиране. Автомобилът ще бъде брандиран с логото на ЕС и Програмата и информация за проекта и финансовата помощ. Предвид спецификата на бизнеса, който ще бъде подкрепен от настоящия проект, така предвидените информационни материали ще стигнат до голям брой лица и ще е от изключително голяма полза за популяризиране финансовия принос на Общността. 1 400.00 970.00
Дейности по организация и управление: Извършване на всички необходими дейности за качествената и ефективна организация на изпълнението и управлението на настоящия проект, в т.ч.: 1. Изготвяне и следене изпълнението на подробен план за действие по проекта. Мониторинг и регулярен отчет за хода на изпълнение на проекта съгласно плана. 2. Изготвяне на план за външно възлагане за избор на изпълнител за доставките /Дейност 2/. 3. Подготовка на подробни Характеристики и Отговорности за длъжностите на проекта. Работен процес за всяко от наетите лица. Начин на отчитане на извършената работа. Мониторинг изпълнението на работните задължения и спазването на работното време, съгласно сключените трудови договори. Приемане на отчетите за извършена работа. 4. Извършване на подбор на лица. Провеждане на интервюта. Избор и наемане на работа. 4. Изготвяне на план за вътрешна комуникация и организация на работата между участниците/наетите лица. 5. Комуникация с УО на проекта. Посещение на обучения, проследяване и прилагане на изискванията /Наръчник/ за изпълнение на договори, финансирани от ОП РЧР и други изисквания и документация, необходима за доброто управление на проекта. 6. Изготвяне на междинни технически и финансови отчети по Проекта, спрямо изискванията на УО. 7. Директна връзка и комуникация с останалите участници в проекта - наети лица, външни изпълнители, медии. 8. Организиране изпълнението мерките за Публичност на проекта. Подготовка на информация за осъществяване дейностите по публичност. 8 800.00 8 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).