Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

Description of the need that will be satisfied by the implementation of the project:
- Expanding the territorial scope of implementation of the LEADER/CLLD approach;
- Support for the creation and operation of a new LAG on the territory of two neighboring municipalities;
- Achieving sustainability and the possibility of informational, resource and financial support for the rural area and local communities
- Access to expert and financial capacity for studies and development of a Strategy for the 2023-2027 period.
Target groups:
- local leaders, members of the General Assembly of the LAG;
- the partners and local leaders from the new territory - the five villages of the Shumen municipality;
- representatives of the public, non-profit and business sectors of the new territory of the  LAG "Veliki Preslav-Shumen";
- interested parties and potential beneficiaries under the Strategy of the LAG "Veliki Preslav-Shumen" for the period 2023-2027.
Objectives:
• Preparation of a CLLD Strategy, based on studies and analyzes of the territory, needs and intentions;
• Encouraging the participation of the local population in the development and future implementation of the CLLD Strategy;
• Informing the local community about the possibility of financing the strategy from more than one fund;
• Support local community representatives to acquire new skills and expand LAG capacity.
Basic activities:
1. Popularize the process of development of CLLD Strategy through informational events, informational materials and publications.
2. Training of local leaders and stakeholders.
3. Studies and analyzes of the territory and interested parties.
4. Preparation of the CLLD Strategy in the process of consultation and discussion with the local community.
5. Project coordination, incl. equipping of an LAG office.
Expected results:
1. Registered new Local initiative group "Veliki Preslav-Shumen";
2. Developed CLLD Strategy for the territory of the "Veliki Preslav-Shumen" LAG.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Популяризиране на процеса на разработка на СВОМР: Под-дейност 1.1. Организиране и провеждане на информационни срещи/семинари 1.1.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници – кафе-пауза, наем на зала - 2 броя; Под-дейност 1.2. Информационни конференции 1.2.1. Провеждане на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието - 1 брой; Под-дейност 1.3. Изготвяне и разпространение на информационни материали 1.3.1. Инфромационна брошура за проекта, формат А5; брой страници - 12; хартия двустранно хромова 150 г., гланц; пълноцветен печат; шиене с 2 телчета - 500 броя 1.3.2. Информационна книжка "Стратегия за ВОМР", формат - 24 см на 17 см; брой страници тяло - 48, корица - 4; хартия тяло - двустранно хромова 150 г.; гланц; хартия корица - двустранно хромова 250 г, гланц; тяло - едноцветен печат, корица - пълноцветна, шиене с 2 телчета - 1000 броя; 1.3.3. Плакат за събитията по проекта - размер 330х487 мм; хартия двустранно хромова 150 г, гланц; пълноцветен печат - 100 броя; 1.3.4. Рол банер за проекта, размери на банера 80 см х 200 см; материал винил; пълноцветен печат; едностранен рол банер с горна клип система, здрава алуминиева основа и допълнителни стойки за по-голяма устойчивост, комплектован с чанта за защита и лесно пренасяне - 1 брой; 1.3.5. Информационна табела за МИГ и за проекта, размери 90 см х 70 см; пълноцветен печат; материал РVC; за монтаж/залепване върху стена - 2 броя. Под-дейност 1.4. Създаване на електронна страница на МИГ Велики Преслав - Шумен - 1 брой; Под-дейност 1.5. Поддържане на електронна страница на МИГ Велики Преслав - Шумен - за 6 месеца; Под-дейност 1.6. Публикуване на информация по проекта в регионални медии 1.6.1. Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии, като съдържанието на публикацията във вестници е до 3 страници А4 - 6 броя; Под-дейност 1.7. Излъчване в регионални медии 1.7.1. Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии - излъчване с времетраене 1 минута - 4 броя; 7 100.00 7 100.00
Дейност 2 Обучения за местни лидери и заинтересовани страни : Под-дейност 2.1. Обучение на екипа на МИГ, вкл. представители на партньорите 2.1.1. Провеждане на еднодневно обучение – зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко 10 участници) - 1 брой; Под-дейност 2.2.Обучение на местни лидери от цялата територия, обхваната от партньорството за създаване на МИГ Велики Преслав - Шумен 2.2.1. Провеждане на еднодневно обучение – зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко 20 участници) - 1 брой 1 761.00 1 761.00
Дейност 3 Проучвания и анализи на територията: Под-дейност 3.1. Проучване и анализ № 1 "Природни, демографски и социално-икономически характеристики на територията, за която се изготвя СВОМР" Извършване на проучване и анализ на природо-географските, демографските и социално-икономически характеристики и SWOT анализ на територията, за която се изготвя СВОМР на МИГ Велики Преслав Шумен, включващ цялата територия на Община Велики Преслав и част от селската територия на Община Шумен - с.Дибич, с.Ивански, с.Мараш, с.Радко Димитриево и с.Салманово. Под-дейност 3.2. Проучване и анализ № 2 "Заинтересовани страни, обществена и пазарна среда, потребности, нагласи и намерения на участниците" Извършване на проучване и анализ на заинтересованите страни със създаване на база данни; обществената и пазарната среда; потребностите, настроенията, нагласите и намеренията на участниците от територията, за която се изготвя СВОМР на МИГ Велики Преслав Шумен, включващ цялата територия на Община Велики Преслав и част от селската територия на Община Шумен - с.Дибич, с.Ивански, с.Мараш, с.Радко Димитриево и с.Салманово. 9 382.00 9 382.00
Дейност 4 Подготовка на стратегия за ВОМР, включително консултиране с местната общност във връзка с подготовката на стратегията: Под-дейност 4.1. Работна среща, свързана с консултиране за подготовка на стратегията 4.1.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници (МИГ, партньори, местни лидери)– кафе-пауза, наем на зала - 1 брой; Под-дейност 4.2. Информационни срещи, свързани с консултиране на местната общност във връзка с подготовката на стратегията 4.2.1. Провеждане на еднодневна работна среща за най-малко 10 участници (групи заинтересовани страни по приоритети и мерки)– кафе-пауза, наем на зала - 4 броя; Под-дейност 4.3. Обществено обсъждане 4.3.1. Провеждане на обществено обсъждане на разработваната стратегия за ВОМР с участието на всички заинтересовани страни от цялата територия - 1 брой; Под-дейност 4.4. Извършване на експертна работа 4.4.1. Извършване на експертна работа от консултанти - експерти, на които е възложено разработването на Стратегия за ВОМР на МИГ "Велики Преслав - Шумен" и консултирането за подготовка на стратегията 15 033.00 15 033.00
Дейност 5 Координация на изпълнението на подготвителните дейности: Под-дейност 5.1. Наемане на офис и осигуряване на функционирането му - административни и оперативни разходи 5.1.1. Наем на офис - за 6 месеца 5.1.2. Поддръжка и функциониране на офиса - Извършване на разходи за ток, вода, интернет, телефон и други - за периода на проекта 5.1.3. Закупуване на офис материали и консумативи, тонери, хартия и други - за периода на проекта Под-дейност 5.2. Издаване на решение по екологична оценка на стратегията 5.2.1. Такса за издаване от РИОСВ на решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка на СВОМР; Под-дейност 5.3. Административни разходи - Командировки 5.3.1. Командировки - извършване на разходи (пътни и дневни) за координатор, председател на УС, членове на УС и ОС - за периода на проекта и при необходимост Под-дейност 5.4. Координатор на проекта 5.4.1. Административни разходи - Разходи за възнаграждения и осигуровки и обезщетения за временна неработоспособност, дължими от работодателя, по сключения договор с координатор Под-дейност 5.5. Доставка на оборудване за офис на МИГ - обзавеждане и офис техника - в съответствие с техническата спецификация по избраната оферта и описанието в приложената към Формуляра за кандидатстване Таблица за планирани дейности и разходи по проектното предложение - Приложение №10 към Условията за кандидатстване 5.5.1. Доставка на офис оборудване - обзавеждане - Офис бюро ъглово с чекмеджета и контейнер (дължина 1600 мм; широчина 1200 мм; височика 740 мм, материал: ПДЧ, подвижен контейнер с 4 чекмеджета 43Х60Х60) - 1 брой - Заседателна маса (дължина 1800 мм; широчина 900 мм; височина 740 мм, материал: ПДЧ) - 1 брой - Офис шкаф за документи (дължина: 800 мм; широчина 400 мм; височика 1620 мм, материал: ПДЧ) - 1 брой; - Работен стол на колела с подлакътници (цвят: черен, материал: екокожа, подлакътници-да, фиксирани; макс. натоварване: 130 кг.) - 1 брой; - Посетителски столове (цвят: черен, материал седалка и облегалка: дамаска; рамка: метална; макс. натоварване: 120 кг.) - 6 броя 5.5.2. Доставка на офис оборудване - офис техника - Настолен компютър (процесор: I5-11400 или аналогичен, хард диск: 250GB; оперативна памет: DDR4, 8GB Монитор: 21-22" , резолюция: 1920x1080 Full HD, мишка - безжична, клавиатура, ОС: WIN11 HOME 64bit, софтуер: Office 2016, Proffesional Plus, външно записващо устройство) - 1 брой; - Преносим компютър (процесор: I3-10110U или аналогичен, хард диск: 256GB; оперативна памет: DDR4, 20GB Дисплей: 15,6" Full HD, мишка-безжична , ОС: WIN11 HOME 64bit, софтуер: Office 2016, Proffesional Plus, външно записващо устройство) - 1 брой; - Мултифункционално устройство принтер/копир/скенер скенер (метод на печат: лазерен; цвят: монохромен; формат на печат: А4; Скорост: 30 стр./мин.; Двустранен печат: да; листоподаващо устройство: да; скенер: 600Х2400 dpi; факс: да) - 1 брой; 15 618.96 13 473.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).