Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

KA Audit Ltd. was established in 2009 with core business - accounting and auditing uslugi.Stremezhat the company is to continue its upward growth and successfully compete with other companies on the market, which requires continuous investment in creating new solutions and technologies offering new services and products. In this connection, the team of the company has decided to offer the market a new integrated software solution for independent financial audit. The innovative product covers the actual work commitments, management and synchronization in them and in the operating environment in practice and communication with customers and third parties related to quality control while providing the required speed of execution and ensure service quality.
         At present equipment, which the company has no permit to achieve its strategic goal - the introduction of innovative products. KA Audit no free resource to provide the required support services for its implementation. In this regard, this project provides for the acquisition of assets and the use of advisory and support services is a necessary step to overcome these limitations. So envisaged project activities are all aimed at implementing innovative solution that differs from competitive marketed products by combining multiple functions. This type of product is not available in the national and global market, which is a prerequisite for successful marketing. The overall design of the product can be systematized as a concept that combines all modern capabilities in the IT field, applicable to independent financial audit. Given that the project is entirely aimed at ICT and Informatics of ISIS and - specifically cover priority axis-Big Data, GridandCloud Technologies and Web-based applications for the establishment and operation of new services and products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт- Двупроцесорна сървърна машина- 2 бр.: Дейността е обвързана със закупуване на необходимата хардуерна структура за внедряване на иновативния продукт, обект на настоящия проект. Към настоящия момент наличното оборудване задоволява потребностите на фирмата. За да бъде внедрен иновативният софтуерен продукт обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който КА ОДИТ ЕООД към момента не разполага. Компанията предвижда придобиване на два броя двупроцесорни сървърни машини с последно поколение високопроизводителни процесори. Те се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активите са готови за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо еднопроцесорните решения и оптимизирани на работните процеси на иновативния софтуер, които изискват значителни ресурси. Сървърите осигуряват пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално използване на иновативния продукт. 32 800.00 32 800.00
Дейност 2: Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт - специализирано софтуерно приложение за независим финансов одит: Дейността е обвързана с придобиване на специализирано софтуерно приложение за независим финансов одит, което е по задание на КА ОДИТ ЕООД, защитено с авторско право-иновативна собствена разработка на кандидата. Софтуерното приложение е съставено от различни функционалности, които обхващат: 1.Фактическото изпълнение на одиторските ангажименти- Функции за управление на таблични данни и Функции за документиране на финансови и нефинансови данни, заедно с изводи, заключения и решения, 2. Управлението и синхронизацията на ангажиментите 3. Управлението и организацията на одиторската практика- функции в рамките на практиката Функции между одиторската практика и външни организации. Чрез подробен анализ на изискванията ще бъдат идентифицирани, систематизирани, описани и моделирани в максимални детайли всички изисквания по отношение на обхванати процеси, функционалност, информационен обхват, информационни потоци и ограничения, при които ще бъде разработена системата. Ще бъде изготвян, представян и приет системен проект: Системният проект ще представлява спецификация на системата, включваща подробно описание на архитектурата на системата; функционалността, която системата ще предоставя; съхраняваните и обработвани данни; справките и отчетите, които системата ще генерира; начина на разработване на системата; начина, по който ще се осигури сигурността на системата и защитата на данните и всички останали подробности и изисквания, на които системата ще отговаря. Ще бъде разработен модел на базата данни и специфициране на програмните модули на системата: Моделът на базата данни ще бъде разработен на база на спецификацията на необходимите информационни обекти, идентифицирани и описани в Системния проект. Той ще представлява подробна спецификация на релационната база данни и ще е разработен, чрез средствата на специализирано средство за проектиране на бази данни. Спецификацията на програмните модули ще съдържа спецификация на всички сървърни процедури в базата данни, middle-tier компоненти, услуги (ако има такива), потребителски екрани и приложения-отчети/templates. След разработване на специализирания софтуер, същият ще бъде внедрен и въведен в експлоатация. Причините да се предпочете възлагане на разработка на външен изпълнител, а не разработване на софтуерната система от наши специалисти са следните: - специалисти на фирмата не са запознати, нямат опит и не ползват новите средства за разработка на софтуерни системи, които да работят в „облачна“ среда; - разработката от външен изпълнител ще стане в по-кратки срокове, тъй като при провеждане на процедурите за избор на изпълнител ще поставим условия за наличие на екип с достатъчен брой специалисти, със съответния опит и квалификация. Изцяло интегрираният софтуер за изпълнение на одиторските ангажименти и за управление, организация и комуникация в одиторската практика съдържа иновативни решения и подходи, които не са били разглеждани до момента в анлогични програмни продукти, предлагани на национален и международен пазар. Концепцията на продукта предлага неограничени възможности за автоматизация на процеса на одити неговото изпълнение, и документиране в съответствие с Международните одиторски стандарти (МОС). Същевременно включва иновативни решения чрез “cloud” услуги, които засягат, както фактическата работа по ангажиментите, така и контрола върху качеството на услугите и текущото наблюдение по смисъла на МОС, които към момента не са били уредени по този начин от съществуващите продукти на пазара. Наред с това софтуерът включва функции за изключително гъвкав достъп при едновременна работа, което улеснява в голяма степен процеса на одит и свързаната комуникация, което спестява време. Предлага се иновативна концепция при комуникация с клиенти и трети страни в хода на изпълнение на ангажиментите, чрез който да се оптимизира времето за изпълнение и необходимите ресурси, както и да се гарантира качеството на услугите. 408 000.00 408 000.00
Дейност 3:Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията: Настоящата дейност включва използването на консултантски и помощни услуги, както следва: - консултиране, подпомагане и обучение в областта на придобиването, защитата и експлоатацията на нематериални активи: С оглед необходимостта да бъде защитена интелектуална собственост на национално и международно равнище върху внедряваните по проекта иновативен продукт, КА ОДИТ ЕООД предвижда следните видове дейност: проучвания от страна на провоспособен представител, превод, подготовка за заявка за полезен модел относно иновативния метод за интегрирана комуникация във връзка с прегледите за контрол върху качеството и текущото наблюдение по смисъла на МОС, услуги за получаване на защитен документ. Фактът че, иновативният продукт е изцяло ново усъвършенствано решение, налага необходимостта от използване на този вид услуги с цел осигуряване на необходимата правна защита на интелектуалната собственост на кандидата. По този начин ще се елеминира риска от плагиатство или фалшификация и е задължителна стъпка за успешното пазарно внедряване на иновацията на национално и международно ниво. - консултиране, подпомагане и обучение в областта на използването на стандарти и на правилата, които ги уреждат: 1.Консултантски услуги във връзка с прилагането на Международните одиторски стандарти, както и на цялото „Ръководството по международни стандарти за контрол върху качеството, одит, преглед, други ангажименти за изразяване на сигурност и свързани по съдържание услуги“, доколкото одитът се изпълнява и документира в съответствие с тях. Тези услуги са задължителни и необходими за внедряването на иновативния продукт с оглед, че той включва множество функционалности, които са базирани на приложимите за сектора нормативни уредби. 2.Консултантски услуги във връзка със счетоводното законодателство са обвързани с допълнителни опции, които ще бъдат включени при продажбата на иновативния продукт на клиентите с цел предлагане на изцяло ново по-ефективно и качествено решение за извършване на одиторските услуги. Чрез тези опции клиентите ще разполагат с готови одиторски процедури/тестове/, свързани с прилагана счетоводна политика, методи за признаване и оценяване, както и за оповестяване, в съответствие с Международните стандарти за финансови отчети и Националните счетоводни стандарти, предвид това, че двете бази са приложимите официални рамки за финансови отчети в България, като първите са общоприети и в световен мащаб. Освен това ще има и готови унифицирани одиторски процедури /тестове/ свързани с данъчното облагане, предвид това, че то касае всички дружества в страната. Чрез използването на този вид допустима по процедурата услуга продуктът ще се утвърди не само на националния, но и на международния пазар като изцяло ново иновативно решение. - осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Осигуряване на информационно-правни бази съдържащи приложимото законодателство в областта на финансовото отчитане и данъци, включително МСФО, НСС, МОС. Същите са необходими, за да бъде правилно изградена архитектурата на програма, както и нейните документи и съдържанието им, особено що се касае до МОС и тестовете, свързани с приложимите счетоводни стандарти. - осигуряване на библиотеки с цел разработване на по-ефективни продукти, процеси или услуги: Абонамент за достъп до 3rdparty DLL (библиотеки) за обработка/екстракт на мета данни (metadata) на документи (от PDF, MS Office Word, Excel, etc), необходими за разработване на иновативното решение. - Изготвяне на пазарно проучване-Възлагане на услуга по проучване на пазара е обвързана с анализ на продуктите, които се предлагат национален и международен пазар, пропуски в съществуващите продукти, нерешени проблеми, от потребителска гледна точка, изисквания на клиентите за съдържание на готови одиторски тестове в програмата. 135 000.00 132 890.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).