Закупуване на хранителни продукти : На 01.03.2016г. на основание чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №50 с фирма „Варна Оборот“ ЕООД с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”.
На 07.03.2016г. на основание чл чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №51 с фирма „Мариан 2004“ ООД с предмет „Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”.
Доставяните хранителни продукти задължително следва да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При доставката следва да се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания.
Началната дата за стартирането на проекта е 16.05.2016г, крайна дата - 31.12.2019г. Съответно топъл обяд ще се предоставя 913 дни , от които до 30.04.2017г. на 154 потребители и от 01.05.2017г. на 184 потребители.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 757642 от 16.11.2016г. и договори с избрани изпълнители - № 46 от 23.03.2017г., № 34 от 07.03.2017г. и №193 от 01.11.2017г. |
379 013.06
|
379 021.50
|
Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя със собствен ресурс на община Аврен в обособен кухненски блок находящ се в с. Аврен. -част от сграда, представляваща „Социално предприятие за обществено хранене“, състояща се от фоайе, сервизни помещения, зала за хранене, коридор, кухня, помещение за съхранение и обработване на яйца, помещение за съхраняване и обработване на плодове и зеленчуци, подготвителна за местни продукти и риба, коридор, миялно помещение – 2 броя, тоалетни, баня и съблекалня за персонала.
Помещението е санирано с PVC дограма, отоплява се с климатици, съобразено с изискванията по Закона за храните. С отделни входове за получаване на хранителни продукти и изнасяне на готовата продукция.
Материална база:
Фризери – 3бр., Хладилници – 4бр., Хладилник за проби – 1бр., Печка газова с фурна – 1бр., Печки електрически с фурни – 3бр., Конвектомат – 1бр., Картофобелачка/професионална – 1бр., Планетарен миксер – 1бр., Зеленчукорезачка/професионална – 1бр., Контейнер/сефертаси тройка/ - 600бр., Термоказани за пренасяне на храна – 4бр., Електрически фритюрници/професионални – 2бр., Електрически скари/професионални – 2бр., Тави за печени – 10бр., Казани неръждаеми с двойно дъно – 43литра – 6бр., Тенджери неръждаеми – 20литра – 5бр. , кухненска посуда – черпаци, решетъчни лъжици и др.
Налични човешки ресурси:
Административен и технически персонал – директор, финансист, трима шофьори за разнос на храна.
Персонал кухня – двама готвачи, помощник готвачи – трима/ единия помощник готвач е назначен по програма за временна заетост за младежи до 29г. възраст/, кухненски работник, общи работници миална и разнос на храната– пет, двама работника на граждански договор за разнос на храна.
Храната ще се приготвя по Рецептурник за заведения за обществено хранене. Доставяните хранителни продукти задължително са придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При приготвяне на храната ще се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания.
|
18 950.66
|
18 951.07
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти/ веднъж на два месеца/ в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки които се предоставят по проекта - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и комунални услуги.. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от директора на социалното предприятие.
|
18 950.65
|
18 951.07
|