Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

Horizons Bulgaria was established in 2005 as a subsidiary of JordanSheppard Bulgaria, which covers the needs of customers for selection of expert and middle management level. During 2015, Horizons is developing rapidly at national level and became one of the leading and largest agencies for recruitment in Bulgaria, opening offices in major cities in the country. The company invests in new services and businesses in the field of human resources - training, organizational development and diagnostics, staff leasing, HR outsourcing. One of the main goals of the company is to develop human capital to ensure higher employment, income and social integration, to enable the company to maintain capacity built over the years. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. In addition, the objectives of the project proposal are fully in line with the objectives of the "Development of human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to quality education and lifelong learning, and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following activities: Activity 1. Hire unemployed and / or inactive for a period of 12 months Activity 2. Purchase of equipment, furniture, DNA and furniture related to the creation of new jobs, Activity 3. Work organization and management of projects, activities 4. Information and publicity. Disclosure of
more jobs and continued investment in human resources are of paramount importance in 2015. The objectives and activities of the project are consistent with long-term priorities of the strategy "Europe 2020" and the need to improve the business environment in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 7 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 7 лица - Пет безработни лица до 29 г. ; Две безработни и неактивни лица на следните длъжности: - Четири лица ще бъдат назначени на позиция с код 24236004. Експерт, подбор на персонала с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за един човек на месец, което прави общо 33 219,36 лв за 12 м. за всички наетите на тази длъжност. Всеки един от тях ще изпълнява оперативни, проучвателни и анализаторски функции, както и специфичните си задължения по подбора и квалификацията на персонала. - Едно лице на длъжност експерт, обучение и квалификация с код 24246001 с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за месец или 8304,84 лв. за 12 м. То ще бъде обучено да съставя планове и програми, разработва учебно-методическа документация, да подготвя договори с учебни заведения и консултантски фирми за провеждане на фирмени и специализирани обучения, разработва перспективни и текущи планове за подготовката на кадрите и повишаване на квалификацията им. -Едно лице на длъжност офис мениджър с код 33413004. - общо разходи за работодателя 557.67 лв. на месец или 6692,04 лв. за 12 м. Това лице ще отговаря за качеството на организацията на техническото обслужване на дружеството. - Едно лице на позиция търговски представител с код 33223003 с общо разходи за работодателя 557.67 на месец или общо 6692,04 лв. за 12 м. Този служител ще поддържа постоянен контакт с клиентите и ще проучва потенциални. Разходите за всички новонаети по проекта служители възлизат на 54 908,28 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на подбор и наемане на персонал за клиентите на компанията. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта. 54 908.28 32 543.08
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в "Хорайзънс България" ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "Хорайзънс България" ООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на 7 компютъра, към които е предвидено да се закупи и необходимия софтуер за работа т.е. офис пакета, 7 бюра, 7 стола, 7 мобилни телефона, 3 шкафа, както и други офис консумативи необходими за извършване на всекидневната дейност на наетия персонал по проекта. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост в "Хорайзънс България" ООД . Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите лица дейности, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. Проектът създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на основата на повишаване качеството на труда и стимулиране личностната реализация на заетите лица, което е в съответствие с общата цел на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, за конкурентоспособно и устойчиво развитие на фирмата, на основата на качеството на човешкия ресурс. 20 000.00 19 802.00
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 7 540.00 5 040.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 400.00 1 360.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).