Разработване на документи и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на дейностите по проекта: Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени и проведени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП, изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразини с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020".
В рамките на поректа ще бъдат проведени обществени поръчки за избор на изпълнител за:
- "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново
- "Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на"Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново""
- "Изпълнение на мерки за публичност и визуализация и провеждане на информационна кампания по проект "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" гр. Малко Търново"
- "Осъществяване на одит по проект "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново" |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново": В рамките на настоящата дейност ще бъде изпълнено следното:
-Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енелгийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"
- Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/ усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки")
-Изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване.
-Изпълнение на мерки , свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с наредба № 4 от 01.07.2009 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания |
229 640.00
|
277 244.88
|
Осъществяване на дейностите по Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново": В рамките на настоящата дейност избраният Консултант по смисъла на чл. 168 от ЗУТ ще изпълни:
1. Доклад за оценка на съответствието на работния проект за "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново"
2. Независим строителен надзор при реализацията на проект "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Инженеринг за реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново", в това число ще изпълни следното:
- ще контролира законосъобразното започване на строежа.
- ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя.
- ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност.
- ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период. ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор.
- ще изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
- след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него.
- съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и да носи отговорност за правилното й комплектоване.
- след приключване на строителството ще изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя. Както и ще изпълнява и други задължения, не упоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020. |
10 000.00
|
6 348.00
|
Изпълнение на мерки по публичност и визуализация по проект "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания" - гр. Малко Търново": Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени един временен билборд по време на строителството и една постоянна информационна табела/билборд след завършване на проекта.Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., кандидатът в настоящото проектно предложение ще информира обществеността за получената подкрепа като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включващо неговите цели и резултати, и открояващо финансовата помощ от Европейския съюз.
|
1 800.00
|
2 136.00
|
Одит на проекта: Съгласно насоките за кандидатстване по обявени процедури за подбор на проекти, респективно покани при процедури на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, одитът на проекта е задължителна дейност за проектите, финансирани от оперативната програма. Одитът на проекти следва да се извършва по ясно дефинирани стандарти. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Общата компетентност на екипа или одитора, който ще извършва одита, следва да е достатъчна за качествено изпълнение на одиторските процедури. Одитът на проекти следва да бъде с ясно дефиниран обхват и да включва като минимум следните проверки:
-дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление -проектът е реализиран с необходимите ресурси -- всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз
-първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни
-- напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо)
-- спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека
-- всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване
- проверка на докладваните нередности - слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин
- исканията за средства, подадени от бенефициента, са точни, пълни и са във формат,изискван от УО
- неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред
- счетоводни системи и осчетоводявания
- проверка за двойно финансиране - мерки за информация и публичност |
1 800.00
|
1 800.00
|
Дейности по организация и управление на проекта: Дейностите на Екипът, отговарящ за организацията и управлението на проекта ще включват без да се ограничават до:
• Организация и ръководене на дейностите па проекта
• Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта
• Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки
• Координира и поддържа контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта;
• Разработване и спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта
• Организиция изпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място
• Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях;
• Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта; |
3 560.00
|
3 551.95
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: След приключване на строителството и представяне на: - документ за собственост (нотариален акт); -разрешение за строеж; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива; -аверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа); -документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по Чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура. -Окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ обектът ще въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. |
500.00
|
0.00
|