Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The main aim of the project is to improve the working conditions and quality of work in the "SIRIUS SECURITY" Ltd., through:  
• Establishment of a system for human resources management and efficient and flexible forms of employment  
• Ensuring good and safe working conditions by purchasing personal protective equipment, special clothing and collective protective equipment.   
The implementation of activities in this project is aimed at achieving the targets by implementing the new results will contribute to the planned project performance indicators and results. The project proposal and the achievement of the objectives are aimed at solving identified problems and needs of the target group: 
• Measures to reconcile work and family life and a longer stay in employment of older workers (persons over 54 years), due to the trend of population aging;  
• Improve work and health status of the workforce  
• Replacement and purchase of special clothing and personal protective equipment according to the results of the risk assessment. 
• Collective protective equipment, according to the company's activities and risks identified in the risk assessment  

The implementation of the project of "SIRIUS SECURITY" Ltd. will lead to improvement of the work in enterprise-date safety standards of labor, which will contribute to increasing the productivity and effectiveness of employees in the enterprise. Upon execution of the project proposal will be respected the horizontal principles - non-discrimination, gender equality and sustainability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : Дейността по организация и управление включва: Под дейност 1 - Сформиране на екип за организация и управление на проекта. Екипът по проекта е определен още при подготовката на проектното предложение и се състои от Ръководител на проекта, Координатор на проекта, Счетоводител и Технически сътрудник, като включените лица са подбрани да отговарят на критерия да имат опит в организация и/или управление/изпълнение на дейности като тези, включени в проектното предложение и/или проекти, поне 3 години. Този критерии и избор ще допринесе за по-ефикасно и добро изпълнение на договора и дейностите по проекта при спазване на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, постигане на ефективна координация и реализиране на поставените цели. Под дейност 2 - Управление на проекта Качествено изпълнение на проекта, чрез добро управление на процесите и стриктното водене на документацията от екипа за организация и управление, съгласно изискванията на договора за безвъзмездна помощ и изготвения план – график на дейностите. Под дейност 3 - подготовка на дейностите по проекта - избор на изпълнители Екипът по проекта има опит и ще подготви избора на изпълнители по предвидените дейности и под дейности съгласно изискванията на УО, програмата, договора на БФП, българското и европейското законодателство. Изборите ще бъдат по реда на Закон за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове /ЗУСЕСИФ/ и ПМС № 118/20.05.2014 г. Под дейност 4 - Отчитане на проекта *Водене на текуща отчетност на дейностите *Изготвяне на междинен технически и счетоводен отчет *Изготвяне на финален технически и счетоводен отчет 26 724.29 26 679.91
Информация и публичност по проекта: Прилагането на мерки за публичност и информираност, е съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006, относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 на Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд. Дейността ще се изпълнява с цел да бъде информирана обществеността за проекта, предвидените дейности и очаквани резултати, както и популяризиране на получената помощ от Европейския социален фонд. Даването на по-голяма гласност за финансовия принос на европейската общност, ще допринесе за изграждане на положителен имидж на проекта и резултатите от него. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението от неговото изпълнение ще бъдат популяризирани пред обществеността, като дейностите по информиране и публичност са съобразени с условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността стартира след сформиране на екипа по проекта още първия месец. Изпълнението на дейността ще се състои от доставка на заложените материали и тяхното целево използване. Дейността приключва с приключването на проекта, но „СИРИУС СЕКЮРИТИ” ООД ще запази мерките за визуализация и публичност до 5 години след приключване на проекта с цел по устойчиво постигане на неговите цели и резултати. 3 130.00 3 130.00
"Разработване,адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси,с вкл. гъвкави форми на заетост,с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния,семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните служители.Въвеждане на нов модел за организация на труда насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда": За да се провежда успешна кадровата политика е необходимо да се изгради система за развитие на човешките ресурси/СРЧР/. СРЧР обхваща всички дейности,връзките между тях,взаимодействието им със заобикалящата среда и начина им на функциониране с оглед реализиране на целите на организацията.Управлението на човешките ресурси обхваща дейности, които могат да се разглеждат като елементи и като серия от процеси,между които съществуват сложни причинно–следствени връзки. "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД разполага с въведен софтуер за управление на човешки ресурси. Инсталираната програма разполага с редица функции, сред които: Възможност за обработка на данните за заплати и личен състав за едно юридическо лице с неограничен брой служители и до трима потребители в мрежа, връзка с финансови и банкови системи, обработка на масови плащания, печат на платежни нареждания, връзка с популярни счетоводни системи, управление на правата на достъп на операторите на системата, следене на видовете отсъствия, бърз и лесен достъп до данните от вече приключените месеци и др. СРЧР заложена в проекта включва следните елементи: 1. Максимално възползване от съществуващия софтуер, като основа за надграждане на желаната за реализация СРЧР. Наличната програма, комбинирана с по-надолу изброените елементи ще оптимизира работните процедури и ще гарантира по-лесното въвеждане на гъвкави форми на заетост и тяхното интегриране. Софтуерът има ефект и върху постигането на мерките за оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена. 2.Въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време и дистанционна работа) за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот с цел подобряване на работната среда и качеството на работните места. Това ще бъде постигнато чрез включени следните методи и видове работно време: удължено, ненормирано, непълно, сумарно, с променливи граници, време на разположение. 3.Въвеждане на иновативен модел за организация на труда, насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда. Този елемент от системата ще бъде постигнат, чрез специален избор от мерки избрани съгласно идентифицираните нужди на целевата група: Мерки насочени към повишаване на производителността: -Въвеждане на политика по ресурсна ефективност на "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД, свързана със „зелени“ умения -Умения, изискващи се от прехода към нисковъглеродна и ресурсноефективна икономика, включително познания, специализирана информация за технологии и продукти, който биха намалили вредното влияние върху околната среда. -Възможност за служителите да работят извън работното място чрез комуникационни средства Мерки насочени към опазване на околната среда -Наръчник „Зелен офис” - указания на хартиен носител,които ще включва съвети, интересни факти и зелени практики за всекидневната работа -Практическото въвеждане в действие (приемане от ръководните органи и включване във вътрешни документи) на политиките в областта за опазване на околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсната ефективност, включително и прилагане на изискванията на законодателството на ЕС и националното законодателство -Дистанционна работа допринася за „по-зелена” околна среда чрез намаляване на емисиите от въглерод - служителят не пътува до работното си място, увеличава личната свобода и гъвкавост,намалява стреса и подобрява възможностите на хората в неравностойно положение. 4.Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на работници и служители (над 54 години), чрез мерки за развитие на кадрите - изготвен и въведен план за обучения с цел планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот - Участие в операция „Специфични обучения за заети“ - „ваучерен механизъм“ за надграждане на личната квалификация и компетентности 15 100.00 15 100.00
"Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, чрез закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло " : Установяването и конкретизирането на посочените за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло е обосновано от направената оценка на риска за безопасността и здравето на работещите в "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД, като е обърнато сериозно внимание на лицата над 54 годишна възраст.Отчетени са стойностите на елементите за микроклимата, токсичните вещества и праха във въздуха, шума, вибрациите, осветлението и лъченията. Извършена е оценка на физическото натоварване на работниците и служителите. Работещите в "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД извършват отговорна и рискова работа, при която са подложени на ред опасности, свързани със сериозни увреждания и дори смърт, а именно: -Опасност от електрически ток–може да причини изгаряне,увреждане вследствие на допир до активни части и неправилна експлоатация на електрически съоръжения, неосигуряване на необходимите организационни и технически мероприятия за експлоатацията на електрически уреди и съоръжения. -Механична опасност-от нарушаване на конструкцията на използваното работно оборудване,от движещи се МПС,от подхлъзване, падане, удар в препятствия,от принудителна работна поза -Неблагоприятен микроклимат–високи и ниски температури, въздушни течения. -Опасности, създавани от неспазване на физиологични и ергономични принципи–ръчна работа,повтаряща се работа. -Опасност от недостатъчна осветеност -Опасности създадени от работа с боеприпаси -Опасности от нападения от клиенти, посетители / външни лица/ -Стрес Резултатите за всички от целевата група са заболявания, временна нетрудоспособност, намаляване на продуктивността, лоша работна атмосфера.Свръхнатоварванията, налагани от спешността на извършваните работи водят до грешки и стрес. Съгласно изискванията на Закон за частната охранителна дейност охранителите, при изпълнение на служебните си задължения ползват лични предпазни и защитни средства. Закупуване на лични предпазни средства е с цел да се осигури опазване здравето и безопасността при работа. Във връзка с това новозакупените ще бъдат по-качествени, изработени от материали с по-голяма степен на защита. При избора на лични предпазни средства и специално работно облекло са взети под внимание резултатите от направената Оценка на риска и са вписани в Утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват такива. Избраните за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло ще осигуряват по-добра защита от рисковете, отговарят на условията на съответното работно място и са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите, които ги използват.Необходимо е на персонала да се извършват периодични медицински прегледи. Дейността включва закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за нуждите на заетите в предприятието, в т. ч.: * РЪКОВОДНИ СЛУЖИТЕЛИ-2 1.Управител 1 2.Икономически директор 1 *СПЕЦИАЛИСТИ-12 3.Главен счетоводител-1 4. Счетоводител-оперативен -2 5. Административен секретар-1 6. Технически организатор-2 7. Технически секретар-1 8. Служител ЧР-1 9. Административен персонал-1 10. Организатор охрана-3 *КВАЛИФИЦИРАНИ РАБОТНИЦИ - 505 11. Охранител -505 283 933.98 283 929.20
"Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, чрез закупуване на колективни предпазни средства" : Дейността кореспондира с общата цел на проекта - подобряване на работната среда и качеството на работните места и специфичната цел свързана с осигуряване на защита от рисковете идентифицирани при направената в предприятието оценка на риска, чрез закупуване на колективни предпазни средства на целевата група по проекта. Дейността кореспондира към Вторична тема на ЕСФ 03 "Повишаване на конкурентоспособността в МСП". Естеството на работа във "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД е отговорна,като се идентифицират следните опасности: -Опасности, създавани от неспазване на физиологични и ергономични принципи -Механични опасности-породени от нарушаване на конструкцията на използваното работно оборудване -Работа с видео дисплей Резултатите за всички от целевата група са заболявания, временна нетрудоспособност, намаляване на продуктивността, лоша работна атмосфера. Във връзка с това ще бъдат закупени нови по-добри колективни предпазни средства, за които са извършени необходимите за специфичните показатели за безопасност на работните процеси, работно оборудване и работни места оценки на рисковете предвидени в програмата за минимизиране на риска. Извършена е оценка на физическото натоварване на работниците и служителите, като сериозно внимание е обърнато на лицата във възрастовата граница над 54 г. Закупуването на колективни предпазни средства, е с цел да се осигури опазване здравето и безопасността при работа. Закупуването е обусловено и от необходимостта от подмяна на наличните с по-качествени и с по-висока степен на защита при работа, което е заложено в Оценката на риска и Програмата за минимизиране на риска в "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД . Избраните за закупуване колективни предпазни средства ще осигуряват защита от рисковете, отговарят на условията на съответното работно място и са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите, които ги използват. Дейността има следните етапи на изпълнение: 1. Избор на изпълнител. Ще бъде проведена процедура с публична покана, тъй като сумата е над праговете на ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014г. 2. Доставка на заложените колективни предпазни средства След избора на изпълнител ще бъдат закупени нови колективни предпазни средства, с цел да се осигури опазване здравето и безопасността при работа на заетите в предприятието 3. Приключване на дейността - приемно - предавателен протокол - разходно оправдателен документ за изплатени суми - досие на дейността 3 500.00 3 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).