Подобряване на производствените процеси в Сиела Норма АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.
1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за подобряване на производствените процеси са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW.
Дейността „Подобряване на производствените процеси в Сиела Норма АД“ и свързаното с нея закупуване на активи няма да доведе до въвеждане/предоставяне и т. н. на нови (иновативни) услуги и продукти. Дейността ще доведе до производството на вече съществуващите продукти, но в нов обект.
2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва:
- Обработка на базите данни
- Обработка и включване в продуктите на текстове/документи
- Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др.
Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен.
3. Необходимостта от подобряване на производствените процеси се налага по две основни причини – желанието на фирмата да увеличи обемите си на производство, както и да разнообрази асортимента си, с цел да задоволи нарастващото търсене на клиентите към продуктите си, както и да засили износа им.
4. Инвестицията (в ДМА и ДНА) ще допринесе за изпълнението на конкретната дейност, като в резултат на внедряването на сървърите (ведно с операционната им система) и сториджа (ведно със суичовете), доведе до увеличение на обема на производство – с над 50%, съкращаване на производствените разходи с (запазване на разходите като абсолютна сума, но вече отнасящи се за по-голям обем производство), намаляване на запасите на материали (ще се спестят на годишна база – около 5000 диска (CD и DVD); 200 флашки; близо 5000 опаковки за дискове – виж.т.11 Допълнителна информация за оценка на проектното предложение), увеличаване на качеството на продукцията (посредством стабилни производствени мощности), промяна в капацитета на използваното оборудване, както и дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител и доставка на активите
1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец);
Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г.
1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец);
1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец);
1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец)
2. Управление на проекта
- Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец
- Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец
- Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец
- Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
|
796 768.00
|
751 000.00
|
Разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на Сиела Норма АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.
1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за разнообразяване на асортимента, са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW.
Дейността и свързаното с нея закупуване на активи няма да доведе до въвеждане/предоставяне и т. н. на нови (иновативни) услуги и продукти. Дейността ще доведе до разнообразяване на асортимента на вече съществуващите продукти в нов обект.
2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва:
- Обработка на базите данни
- Обработка и включване в продуктите на текстове/документи
- Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др.
Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен.
3. Необходимостта от разнообразяване на асортимента на продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW се налага поради желанието на клиентите на Сиела Норма АД да потребяват различни видове от изброените продукти – например за продукта Сиела Инфо, клиентите желаят да потребяват продукта в различни видове „дефолтни“ настройки. Т.е. продукта Сиела Инфо ще се разнообрази, посредством разновидността на настройките по подразбиране, които се предоставят на клиента – (на български език или на английски език на интерфейса; видове настройки на модул „Маркет експорт“ и др.). Тези разновидности на асортимента, както и възможността за поддръжка на различни серии (версии на продуктите).
4. Инвестицията (в ДМА и ДНА) ще допринесе за изпълнението на конкретната дейност, като в резултат на внедряването на сървърите (ведно с операционната им система) и сториджа (ведно със суичовете), доведе до разнообразяване на асортимента - с възможността за поддръжка на различни серии (версии на продуктите) Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW – серия/версия 5.0; 5.1 и последващи; разнообразяване на видовете продукти Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW, различаващи се по своите „дефолтни“ настройки, както и дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител и доставка на активите
1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец);
Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г.
1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец);
1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец);
1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец)
2. Управление на проекта
- Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец
- Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец
- Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец
- Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец) |
0.00
|
0.00
|
Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на "Сиела Норма" АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сторидж – устройство за управление и съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр., Сървъри за виртуализация - 2 бр. и Операционна система за сървърите - 2 бр.): Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на "Сиела Норма" АД ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. сървъри за виртуализация, Операционна система за сървърите - 2 бр., 1 бр. сторидж - устройство за управление и съхранение на данни, 2 бр. суичове за сториджа (мрежови комутатори)
1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес, са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW.
2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва:
- Обработка на базите данни
- Обработка и включване в продуктите на текстове/документи
- Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др.
Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен.
3. Инвестицията допринася за изпълнение на дейността посредством внедряване на нови технологии (ДМА и ДНА) за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес, като бъде изграден високо технологичен производствен център.
Новите технологии ще намалят използването на суровини и материали, което респективно ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Към момента Сиела Норма АД използва при производството на правноинформационните си продукти суровини и материали от вида – ел. енергия; хартия (картон), мастила (за опаковките на дисковете); CD и DVD-дискове (по 4 броя на продукт за всеки един клиент); флаш носители и др. След като внедри активите по този проект, необходимостта от тези суровини и материали ще отпадне и ще се премине към предоставяне на продукта към клиента единствено он-лайн.
Ще се спестят на годишна база – около 5000 диска (CD и DVD); 200 флашки; близо 5000 опаковки за дискове; печат на опаковките; печат на матриците за дискове.
Инвестицията допринася за изпълнение и на дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител и доставка на активите
1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец);
Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г.
1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец);
1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец);
1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец)
2. Управление на проекта
- Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец
- Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец
- Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец
- Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
- Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец)
Допълнителна информация може да се намери и в описанието на т.11 "Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес". |
0.00
|
0.00
|