Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Процедура относно извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет
    Contractor: Interlang Ltd
    Contract total funded value: 672.00
Subject to due process: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА , Estimated Amount: 6 900.00
  • Differentiated position 1: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
    Contractor: DZI
    Contract total funded value: 5 962.95
Subject to due process: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“, Estimated Amount: 11 300.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“
    Contractor: PERUN - KKB LTD
    Contract total funded value: 7 600.00
Subject to due process: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", Estimated Amount: 6 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 15 000.00
Subject to due process: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”, Estimated Amount: 166 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 0.00
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Subject to due process: „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на 2 обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“; ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“ , Estimated Amount: 189 166.66
  • Differentiated position 1: Изработване и доставка на рекламни материали - Iва ОП
    Contractor: DMA Development
    Contract total funded value: 53 706.00
  • Differentiated position 2: Изработване и доставка на рекламни материали II ра ОП
    Contractor: AB Anelia Minkova
    Contract total funded value: 23 940.00
Subject to due process: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“
    Contractor: Consortium BI-EKO OPDU
    Contract total funded value: 240 000.00
Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката; 2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ , Estimated Amount: 1 150 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
    Contractor: Elite Travel
    Contract total funded value: 5 032.56
Subject to due process: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Estimated Amount: 3 000 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
    Contractor: Mina Travel amp; Event group
    Contract total funded value: 1 252 400.00
Subject to due process: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС, Estimated Amount: 5 420.00
  • Differentiated position 1: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии,
    Contractor: D and D Consulting Ltd
    Contract total funded value: 6 504.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали.
    Contractor: Plaisio Computers
    Contract total funded value: 6 000.00
Subject to due process: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на копирна хартия
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 10 000.00
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: роцедура за избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет,
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Subject to due process: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“, Estimated Amount: 13 323.00
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: Stoil
    Contract total funded value: 6 661.50
  • Differentiated position 2: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: Bojdar
    Contract total funded value: 6 661.50
Subject to due process: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“, Estimated Amount: 10 121.00
  • Differentiated position 1: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет
    Contractor: Krassimir
    Contract total funded value: 10 121.00
Subject to due process: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление", Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление"
    Contractor: A DATA PRO
    Contract total funded value: 19 764.00
Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: Anton
    Contract total funded value: 20 000.00
  • Differentiated position 2: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: Anton
    Contract total funded value: 20 000.00
Subject to due process: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: DIMIROVA
    Contract total funded value: 18 532.80
Subject to due process: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети
    Contractor: Law firm Dimitrov and Pelov
    Contract total funded value: 120 000.00
Subject to due process: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет, Estimated Amount: 155 200.00
  • Differentiated position 1: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет
    Contractor: Arte Doc
    Contract total funded value: 3 600.00
Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата, Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата
    Contractor: BIM CONCULTING LTD.
    Contract total funded value: 122 400.00
Subject to due process: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ , Estimated Amount: 7 700.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“
    Contractor: LIVRENA
    Contract total funded value: 9 240.00
Subject to due process: Производство на рекламно информационни материали - пъзели, Estimated Amount: 4 860.00
Subject to due process: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове, Estimated Amount: 123 333.00
Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения , Estimated Amount: 6 660.00
  • Differentiated position 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Contractor: Nada
    Contract total funded value: 6 660.00
Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения, Estimated Amount: 9 400.68
  • Differentiated position 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Contractor: Nada
    Contract total funded value: 9 400.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).