Консултантски услуги, свързани с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта: Дейността има за цел да обезпечи ефективното изпълнение на проекта. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект ще бъде избран консултант, който ще осигури консултантски услуги, свързани с управлението на проекта и провеждането на обществени поръчки. Екипът на консултанта ще включва Ръководител на проекта. Консултантът ще бъде избран по реда на ЗОП след сключване на директен договор без провеждане на процедура по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
В срок до 15 работни дни от сключване на административния договор с Община Струмяни, Ръководителят на проекта ще подготви списък на планираните обществени поръчки за конкретния договор (Списък 1), описателен документ към списъка и списък на планирани, в процес на провеждане и проведени обществени поръчки, независимо от източника на финансиране. Документите се представят за извършване на предварителна проверка за законосъобразност на планираните обществени поръчки за възлагане на дейностите, включени в одобрения проект.
Ръководителят на проекта ще подготви документации за провеждане на обществени поръчки за избор на строител, консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ за изпълнение на строителен и авторски надзор и ще участват в провеждането на обществените поръчки. Обществените поръчки, ще бъдат проведени в срок до девет месеца от подписването на административния договор, като в този срок се предвижда и да бъдат сключени договори с изпълнители за всички разходи по одобрения проект, с изключение на обществените поръчки, които са прекратени или обжалвани по реда на ЗОП (ако е приложимо).
След провеждането на всяка от планираните по проекта обществени поръчки, Ръководителят на проекта ще подготви пълно досие на проведената обществена поръчка и ще го публикуват в ИСУН във формат „рdf“ или „jpg“, цялата документация, свързана с възлагането на обществената поръчка за изпълнение на дейност, включена в одобрения проект в срок до десет работни дни от датата на подписване на договора. Представените документи ще послужат на МИГ "Струма - Симитли, Кресна и Струмяни и/ли "Държавен фонд „Земеделие“ - Разплащателната агенция за извършване на последващ контрол за законосъобразност на възложените обществени поръчки.
Ръководителят на проекта ще подготви исканията за авансово, междинно и окончателни плащания. При подготовката на авансовото плащане по консултантът ще съдействат на общината при подготовката предложение на общински съвет, проект на решение на общински съвет, запис на заповед и заявка за авансово плащане.
При подготовката на междинното и окончателното плащане, консултантът ще съдействат за подготовката на заявките за плащане, декларации и други документи към тях, като ще оказва съдействие на Община Струмяни за представяне на заявките за плащане чрез ИСУН.
Ръководителят на проекта, ще следи за спазване на изискванията на ЗОП и останалата нормативна уредба, дали Бенефициентът изпълнява изцяло одобрения проект в срока, посочен в административния договор, и при спазване на таблицата за одобрените инвестиционни разходи, представляваща приложение към административния договор и количествено-стойностните сметки/количествените сметки/техническите спецификации, представляващи приложение към административния договор.
Консултантът ще съдейства на Община Струмяни при проверки от представители на МИГ "Струма - Симитли, Кресна и Струмяни, ДФЗ - РА, Управляващия орган (УО) на ПРСР 2014-2020 г. и на други, определени с нормативен акт органи, включително на институции на Европейския съюз, за осъществяването на контрол за изпълнението на този административен договор и изискванията на приложимите нормативни актове.
Консултантът съдейства на Бенефициента при предоставяне на необходимите документи, данни и информация и оказва всякакво друго съдействие по време на изпълнението на административния договор. |
2 416.67
|
0.00
|
"Изграждане и обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности на територията на община Струмяни“: На база на готови и одобрени от гл. архитект на община Струмяни, инвестиционни проекти, избран от община Струмяни по реда на ЗОП, строител ще изпълни строително ремонтните дейности по: обект 1: Изграждане на площи за широко обществено ползване между кв. 18 и кв. 21 по плана на село Струмяни, община Струмяни.
В село Струмяни, предмет на инвестиционния проект са детска площадка и кът за отдих между кв.18 и кв.21. Проектирана е територия за озеленяване и отдих. Ще бъде изградена система от пешеходни алеи и зелени площи. Алеите са с ширина от 1.11м до 2.25м, а изграждането им е проектирано да се извърши със сиви плочки 30/30см. За обемно-пространственото оформление на парка се ползват иглолистни и широколистни дървета и декоративни храсти. Затревяването на терена ще включва: ръчно прекопаване за затревяване, ръчно подравняване на терена; затревяване на два етапа, като при първия етап се и валира. Предвижда се насипването на хумусен пласт с дебелина 30см . В западната част на парка е предвидено да се изгради детска площадка. Нейното изграждане е в съответствие с Наредба № 1 за условията и реда за устройство и безопасността на площадките за игра . Тя е оборудвана с комбинирано детско съоръжение катерушка, климушка и пейки. Задължително е съоръженията да са сертифицирани. Настилката на детската площадка е предвидено да бъде ударопоглъщаща от каучукови плочи. В къта за отдих и детската площадка е предвидено монтирането на пейки за отдих и поставянето на кошчета за отпадъци. В северната част на къта за отдих е предвидено монтирането на стойка за велосипеди. Тротоарите са проектиране със скосяване в местата на пресичане на улиците с цел създаване на достъпна среда за хората с увреждания.
обект 2: Обновяване и благоустрояване на парк в село Микрево - В село Микрево, територията предмет на проекта обхваща съществуващо парково пространство - територията на УПИ VІІ кв.29. Теренът е залесен главно с широколистни дървесни видове /чинари/ и кипариси, разпространени са храстови видове и е затревено. В северозападната част на парцела са разположени постройки, които ще бъдат премахнати. На премахване подлежи и нефункционираща обществена тоалетна в южната част. В централната част на парка ще се изгради детска площадка. Проектирана е мрежа от пешеходни алеи, които в по-голямата си част следват съществуващите. Алеите са с ширина 3.00м и преобладаващ надлъжен наклон на североизток. Предвижда се изграждането им да се извърши с настилка от бетонови плочки и с градински бордюри. Около тях са проектирани кътове за отдих и парково осветление като е проектирана изцяло нова подземна ел-мрежа. В югоизточната част на парка се предвижда изграждането на игрище за тенис на маса и кът за отдих. В териториите за озеленяване се предвижда затревяване и полагане на хумусен пласт с дебелина 10см до проектираната равнина. Предвижда се запазване на съществуващите здрави дървесни видове и прекрояването им. Проектирана е нова дървесна и храстова растителност. |
239 390.00
|
0.00
|
Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол, за обект 1 "Изграждане на площи за широко обществено ползване между кв. 18 и кв. 21 по плана на село Струмяни, община Струмяни“ и обект 2 „Обновяване и благоустрояване на парк в кв. 29 в село Микрево“ . Въвеждане на обектите а в експлоатация.: Съгласно разпоредбата на чл. 168, ал. 2 от ЗУТ на България, строителен надзор се изпълнява за всички строежи от І до ІV категория. Обектите, предмет на интервенция по настоящия проект, се причислява към четвърта категория, буква „в“, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба 1 за номенклатурата на видовете строежи . Поради тази причина община Струмяни е задължена да осигури надзор на строителния обект от лицензиран консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Строителен надзор ще включва: осигуряване на законно започване на работа, контрол на пълнотата и правилното изготвяне на актове и протоколи при изпълнение на строителните дейности и опазването на обекта, контрол за спазване на здравето и безопасността, предотвратяване на наранявания на трети лица и имущество. Предприятието, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценката на строежа, относно изискванията за безопасност и законосъобразното изпълнение по наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството относно актовете и протоколите, съставени по време на строителство. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на обекта. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежите в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателни доклади до възложителя. Същитет ще послужат на РДНСК за разрешение за ползване на строежите. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Струмяни, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с:
- предотвратяване на излишни разходи
- контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали
- контрол върху качеството и количеството на вложените материали
- контрол върху оферти и актове
- контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи
- контрол за изпълнението на проектната документация.
- Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение.
- осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности |
4 791.67
|
0.00
|