Дейност 1 Популяризиране на процеса на разработка на СВОМР: Под-дейност 1.1. Организиране и провеждане на информационни срещи/семинари
1.1.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници – кафе-пауза, наем на зала - 2 броя;
Под-дейност 1.2. Информационни конференции
1.2.1. Провеждане на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието - 1 брой;
Под-дейност 1.3. Изготвяне и разпространение на информационни материали
1.3.1. Инфромационна брошура за проекта, формат А5; брой страници - 12; хартия двустранно хромова 150 г., гланц; пълноцветен печат; шиене с 2 телчета - 500 броя
1.3.2. Информационна книжка "Стратегия за ВОМР", формат - 24 см на 17 см; брой страници тяло - 48, корица - 4; хартия тяло - двустранно хромова 150 г.; гланц; хартия корица - двустранно хромова 250 г, гланц; тяло - едноцветен печат, корица - пълноцветна, шиене с 2 телчета - 1000 броя;
1.3.3. Плакат за събитията по проекта - размер 330х487 мм; хартия двустранно хромова 150 г, гланц; пълноцветен печат - 100 броя;
1.3.4. Рол банер за проекта, размери на банера 80 см х 200 см; материал винил; пълноцветен печат; едностранен рол банер с горна клип система, здрава алуминиева основа и допълнителни стойки за по-голяма устойчивост, комплектован с чанта за защита и лесно пренасяне - 1 брой;
1.3.5. Информационна табела за МИГ и за проекта, размери 90 см х 70 см; пълноцветен печат; материал РVC; за монтаж/залепване върху стена - 2 броя.
Под-дейност 1.4. Създаване на електронна страница на МИГ Велики Преслав - Шумен - 1 брой;
Под-дейност 1.5. Поддържане на електронна страница на МИГ Велики Преслав - Шумен - за 6 месеца;
Под-дейност 1.6. Публикуване на информация по проекта в регионални медии
1.6.1. Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии, като съдържанието на публикацията във вестници е до 3 страници А4 - 6 броя;
Под-дейност 1.7. Излъчване в регионални медии
1.7.1. Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии - излъчване с времетраене 1 минута - 4 броя; |
7 100.00
|
7 100.00
|
Дейност 2 Обучения за местни лидери и заинтересовани страни
: Под-дейност 2.1. Обучение на екипа на МИГ, вкл. представители на партньорите
2.1.1. Провеждане на еднодневно обучение – зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко 10 участници) - 1 брой;
Под-дейност 2.2.Обучение на местни лидери от цялата територия, обхваната от партньорството за създаване на МИГ Велики Преслав - Шумен
2.2.1. Провеждане на еднодневно обучение – зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко 20 участници) - 1 брой |
1 761.00
|
1 761.00
|
Дейност 3 Проучвания и анализи на територията: Под-дейност 3.1. Проучване и анализ № 1 "Природни, демографски и социално-икономически характеристики на територията, за която се изготвя СВОМР"
Извършване на проучване и анализ на природо-географските, демографските и социално-икономически характеристики и SWOT анализ на територията, за която се изготвя СВОМР на МИГ Велики Преслав Шумен, включващ цялата територия на Община Велики Преслав и част от селската територия на Община Шумен - с.Дибич, с.Ивански, с.Мараш, с.Радко Димитриево и с.Салманово.
Под-дейност 3.2. Проучване и анализ № 2 "Заинтересовани страни, обществена и пазарна среда, потребности, нагласи и намерения на участниците"
Извършване на проучване и анализ на заинтересованите страни със създаване на база данни; обществената и пазарната среда; потребностите, настроенията, нагласите и намеренията на участниците от територията, за която се изготвя СВОМР на МИГ Велики Преслав Шумен, включващ цялата територия на Община Велики Преслав и част от селската територия на Община Шумен - с.Дибич, с.Ивански, с.Мараш, с.Радко Димитриево и с.Салманово. |
9 382.00
|
9 382.00
|
Дейност 4 Подготовка на стратегия за ВОМР, включително консултиране с местната общност във връзка с подготовката на стратегията: Под-дейност 4.1. Работна среща, свързана с консултиране за подготовка на стратегията
4.1.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници (МИГ, партньори, местни лидери)– кафе-пауза, наем на зала - 1 брой;
Под-дейност 4.2. Информационни срещи, свързани с консултиране на местната общност във връзка с подготовката на стратегията
4.2.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници (групи заинтересовани страни по приоритети и мерки)– кафе-пауза, наем на зала - 4 броя;
Под-дейност 4.3. Обществено обсъждане
4.3.1. Провеждане на обществено обсъждане на разработваната стратегия за ВОМР с участието на всички заинтересовани страни от цялата територия - 1 брой;
Под-дейност 4.4. Извършване на експертна работа
4.4.1. Извършване на експертна работа от консултанти - експерти, на които е възложено разработването на Стратегия за ВОМР на МИГ "Велики Преслав - Шумен" и консултирането за подготовка на стратегията |
15 033.00
|
15 033.00
|
Дейност 5 Координация на изпълнението на подготвителните дейности: Под-дейност 5.1. Наемане на офис и осигуряване на функционирането му - административни и оперативни разходи
5.1.1. Наем на офис - за 6 месеца
5.1.2. Поддръжка и функциониране на офиса - Извършване на разходи за ток, вода, интернет, телефон и други - за периода на проекта
5.1.3. Закупуване на офис материали и консумативи, тонери, хартия и други - за периода на проекта
Под-дейност 5.2. Издаване на решение по екологична оценка на стратегията
5.2.1. Такса за издаване от РИОСВ на решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка на СВОМР;
Под-дейност 5.3. Административни разходи - Командировки
5.3.1. Командировки - извършване на разходи (пътни и дневни) за координатор, председател на УС, членове на УС и ОС - за периода на проекта и при необходимост
Под-дейност 5.4. Координатор на проекта
5.4.1. Административни разходи - Разходи за възнаграждения и осигуровки и обезщетения за временна неработоспособност, дължими от работодателя, по сключения договор с координатор
Под-дейност 5.5. Доставка на оборудване за офис на МИГ - обзавеждане и офис техника - в съответствие с техническата спецификация по избраната оферта и описанието в приложената към Формуляра за кандидатстване Таблица за планирани дейности и разходи по проектното предложение - Приложение №10 към Условията за кандидатстване
5.5.1. Доставка на офис оборудване - обзавеждане
- Офис бюро ъглово с чекмеджета и контейнер (дължина 1600 мм; широчина 1200 мм; височика 740 мм, материал: ПДЧ, подвижен контейнер с 4 чекмеджета 43Х60Х60) - 1 брой
- Заседателна маса (дължина 1800 мм; широчина 900 мм; височина 740 мм, материал: ПДЧ) - 1 брой
- Офис шкаф за документи (дължина: 800 мм; широчина 400 мм; височика 1620 мм, материал: ПДЧ) - 1 брой;
- Работен стол на колела с подлакътници (цвят: черен, материал: екокожа, подлакътници-да, фиксирани; макс. натоварване: 130 кг.) - 1 брой;
- Посетителски столове (цвят: черен, материал седалка и облегалка: дамаска; рамка: метална; макс. натоварване: 120 кг.) - 6 броя
5.5.2. Доставка на офис оборудване - офис техника
- Настолен компютър (процесор: I5-11400 или аналогичен, хард диск: 250GB; оперативна памет: DDR4, 8GB Монитор: 21-22" , резолюция: 1920x1080 Full HD, мишка - безжична, клавиатура, ОС: WIN11 HOME 64bit, софтуер: Office 2016, Proffesional Plus, външно записващо устройство) - 1 брой;
- Преносим компютър (процесор: I3-10110U или аналогичен, хард диск: 256GB; оперативна памет: DDR4, 20GB Дисплей: 15,6" Full HD, мишка-безжична , ОС: WIN11 HOME 64bit, софтуер: Office 2016, Proffesional Plus, външно записващо устройство) - 1 брой;
- Мултифункционално устройство принтер/копир/скенер скенер (метод на печат: лазерен; цвят: монохромен; формат на печат: А4; Скорост: 30 стр./мин.; Двустранен печат: да; листоподаващо устройство: да; скенер: 600Х2400 dpi; факс: да) - 1 брой; |
15 618.96
|
13 473.99
|