Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The project proposal of the municipality of Elhovo is aimed at increasing the energy efficiency of 8 residential buildings in the town of Elhovo. The buildings are multifamily residential buildings and are mainly located along the main thoroughfares of the city, namely:

1. Elhovo, 67, "Al. Stamboliyski " str.
2. Elhovo, 6"Morava" str.
3. Elhovo,11 "Thirteenth mart"  str.
4.Elhovo, str.54 "Al. Stamboliiski" str.
5. Elhovo, 4"Targovska" str.
6. Elhovo.11 "Hristo Botev"sg.
7. Elhovo, 34 "Third of March" str.
8.Elhovo, "8 Third of March" str.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка и провеждане на тръжни процедури : Дейността ще бъде изпълнена "Собствено". Екип от експерти на общинска администрация Елхово ще бъдат отговорни за разработване на документация за процедура за определяне на изпълнител, съгласно броя на обществените поръчки, посочени в раздел 10 "План за външно възлагане" от настоящия формуляр за кандидатстване. Всички тръжни процедури ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с правилата и условията на Закона за обществените поръчки и ще съблюдават принципите на прозрачност и необвързаност, равнопоставеността на всички заинтересовани институции и физически лица независимо от техния пол, раса и националност. 0.00 0.00
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на мерки за енергийна ефективност и СМР и упражняване на авторски надзор на сградите на 8 жилищни сгради в град Елхово.: Ще бъде изработен инвестиционен проект във фаза работен проект, ще се изпълнят всички предписаните задължителни дейности в техническото обследване и мерките за енергийна ефективност и СМР. Предвидено е:: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани, като задължителни за жилищните сгради в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С" - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); --изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответсвие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания (до входа на сградите обект на интервенция). По време на строителството ще се упражнява и авторски надзор. Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването ще се възложи на екип от правоспособни проектанти . Работни проекти за нуждите на обновяването ще бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти ще бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект ще бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Община Елхово. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност ще се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и ще започне след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва ще бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. 1 538 264.52 1 730 215.41
Упражняване на независим строителен надзор и извършване на оценка на съответствие на проектите.: Ще бъде сключен договор с лицензиран консултант или фирма – изпълнител, избрана от кандидата по реда на ЗОП, за извършване на оценка на съответствие на проектите и за упражняване на надзор по време на строителството на обектите Тази дейност ще се състои в: 1.Извършване оценка на съответствието на проектите съгласно чл.142 и чл.169 от ЗУТ. 2.Изготвяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителните линии; 3.Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; 4.Изготвяне заповедна книга за строежа; 5.Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 6.Следене за качеството на вложените материали и машини; 7.Следене за качеството и количеството на извършените СМР; 8.Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обекта. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство, върху обекти от І-ва до ІV-та категория по Наредба №1 на МРРБ, е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензирана фирма. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането му в експлоатация. Изпълнението на тази дейност ще включва и дейностите по въвеждане на осемте обекта в експлоатация. 25 000.00 23 980.90
Финансов одит на проекта: С цел да се изрази независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени при изпълнението на проекта, ще бъде сключен договор с квалифициран одитор който да осъществи финансов одит на проекта. 5 000.00 6 000.00
Информация и комуникация по проекта: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда всички задължителни мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. В рамките на тази дейност ще бъде изработен и монтиран билборд на видимо за обществеността място -1бр -400лв, ще бъде организирана церемония за ефективният старт на проекта " Първа копка"-200,00 лв., също така ще бъдат изработени и поставени: информационни табла/табели -8бр. по 100лв. и ще бъдат обявени 3 броя публикации в местна медия -3бр. по 200лв.За информиране на обществеността за получената от фондовете подкрепа в уеб-сайта на общината ще бъде представена информация за проекта и ще се проведат 2 информационни дни за представяне на целите и очакваните резултати от проекта. 2 000.00 2 000.00
Организация и управление на проекта: След подписване на договорът за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между УО и община Елхово със заповед на кмета ще се определи екип за организация и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран от трима души изпълняващи задължения и отговорности по следните позиции ръководител, счетоводител и координатор - строителство. Екипът за управление ще разпредели помежду си основните ангажименти за работата си с конкретни дейности, задачи, срокове и отговорности за навременното им изпълнение. Ежемесечно ще се извършва и вътрешен контрол за срочното изпълнение на предвидените дейности и за правилно разходване на средствата, чрез провеждане на работни срещи на екипа . Всички документи във връзка с управлението, изпълнението и отчитането на проекта ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата програма, Закона за защита на личните данни и Закона за счетоводството. Създадената документация по време на изпълнението на проекта ще се съхрани и архивира в определени за целта шкафове, ясно обозначени съгласно изискванията за визуализация. 31 890.00 18 955.26

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).