Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 227 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project proposal is aimed at meeting the needs and solving the problems of one of the most vulnerable groups in our municipality - the elderly people of over working age, living in the Home for elderly people in the village of Karaisen. The project is in full compliance with the standards of quality of residential care for elderly people of over working age in terms of the specialized environment for the provision of the service and includes the following activities:
1. Implementation of construction works, implementation of construction and author's supervision, commissioning of the site:
1.1. Implementation of construction works:
- Reconstruction, incl. implementation of energy efficiency measures in the existing building;
- Extension (new construction) of the Home for elderly people in the village of Karaisen;
- Delivery and installation of equipment and furniture;
- Installation of a 30 kW Photovoltaic power plant;
- Construction of a small wastewater treatment plant;
- Building of an accessible environment;
- Construction of a recreation area, incl. fitness area and improving existing infrastructure.
1.2. Exercise of independent construction supervision.
1.3. Author's supervision during construction.
1.4. Commissioning of the site.
2. Delivery and assembly of equipment and furniture;
3. Organization and management, incl. information and communication.
In the project proposal, there are no activities that unreasonably exceed the minimum requirements of service quality standards, as well as activities that are not directly related to the reforming of the service Home for elderly people.
As a result of the implementation of the project the Home for elderly people in the village of Karaisen will be reformed. Conditions will be provided to improve the quality of provision of the social service "Home for elderly people". Users will be provided with a complex of adequate services and living conditions that meet modern requirements and regulations.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на строително-монтажни работи, осъществяване на строителен и авторски надзор, въвеждане на обекта в експлоатация. : Дейността се разделя на следните етапи: I. Етап - Подготовка на проектното предложение, вкл.: 1. Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради, технически паспорт на съществуващата сграда. Предпроектно проучване на условията и възможностите за изграждане на фотоволтаична инсталация; 2. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционен проект; 3. Оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 4. Одобряване на инвестиционния проект и издаване на разрешение за строеж. ІІ. Етап - Изпълнение на проектното предложение, вкл.: 1. Извършване на строително-монтажни работи (СМР). СМР ще започне с откриването на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво, съставяне на Акт образец 2, като ще бъдат изпълнени следните СМР: 1.1. Реконструкция на съществуваща сграда, вкл. мерки за енергийна ефективност. Предвижда се извършване на функционални промени на помещенията в съществуващата сграда на ДСХ - двойни стаи за домуващи, сервизни, административни, медицински и др., съгласно изискванията на нормативната уредба. 1.2. Пристрояване (ново строителство) на ДСХ с. Караисен. Изграждане на нова присторена част, в която ще се обособят единични, двойни стаи и гарсониери за домуващите, санитарни възли, дневни и помощни помещения. Съществуващата сграда и новата част са свързани. Обосновката за проектното решение е описана в Приложение 1 към настоящото проектно предложение. 1.2. Монтаж на ФЕЦ 30 kW - произведената електроенергия ще се използва за собствени нужди, а излишъкът ще се съхранява в батерии. 1.3. Изграждане на малка пречиствателна станция за битови отпадни води - пречиствателното съоръжение ще представлява готов модул и ще се монтира вкопано и полувкопано в земята. Пречистената вода ще се съхранява в резервоар и ще се използва за поливане на затревените площи - спестяване на вода. 1.4. Достъпна среда - проектното предложение е съобразено с нормативните изисквания, вкл. изграждане на асансьор, отвори на врати, санитарни и жилищни помещения. 2. Строителен надзор - подготовка за откриване на строителната площадка.; Упражняване на непрекъснат строителен надзор относно спазването на изискванията към строежите, съгласно Чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; Изготвяне и подписване на всички актове по Наредба №3 /31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, вкл. протоколи за проби и изпитвания на новото строителство до завършване и въвеждане в експлоатация на обекта; Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за въвеждане на обекта в експлоатация, включително технически паспорт и приложенията към него, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. 3. Авторски надзор - съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на проекта, се гарантира точното изпълнение , спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта. 4. Заснемане по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; 5. Въвеждане на обекта в експлоатация, съгл. Наредба 2 от 31.06.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България, минимални гаранционни срокове а изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, вкл. набавяне на необходимите съгласувателни и разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство. Съгласно категорията на обекта - IV кат., обектът ще бъде въведен в експлоатация с издаване на удостоверение от главния архитект на Община Павликени. 2 683 441.76 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: С изпълнението на настоящата дейност се цели осигуряване на съвременно, отговарящо на потребностите на потребителите в Дом за стари хора с. Караисен обзавеждане и оборудване. След приключване на строително-монтажните дейности същото ще бъде доставено, монтирано и позиционирано на предвидените места в съществуващата реконструирана сграда на ДСХ и изградената нова част. Осигуреното обзавеждане за стая за един потребител ще включва легло, маса, стол, гардероб и шкаф за лични вещи. Предвижда се кухненско обзавеждане и оборудване за гарсониерите и дневните. Предвижда се оборудване и обзавеждане за санитарните възли, дневните, трапезарията, помещенията за срещи, административните и помощни помещения, залата за рехабилитация, медицинския кабинет и манипулационна, кухня, сервизни помещения и др. Предвидено е специализирано медицинско обзавеждане и оборудване за залата за рехабилитация, медицинския кабинет,манипулационната и стаите за лежащо болни. 153 342.00 0.00
Организация и управление: Дейността включва услуги за организация и управление на проекта , свързани с цялостно качествено управление, изпълнение и отчитане и ще бъде разделена на 3 етапа: І. Етап - Организация на изпълнението - избор на консултант за организация, управление и инвеститорски контрол на проекта. ІІ. Етап - Организация, управление и инвеститорски контрол на проекта: Цялостно администриране на дейностите по проекта, вкл. но не само: - Изготвяне на документации и участие в процедури за избор на изпълнители по дейности 1 и 2 от Плана за изпълнение на проекта; - Изготвяне на досие на проекта, включващо всички документи по дейности, изпълнители, кореспонденция и т.н.; - Организация и провеждане на регулярни срещи с изпълнителите на дейностите по проекта, възложителя и др. заинтересовани страни; - Административен и технически контрол на изпълнението на дейностите, вкл. проверки на място; - Финансово управление на проекта - заявки за плащания, протоколи, доклади, справки, както и всякаква друга документация, необходима за доказване изпълнението на дейностите по проекта пред СНД; - Изготвяне на искания за плащания в системата ИСУН, вкл. технически и финансов отчет; - Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи по проекта; - Изготвяне на доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта до възложителя; - Съставяне на свързаната с проекта кореспонденция до СНД, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществени поръчки и възражения по финансови корекции; - Съблюдаване спазването на нормативните актове и указания на СНД за изпълнение на проекти, финансирани Механизма за възстановяване и устойчивост и общите нормативни документи; - Идентифициране и своевременно докладване на Възложителя за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице измами/нередности. - В качеството си на инвеститорски контрол носи отговорност за подписването на протоколи за извършени СМР в хода на строителството и установяване на изработените количества по видове дейности, протоколи и други документи съгласно нормативната уредба; - Организация и изпълнение на дейностите по информация и комуникация. ІІІ. Етап- Отчитане на проекта: - Отчитане на отделните договори с външните изпълнители по дейностите по проекта, включително спазване графици за изпълнение, срокове, приемане на свършените работи/услуги/доставки; - Проверка размера на разходите, спазване на бюджетните лимити на проекта; - Идентифициране необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключването на проекта и съставяне на документи за тяхното получаване; - изготвяне на отчет и заявки за окончателно плащане, събиране на отчетни документи и окомплектоване на Искане за окончателно плащане; - Изготвяне на искане за окончателно плащане по проекта, вкл. технически и финансов отчет. През целия период на изпълнение на проекта ще бъдат спазвани и изпълнявани мерките за информация и комуникация. Ще бъдат спазвани изискванията по чл. 11 от Договора за ПВУ, част от документите за изпълнение на проекта. 68 820.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).