Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

"Creativity" Ltd. is a company that manufactures and supplies food for babies, children and adults, and specializes in catering for kindergartens, homes of people and adult social care. The company has a desire by the project to create 21 new high-quality and sustainable jobs for the unemployed and / or inactive. This will be achieved through the implementation of a set of activities within the project. The selection of people who will be provided with employment under the project will be implemented in cooperation with the representatives of the territorial structures of the Employment Agency and will be carried out and interacting with local authorities - municipalities and town councils and the local community to identify and attract suitable candidates for employment who are currently inactive in the labor market. The selected persons will be provided employment for at least 12 months of a scheme to provide grants and at least 50% of them will be guaranteed permanent employment in the company. The aim of the Applicant is at least 50% of newly hired persons are young people under 29 years of age.
The intentions of "Creativity" Ltd. are to keep working all payroll persons, provided that the quality and performance they qualify. For the project implementation is planned purchase of new equipment to serve new jobs to carry out the job description in their activities. In addition to newly recruited persons will be provided with appropriate training. The candidate expects to achieve long-term effect on the target group and the overall activities of the company after the completion of the project activities. The company will get the opportunity to work motivated people to establish themselves as valuable professionals in the culinary industry.
Given the opportunity, not only for employment, but also improved their qualification and gained work experience, they will continue to operate as an experienced staff, that the company may rely on.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление на проекта, което ще се реализира в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управлението на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - Ръководител на проекта; - Двама координатори по проекта; - Счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 994 часа, двамата координатори за по 798 часа, а счетоводителят за 756 часа, които ще бъдат разпределени за 15 проектни месеца в зависимост от ангажиментите по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. Счетоводителя ще бъде ангажиран със счетоводното отчитане на изразходването на средствата по проекта. В техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на места на общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще отговаря за воденето на цялостната документация свързана с проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите свързани с проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др. 26 728.60 26 768.42
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще спомогнат за това достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/разпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 550 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 20 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. - 100 бр. работни календари, които ще бъдат раздавани на клиенти и фирми, с които компанията работи. - 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неговото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 3 067.00 3 772.00
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 21 лица: - 1 лицe на длъжност "Координатор производство"- безработно лице; - 3 лица на длъжност "Дистрибутор"1-продължително безработно лице и 2 безработни лица до 29 години; - 3 лица на длъжност "Анализатор проучване на пазари"-1 безработно лице до 29 години и 2 безработни лица ; - 1 лице на длъжност "Касиер, счетоводител"- 1 безработно лице до 29 години, ; - 10 лица на длъжност "Технолог"- 6 безработни лица, 3 продължително безработни лица и 1 лице на възраст над 54 години ; - 2 лица на длъжност "Хигиенист"- 1 безработно лице и 1продължително безработно лице; - 1 лице на длъжност "Началник склад"- безработно лице до 29 години; Екип от служители и екипа по управление на проекта ще изработят изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Компанията поставя акцент върху даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, над 54 - годишна възраст и продължително безработни лице, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат от изброените целеви групи. Изискванията, които ще бъдат предвидени за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община, кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени в проекта. Ще бъде сформирана тричленна комисия, която ще включва представители на Кандидата и ще проведе интервютата и ще направи подбор на 21 лицата, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, така и желанието за работа в сферата. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на 21 лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 21 лица без работа в подготвителни и готварски дейности на храна и хранителни продукти за 12 месеца. Ще бъдат наети 21 безработни, продължително безработни, лица на възраст до 29г. и лица на възраст над 54г. както следва: - 1 лицe на длъжност "Координатор производство"- безработно лице; - 3 лица на длъжност "Дистрибутор" - 1 продължително безработно лице и 2 безработни лица до 29 години; - 3 лица на длъжност "Анализатор проучване на пазари"-1 безработно лице до 29 години и 2 безработни лица ; - 1 лице на длъжност "Касиер, счетоводител"- 1 безработно лице до 29 години, ; - 10 лица на длъжност "Технолог"- 6 безработни лица, 3 продължително безработни лица и 1 лице на възраст над 54 години ; - 2 лица на длъжност "Хигиенист"- 1 безработно лице и 1 продължително безработно лице; - 1 лице на длъжност "Началник склад"- безработно лице до 29 години; В рамките на дейността ще бъдат сключени трудови договори с одобрените лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на едногодишния период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден като няма да се надвишава 40 часова работна седмица. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност относно извършената работа на назначените лица, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях от страна на екипа по управление на проекта и ръководството на компанията с цел поддържане на адекватна и качествена обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността да натрупат трудов стаж и да получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По-конкретно, те ще имат възможност да участват в работната дейност, извършвана от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Креативити" ЕООД. След изтичане на проекта ще бъде осигурена трайна заетост на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 11 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички двадесет и едно лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. На всички новонаети лица ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка за отговорното и правилното изпълнение на дейността. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група, с което да съблюдава изпълнението на дейността. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 186 100.44 182 695.75
Осигуряване на необходимото оборудване за новоразкритите работни места: Дейността цели осигуряването на необходимите машини и оборудване, които ще са необходими на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури подобрени условия на труд и по-високо качество, както новите на работните места, така и на фирмата като цяло. Оборудване ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места, както следва: - за 3 лица на длъжност "Дистрибутор": 1бр. Товарен бус - за 10 лица на длъжност "Технолог": 1 бр. Машина за измиване на плодове и зеленчуци, 1 бр. Камерна вакуум опаковъчна машина, 1 бр. Зеленчукорезачка с вкл. комплект ножове за зеленчукорезачка, 1 бр. Пекарна на 3 нива, 1 бр. Машина за запечатване на тарелки в газова среда с включена матрица за тарелки и 2 бр. Хладилна камера, 1 бр. Планетарен миксир - 20л., 1 бр. Професионална месомелачка. За останалата част от новонаетите лица, компанията притежава подсигурено модерно оборудване. Планираното оборудване е отговаря на изискванията на работните места, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено и ефективно, като се предвижда новоназначените служители да имат възможност да придобият опит за извършване на широк кръг от операции в производството на пакетирана храна и хранителни продукти, което ще повиши тяхната квалификация. Освен новото оборудване фирмата притежава и високотехнологично и качествено оборудване, което ще бъде използвано от всички новонаети по проекта. 91 420.00 89 875.28
Обучение за придобиване на професионална квалификация.: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалната си квалификация, която да бъде релевантна към изискванията на заеманата от тях длъжност. Обученията ще бъдат предвидени за длъжност "Анализатор проучване на пазари" като то ще е за 3 лица по специалност "Маркетингови проучвания". Обученията трябва да бъдат минимум 660 часа разделени на теоретически и практически часове. Всички преминали обучението ще получат „Удостоверение за преминато професионално обучение”, а положилите успешно държавен изпит ще получат „Свидетелство за професионална квалификация”. 3 600.00 3 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).