Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 557 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The project proposal A New Job – a New Opportunity for Self-Actualisation is aimed at opening sustainable work places at Martenichki Kiko EOOD and purchasing equipment strictly related to the newly created work places.  As part of the project eighteen new work places will be launched and the required equipment purchased to guarantee smooth operation on the part of the newly appointed employees. 
The target group for the proposed project includes:
	18 unemployed and/or economically inactive persons to be employed, out of whom:
-	At least 9 (50 %)  unemployed or economically inactive persons aged up to 29 years inclusive and at most 9 unemployed or economically inactive persons between 30 and 54 years aged and over 54 years.
The aim of the proposed project is to create eighteen sustainable work places for unemployed and/or economically inactive persons at Martenichki Kiko EOOD. 
The main activities to implement within the project include:
1.	Recruitment of unemployed and/or economically inactive persons for a period of up to 12 months.
2.	Purchase of equipment related to the newly created work places.
3.	Publicity and dissemination of information about the project.
4.	 Project organization and management.
The activities are selected in such a way as to guarantee as much as possible the achievement of the aims and objectives, outcomes and targets/ indicators set in this project proposal, and respectively, contribute to the achievement of the objectives of this grant scheme procedure. 
As a result of implementing this project the following outcomes will be achieved:
-	Eighteen new work places will be opened;
-	Equipment required for the operation of the new work places will be purchased;
-	The work habits of the new employees will be developed and improved;
-	The social and economic status of the newly appointed individuals will be improved; 
-	The company’s competitiveness and productivity will be enhanced.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети осемнадест лица, представители на целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица. Най-малко 9 от тях ще бъдат безработни и/или неактивни младежи до 29 г., включително и най-много 9 - безработни и/или неактивни между 30 и 54 години и над 54 години. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изникванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителн доход за съответната длъжност, на която е назначен за период до 12 месеца. Дейността е разписана за 14 месеца, тъй като в периода на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последователно, с оглед на това дали има налични лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Успешното развитие на "Мартенички Кико" ЕООД към момента и направеното проучване на управителя за положителните тенденциите на пазара и бъдещия потенциал за развитие на дейността свързана с производство на канапи, мрежи и изделия от тях, в това число и производството на мартеници, шнурове за леката промишленост и въжета, са основната предпоставка за необходимостта от създаване на нови работни места. Предвид настоящата дейност и с оглед на вече стартиралата нова дейност свързана с производство на канапи, мрежи и изделия от тях, в това число и производството на мартеници, шнурове и въжета и в съответствие с средносрочна стратегия за развитие на "Мартенички Кико" ЕООД, дружеството има необходимост от разкриването на осемнадесет нови работни места и наемането на 18 човека на следните длъжности: • Техник продукция – 2 броя • Специалист поддръжка – 3 броя • Организатор производство – 2 броя • Склададжия – 2 броя • Машинен оператор плетене – 2броя • Работник, бобинарка и шпулмашина – 3броя • Обслужващ работник промишлено производство – 2 броя • Продавач-консултант – 2 броя Длъжностите са определени, така че откриването на новите работни места да гарантира успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност и производителност, удовлетворяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и осигуряване на устойчива заетост на новоназначените лица. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на "Мартенички Кико“ ЕООД и тенденциите на пазара в сектора. 119 235.00 122 497.39
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: За целите на проекта в рамките на настоящата дейност ще бъде закупено следното оборудване: 1. Високоскоростна машина за производство на въжета до Ф 25 мм с устройство за автоматично навиване на произведеното въже - 1 бр. 2. Полуавтоматична машина за навиване на шпули – 2 броя 3. Автоматична машина за навиване на шпули – 1 брой 4. Машина за производство на въжета до Ф 6 мм – 1 брой Закупуването на посоченото по-горе оборудване е пряко свързано с откриването на новите работни места и назначаването на персонала, подробно описан в дейност 1. Високоскоростната машина за производство на въжета до Ф25 с устройство за автоматично навиване на произведеното въже и машината за производство на въжета до Ф 6 мм са необходими за пълноценната работа на работниците, които ще бъдат назначени на длъжност „Машинен оператор плетене“. Наличието на машините е необходимо за да могат наетите по поректа лица да имат възможност да изпълняват своите професионални задлъжения, тъй като спецификата на длъжността изисква упражняването й от заетите лице на длъжност „Машинен оператор плетене“ да се извършва чрез ежедневна работа на посочените машини. Полуавтоматичните машини за навиване на шпули и автоматичната машина за навиване на шпули са пряко свързани с назначаването на лицата на длъжност „Работник, бобинарка и шпулмашина“. Закупуването на двете полуавтоматични и едната автоматична машина са необходими, за да може лицата, назначени на длъжността „Работник, бобинарка и шпулмашина“ да изпълнява своите служебни ангажименти, предвид спецификата им и с оглед на производството, което ще се осъществява в дружеството. Оборудването, предвидено за закупуване в рамките на дейност 2 е пряко свързано със спецификата на работните места и произтичащите от тях служебни ангажименти на лицата, които ще бъдат назначени в Мартенички „Кико“ ЕООД. Изключително важно за осигуряването заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в "Мартенички Кико“ ЕООД. По-добрите финансови резултати ще спомогнат развитието на дружеството и възможността на межиджмънта да разширява капацитета и да развива фирмата, за да осигури устойчивостта на заетостта и в бъдеще да продължи своята политика за откриване нови работни места и инвестиции в съвременно оборудване. 59 800.00 59 600.00
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 3 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела- 2 бр. 2. Изработване на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 5 броя 4. Изработване на информационни плакати - 40 броя Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране. Поставяне на информация за проекта на сайта на дружеството. 1 700.00 1 545.00
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител на проекта: - Отговорен за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта; - Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съответствие с изискванията на бенефициента; - Ръководи екипа за организация и управление на проекта; - Контролира и координира процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) и финансови отчети от името на бенефициента до УО по ОПРЧР; - Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган; - Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности; - Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта; - Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съответствие с изискванията на УО. Координатор на проекта: - Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с представителите на целевите групи; - Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители; - Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; - Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади. Счетоводител на проекта: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет; - Отговаря за законосъобразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя на финансовите отчети; - Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участва в срещите на екипа по проекта. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. 18 650.00 17 735.62

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).