Създаване на уеб-платформа: Дейността включва цялостно създаване на уеб-базирана платформа FishWeek, на която ще бъде качена цялата информация, която ще бъде събрана в рамките на изпълнението на проекта. Платформата ще бъде с възможност за постоянно обновяване на информацията, качване на нова информация, добавяне на нови папки с информация в зависимост от нуждите на рибарската общност и на територията на МИРГ Несебър - Месемврия. На платформата ще има папка с информация за всички други регистрирани като МИРГ територии в Р България, както и папка с интересна инормация за МИРГ от други страни от ЕС, така че платформата да бъде полезна на повече от една МИРГ и рибарска общност и да служи като инструмент за обмен на информация и знания между рибарските територии и работа в мрежа. Така териториите и общностите ще могат да си партнират и взаимно да се подпомагат в развитието и постигането на цели. В изпълнението на дейността ще бъде привлечена местната рибарска общност на Несебър, както и община Несебър. Техническото изпълнение на дейността включва планиране и архитектура на платформата, графичен дизайн, техническа разработка на платформата,, въвеждане и адаптиране на базата данни, която ще бъде събрана чрез другите дейности по проекта, адаптиране на мобилна версия, управление, комуникация и администрация на платформата и тестване и подобрения на резултата в реални условия в рамките на проекта. |
29 500.00
|
57 960.00
|
Подготовка на информация и съдържание за уеб-платформа: Дейността представлява подготовка на информация за платформата. Включва обследване и проучване на различни източници на историческа, научна, статистическа и актуална информация за следните примерни категории на уеб-базираната платформа:
o За Несебър - територия на МИРГ
o Заливи и места за риболов
o Видове риболов
o Видове риби
o Информация за възможностите за яхтинг, гмуркане и сърфинг в района
o Информация за възможностите за хранене - обекти и традиционни рецепти от региона
o Информация за фестивала FishWeek, който ще бъде организиран и проведен по настоящия проект
С цел постигане на максимална полза от създадената платформа, ще бъде поместена информация и за други МИРГ от България и ЕС, информация за спецификата на рибарската общност и др.
Събраната информация ще бъде селектирана, синтезирана и обработена, основно като текстова информация и снимков материал. Окончателният текстови продукт ще бъде обработен, форматиран и записан във вид - готов за качване на уеб-базираната платформа. Финалните текстове ще бъдат преведени на английски и руски език, с цел постигане на максимална полезност на платформата.
|
28 200.00
|
27 720.00
|
Дигитален маркетинг: Дейността по същество представлява цялостна онлайн-комуникационна кампания на проектните дейности. Една платформа за да е ползваема, постоянно да се актуализира с нова информация и да е полезна - първо трябва да бъде разпознаваема от хората, от рибарските общности, от бизнеса и от туристите. За да се постигне тази разпознаваемост за уеб-базираната платформа и за фестивала и те да бъдат търсени и възприемани като ценен информационен канал, по проекта се предвижда изработване на стратегия за онлайн позициониране и представяне на платформата и събитията по проекта в социалните мрежи. Разпознаваемостта и практическото ползване платформата ще се подсигури с изработването на дългосрочна комуникацията в социалните мрежи и медии. Планира се последователна комуникация на всички проектни дейности и най-вече на платформата, така че тя да се възприеме и ползва като нов продукт и услуга в територията на МИРГ Несебър - Месемврия. Ще бъде създадена комуникационна бизнес среда за потенциални партньори, изложители и участници във фестивала, за да може той да се наложи като ежегодно събитие, което да бъде очаквано от бизнеса и туристите и да привлича инвеститори и посетители в територията. Ще бъде създадена виртуална карта на фестивала - календар, участници, посетители, възможности, програма, секторна локация + подпомагане на партньорски инициативи, възможности за търсене и намиране на пратньори и др..
Дейността включва и предварително промотиране на активностите по проекта и създаване на уведомителен бюлетин, който да информира своевременно аудиторията за предстоящото събитие и да провокира интерес.
Дейността ще обхваща целият период на реализация на проекта |
29 200.00
|
0.00
|
Заснемане на видеофилми, клипове и фотосесии: Дейността включва заснемане на видео филми, клипове и фотосесии от територията на МИРГ Несебър - Месемврия във връзка с реализацията на проекта и набавянето на информация за платформа FishWeek. Ще се извърши проучване и обследване на информация свързана с местни занаятчии, рибари, лодкари, готвачи, капитани и други личности - свързани с морето и събиране на интересни истории и разкази за филмите и видеата. Ще се направи избор на локации подходящи за заснемане, подготвяне на сценарии, базиращ се на историите разказани от хората и организиране на видео заснемане, интервюта , снимкови кадри на процеса на работа, заснемане с дрон, последваща обработка и творческа организация, подбор, монтаж и цветови корекции, озвучаване, лицензирана музика. Предвижда се заснемане на кратък филм и клип за фестивала - видео от провеждането на събитието с дължина от 3-4 минути, предоставяне на подходящи формати за разпространение на клипа в различни социални мрежи - Facebook, Instagram, Youtube.
За нуждите на уеб-платформата ще бъде създадена карта – заливи и места за риболов и заснемане на 360 панорамни снимки от земя и от дрон при подходящо време и светлина за панорамни снимки |
29 800.00
|
29 400.00
|
Организиране и провеждане на фестивал: Дейността включва цялостна организация и провеждане на фестивал Fish Week Nessebar and Sea Food Festival. Фестивалът се предвижда да бъде организиран и проведен в с.Равда през месец май - преди началото на активният туристически сезон с цел привличане на туристи и посетители в територията преди официалното начало на сезона. За целта ще бъде разработен комуникационен план за промотиране на рибарските територии и по-конкретно на фетивала, информационното обезпечаване ще включва изработване и разпространение на листовки, плакати, кулинарна карта, онлайн книга с традиционни рецепти от рибарската територия, банер .
Изработване на рекламни материали за посетителите на фестивала, участващи в състезанията и викторините с образователен елемент за спецификите на рибарските територии - готварски престилки, готварски шапки, готварски ръкавици, тениски с логото и бранда на проекта.
Логистични дейности по организация на фестивала и цялостно модериране на провеждането на Fish Week Nessebar and Sea Food Festiva - оборудване, водещ на фестивала, шатри, маси и столове, хранителни продукти (20 комплекта) за интерактивните дейности по приготвяне на традиционни рибарски храни от състезателите. Във връзка със заснемането на филм за фестивала - организатора ще подпомогне цялостното заснемане чрез насочването на заснемащите към точно определени и важни моменти от целия фестивал, които е важно да бъдат включени и отсяти от целият фестивал, интересни участници, интервюта, мнения и др.
|
28 550.00
|
28 350.00
|