Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

Disclosure of a public dining room under the Operational Program Food and / or basic material support will satisfy the needs of 45 epresentatives of the target group as of 01.02.2018 for a period of 20 working days and 75 representatives of the target group as of 01.03.2018 for a period of 540 working days from provision of hot food within each working day for 26 months. The main target group of the project is: Individuals and families of monthly support under the terms and conditions of Art. 9 of the RASA Act Persons with a proven lack of income and relatives to take care of them established by the respective Social Assistance Directorate; Lone residents and families receiving minimum pensions - for length of service and age; for disability; hereditary pensions; pensions not related to work;As users of the service may also be included persons from other target groups specified in ORDER № RD-07-1 of 4 April 2016 of the Ministry of Labor and Social Policy, as well as in the requirements for applying under this procedure
Within the framework of the project, the main activities will be implemented:1. Determined by the target groups;2. Purchase of food products;3. Provision of a warm lunch;4. Provision of accompanying measures.
Provision of accompanying measures.The food products necessary for the preparation of a warm lunch will be delivered to a HSP by a contractor with whom the Municipality of Anton has concluded a contract following a procedure under the Public Procurement Act. The preparation of the lunch will take place in the kitchen of the HSP, located in the building of the St. Cyril and St. Methodius School, Anton village, 47 Bulgaria Street, on a varied menu, which will provide a balanced nutrition of persons in the target group, observing the requirements of food safety and national standards and nutrition standards. A warm lunch will be provided to the beneficiary on the spot in the NGO chair, and people with disabilities will be delivered to their homes 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Основните целеви групи по проекта са:  Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;  Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;  Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; В случай, че броя на Бенефициента не бъде запълнен с лица от основните целеви групи, като потребители на услугата могат да бъдат включвани и лица от други целеви групи, посочени в чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА №РД-07-1 от 4 април 2016 г. на Министерство на труда и социалната политика, както и в изискванията за кандидатстване по настоящата процедура. Представители на допълнителни целеви групи - Скитащи и бездомни деца и лица. 0.00 14 935.00
Закупуване на хранителни продукти: Към настоящият момент Община Антон има сключен договор с изпълнител През месец януари 2018 г. ще бъде пусната процедура за избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен Социален Патронаж, в която ще бъдат включени и продуктите по Топъл обяд. Сключването на договора с изпълнител е срок от една година или до достигане на прогнозната стойност на обществената поръчка. Датата на стартиране на дейността на Домашния Социален Патронаж е от 01.02.2018 г. , като броя на лицата по топъл обяд е 45 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г. за период от 20 работни дни и за 75 представители на целевата група, считано от 01.03.2018 г., общо 27 месеца в рамките на общо 560 работни дни, от следните целеви групи: Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;  Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;  Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; В случай, че броя на Бенефициента не бъде запълнен с лица от основните целеви групи, като потребители на услугата могат да бъдат включвани и лица от други целеви групи, посочени в чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА №РД-07-1 от 4 април 2016 г. на Министерство на труда и социалната политика, както и в изискванията за кандидатстване по настоящата процедура. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа, бенефициента е представил информация за сключен договор за доставка на хранителни продукти №13 от 13.09.2018г. с ЕТ "АЛАГЕН - 51 Генка Тодорова Семкова" 101 815.00 86 887.50
Осигуряване на топъл обяд: На територията на Община Антон дейността се извършва в стола на Домашен Социален Патронаж, намиращ се в сградата ОУ "Св. св. Кирил и Методий" село Антон. ДСП разполага с модерна техническа база - столова и топла кухня с необходимите помещения според изискванията на Българската Академия по Безопастност на храните. През 2017 година бе подменено цялото оборудване в столовата, а в кухненските помещения по проект от Фонд "Социална закрила" бе подменено оборудването както следва: професионална електрическа фурна, професионални котлони, професионални пасатори, професионална съдомиална, професионална сокоизтисквачка, професионален тел за разбиване, фризер, кухненски метален шкаф и др. Звеното "Домашен Социален Патронаж" разполага със следния персонал: Домакин - 1; Готвач - 1; Помощник кухня - 1; Санитар - 1 бр. и Работник кухня - 1 лице назначено за две години по Програма за Заетост и обучение на хора с увреждане. 5 090.75 5 091.14
Предоставяне на съпътстващи мерки: Тази дейност ще се извършва от служителите на Домашен Социален Патронаж под ръководството на ръководителя му. Съпътстващите мерки се изразяват в консултиране на потребителите относно възможността за ползване на друг вид услуги, предоставяни на територията на Общината, съдействие за закупуване на хранителни продукти и в заплащане на такси на попълване на документи и други.Ежемесечно, съобразно нуждите на потребителите. 5 090.75 5 091.14

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).