Дейност №1: Организация,управление и публичност на проекта: Дейност №1: Организация,управление и публичност на проекта включва:
-Организация и управление на проекта.
-Публичност на проекта.
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ
Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проекта ще бъдат назначени следните експерти: Ръководител на екип, финансов експерт, координатор и инвеститорски контрол . Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС 189/05.08.2016 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган.
Дейността предвижда:
- Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи;
- Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта;
- Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток;
-Времеви графици на задачите;
-Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи;
- Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово;
Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване.
ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА
1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 30 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.;
2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка;
3. Изработване на 30 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция;
4. Листовки с информация за проекта (60 бр.)
5. Инсталиран 1 бр. билборд;
6.Изработка и монтаж на 2 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на двете сгради, обекти на интервенция.
7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души и официална церемония за откриване на двата обекта , съгласно изискванията на Наръчника.
8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –30. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта.
|
29 209.31
|
22 147.69
|
Дейност 2"Изпълнение на строително - монтажни работи за саниране и обновяване на сградите и въвеждане на енергоспестяващи мерки съгласно работните проекти и изпълнение на задължителните мерки в докладите от техническото и енергийно обследване": Дейността предвижда реализирането на:
- всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност и включени в работните проекти за жилищните сгради, които водят до съответствие на сградите с нормативните изисквания за енергийна
ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“;
- всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване;
-всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за
преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
|
1 424 801.86
|
1 093 768.44
|
Дейност №3 "Строителен надзор и оценка за съответствие": Съгласно българското законодателство упражняването на независим строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория, следователно обектите в настоящето проектно предложение, които са трета и четвърта категория, задължително подлежат на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради.
Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за:
- Законосъобразно започване на строежа;
- Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации;
- Спазване на условията за безопасност на труда;
- Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- Годността на строежа за въвеждане в експлоатация;
- Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове. |
29 323.55
|
11 616.00
|
Дейност №4 "Упражняване на авторски надзор ": Настоящото проектно предложение предвижда възлагане и на дейности по авторски надзор, който ще следи дали Строителят изпълнява строителните дейности на обекта съгласно изискванията на изготвените работни проекти, техните детайли и чертежи. Всяко отклонение ще се докладва на Възложителя.
Изпълнителят осъществяващ авторски надзор ще следи основно за:
- Точното изпълнение на одобрените работни проекти, разпоредбите на ЗУТ и на подзаконовите нормативни актове, имащи отношение към предмета на поръчката и за промените или допълненията на проекта, предписани по узаконения нормативен ред от проектанта по време на строителството.
- Съответствието между отделните части по различните специалности на работните проекти.
Предписанията на Изпълнителя, свързани с авторското му право за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в дневника на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. |
2 000.00
|
2 000.00
|
Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл. 177 ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и ,се пристъпва към издаване на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ.
Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма.
Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС. |
3 340.00
|
0.00
|