Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

Octa Light Bulgaria EAD is a company specializing in the design, manufacture and installation of LEDs and LED lighting. The main target group of the project are mainly those under 29 and over '54

The project proposal provides for the opening of 22 new jobs in the city. Sofia - 1 pc. Designer - design engineer, 1 pc. EXPERT FOR SALE, 1 pc. Expert advertising, 2. Quality Engineer, 1 pc. Electronics Designer, 1 pc. Engineer, lighting equipment, 1 pc. Engineer plastics technology, 2. Automation Engineer, 4 pcs. Operator automated assembly line, 1 pc. Engineer, production planning, forecasting and development, 1 pc. Mechanical engineer, 1 pc. Expert recruitment, 2. Project Manager, 1 pc. Driver 1 pc specialist supplies.

In order to increase the capacity and capabilities of employees, the project planned to undergo vocational training courses to enhance core competencies, this activity will be awarded to the National Agency registered in the VTC.

Provided jobs are essential for the company to meet increased demand in the past year. They will undergo specialized training at a licensed training center and will undergo internal training in the company in line with their position and the high demands of Octa Light. The company lacks enough qualified personnel in the field. Through planned activities Octa Light will increase its competitiveness and will have market diodes and LED lighting will increase revenue and profits, respectively, and will be able not only to retain new jobs, but to continue to develop as commercial so scientific his research.

The project envisages also be purchased needed for new jobs for equipment and activities that will implement the newly appointed project people, as it is consistent with the existing one. It is designed to meet all the standards of quality and safety
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Дейността е гаранция за гладкото протичане на изпълнението на проекта и се осъществява по време на целия период на изпълнение на проектните дейности - 22 месеца. Основните под-дейности, които ще се осъществяват в рамките на тази дейност, ще включват различни процедури по планиране, мониторинг и контрол върху организацията и изпълнението на предвидените по проекта дейности; надеждно и навременно отчитане на направените разходи, изготвяне на протоколи от срещи на екипа и в случай на необходимост - предприемане на адекватни конкретни мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. Неразделна част от тази дейност е комуникацията с Договарящия орган, включително изготвяне на задължителните финансови и технически доклади, необходими за отчитане на изпълнението при представяне на искане за плащане. Не на последно място тук попадат и процедурите за избор на изпълнители, с които ще бъдат реализирани някои от основните дейности на проекта, като закупуването и застраховането на необходимото оборудване, обученията и дейностите по осигуряване на информация и публичност, в съответствие с изготвения Наръчник и Регламент (ЕС)№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г . Самоучастието по дейността ще бъде 20% 30 000.00 29 475.47
Осигуряване на публичност: Тази дейност е необходима за осъществяване на едно от основните задължения, заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ, а именно - осигуряване на публичност и информираност на обществеността за получените средства за осъществяваните дейности за реализиране на целите, заложени в проектното предложение, както и приносът на Европейския Социален Фонд за това. За целта Окта Лайт предвижда да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и от Европейския Социален Фонд. Информацията ще бъде представяна на членовете на целевата група по проекта, както и на широката общественост чрез изработването на информационно табло и специално изготвена информация в интернет. Голям обем разнообразна информация, включително свързана с реализацията на проекта, ще бъде публикувана на сайта на фирмата, включително и електронен банер и информационен филм за дейностите по проекта, които ще бъдат разработени в рамките на самия проект. Чрез тях ще се осведомяват различни интернет потребители и заинтересовани лица, голяма част от които са млади хора. Специално изработени стикери ще се ползват за обозначаване на закупеното по проекта оборудване . Детайлна информация за проекта ще присъства във вътрешни и годишни доклади на фирмата, както и във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Дейността по осигуряване на публичност ще бъде възложена на външен изпълнител. Самоучастието по дейността ще бъде 20% 3 000.00 3 000.00
Подбор, избор и назначаване на служители за дейностите по проекта: Тази дейност е ключова и задължителна според Насоките за кандидатстване за успешното реализиране на проекта, тъй като целевата група се състои от външни за фирмата хора, които трябва да отговарят на съответните професионални и образователни изисквания на Окта Лайт. Наемането на 1 бр. Инженер механик, 2 бр. ЕКСПЕРТ ПРОДАЖБИ, 1 бр. Специалист маркетинг и реклама, 2 бр. Инженер Качество, 1 бр. Инженер хардуер, 1 бр. Специалист координатор информационни технологии, 3 бр. Инженер, технолог електротехнически изделия, 1 бр. Оператор, автоматизирана монтажна линия, 3 бр. Монтажник електронни елементи 2 бр. Икономист себестойчик, 1 бр. Счетоводител, 2 бр. Мениджър проекти, 1 бр. Шофьор лек автомобил до 9 места, 1 бр Специалист логистика. Проектът предвижда на базата не недискриминационни принципи и принцип на равните възможности ще бъдат избрани и назначени 22 служителя за целите на проекта, като най-малко 50% от работните места ще бъдат от приоритетната целева група до 29 г. и над 54 г. Те ще бъдат назначени за период от най-малко 12 месеца, и в съответствие със заетостта им и минималния осигурителен доход за длъжността, която заемат, ще им бъдат изплатени възнаграждения, в това число, осигуровки за сметка на работодателя и надбавки за прослужен клас. Дейността ще се координира от ръководителя и отчита от външната фирма, избрана за изпълнителя на дейността по организация и управление, съвместно с ръководителя на проекта, които ще следят за правилното и коректно начисляване, осчетоводяване и отчитане пред УО на предвидените възнаграждения. Дейността се предвижда да продължи през целия срок на изпълнение на проекта, предвид възможността дадена позиция да бъде открита няколко месеца след стартиране на проекта или ако по обективни причини се наложи замяна на лицето заемащо дадена длъжност, което би наложило провеждането на нов подбор за назначаване на служител. 194 059.01 186 149.95
Обучения на новоназначените служители: За нуждите на Окта Лайт, специализираният новоназначен персонал е изключително важно и необходимо да повиши квалификацията си за да покрие високите професионални стандарти и високо ниво на обслужване на кандидата в изпълнението на основният му бизнес - проектиране, производство и монтаж на диоди и LED осветление. За целта чрез специално подбрана и наета външна организация, покриващи изискванията на конкретната схема, ще бъдат проведени следните обучения: Обучения по професионална квалификация: За длъжност по НКПД Специалист Маркетинг и реклама: Наименование и код на професията: ГРАФИЧЕН ДИЗАЙНЕР ( 213070) (част от професия СПК 3 степен) Наименование и код на специалността: ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН (2130701) Хорариум: 600 уч. часа Теория: 200 уч. часа Практика: 400 уч. часа Брой на обучаваните лица: 1 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение За длъжност по НКПД Икономист себестойчик: Наименование и код на професията: ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - код 344030 (част от професия СПК 3 степен) Наименование и код на специалността: ОПЕРАТИВНО СЧЕТОВОДСТВО (код 3440301) Хорариум: 600 уч. часа Теория: 200 уч. часа Практика: 400 уч. часа Брой на обучаваните лица: 1 Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение За длъжност по НКПД: Специалист координатор информационни технологии (25196003) Наименование и код на професията: ОПЕРАТОР НА КОМПЮТЪР (код 482030) (СПК 1 степен) Наименование и код на специалността: ТЕКСТООБРАБОТВАНЕ (код 4820301) Хорариум: 300 уч. часа Теория: 80 уч. часа Практика: 220 уч. часа Брой на обучаваните лица: 1 Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация 2 850.00 2 850.00
Закупуване на специализирано оборудване за обезпечаване на новите работни места: Разкриването на 22 нови работни места създава необходимост от създаването на подходящи условия за извършване на трудовата дейност на всяко от наетите лица. Това налага закупуване-то на оборудване, което да обезпечи нуждите на всяка отделна позиция и съответното работно място. Чрез модерно, покриващо най-високите стандарти за безопасност и качество оборудва-не Окта Лайт ще осигури едно високо ниво на обслужване. В този смисъл проектът не би имал същия ефект, ако не се закупят и необходимите средства, които да обезпечат работата на ново-наетите служители. Взимайки под внимание броя на наличното оборудване и изискванията и спецификата на всяка една от новите длъжности, кандидатът определя като много необходимо закупуването на следното оборудване: А) Офис оборудване 1) за всички 20 позиции без шофьора и Оператор, автоматизирана монтажна линия: 17 бр. компютри 2) за шофьор, мениджър проекти и експерт продажби 3 бр. мобилни телефони 3) за Инженер-технолог електротехнически изделия: 1 бр. цветен принтер и 1 бр. плотер Б) Транпортни средства 1) за шофьор 1 бр. МПС В) Производствено оборудване 1) за 3 лица на длъжност Монтажник електронни елементи 3 бр. станция за ремонт на печатни платки Изброената техника е съобразена с изискванията на предвидените в проектното предложение нови работни места и е предвидено да бъде съвместима с вече наличната и действаща апарату-ра и оборудване, използвана от кандидата. Благодарение на закупуването на изброеното обо-рудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работата за ефективното изпълнение на служебните задължения. Изброеното оборудване е аб-солютно необходимо за извършване на трудовите задължения. Ясно личи ефективното и ефи-касно оползотворяване на ресура като за 20 длъжности предвид наличната техника ще се купят 17 бр. компютри например - само най-необходимото. 3-те мобилни телефона са необходими поради мобилността и честите пътувания, които ще трябва да извършват служителите на тези позиции. Предвид отдалечеността на производството в Годеч от администрацията в София е необходимо да бъде закупено МПС, с което да се транспортират както служители предвид че най-високо квалифицираните инженери в Годеч са от София и е необходимо ежедневно да пъ-туват до Годеч и обратно. Също с транспортното средство ще се пренася и готова продукция от Годеч до София и други точки за доставка из цялата страна. Доставката ще се осъществи от външна фирма, като се предвижда това да стане в първите 5 месеца на проекта, по време на подбора на служителите, така че към момента на назначаването им новото оборудване да е налично за ползване във фирмата. 70 651.00 70 536.00
Застраховане на закупеното оборудване: Във връзка със осигуряване на надеждност срещу злополуки и форсмажорни обстоятелства, закупеното оборудване ще бъде застраовано. Предвижда се за закупеното МПС да бъде изпран изпълнител, който да предостави застраховка Автокаско за целия срок от закупуването на МПС до приключване на проект - около 18 месеца, в зависимост от момента на закупуване на транспортното средство 3 000.00 2 282.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).