Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

This project proposal envisages implementation of measures that contribute to achieving a higher level of energy efficiency and reducing energy consumption of the buildings of the Municipal Administration in the town of Tutrakan. One of the problems in public infrastructure here is the low level of energy efficiency. Investments in energy efficiency measures in public buildings, except for energy saving effect, will serve as an example of good practice at local level and promote the implementation of similar measures, financed both from the national budget and from other sources. The measures will have an additional effect as they will provide a cost-effective operation of public buildings, which will allow sustainable continuing the management and maintenance, in order to provide better and additional services to the population and thus contributes to reducing the pace migration to larger cities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Формиране на екип за управление: С оглед ефективно и качествено изпълнение на дейностите по настоящия проект в съответствие с българското законодателство и изискванията по схемата, Община Тутракан предвижда назначаването на екип за управление на проекта, който ще упражнява непрекъснат мониторинг и контрол върху цялостното изпълнение на проекта. За членове на екипа ще бъдат подбрани експерти с необходимия опит, квалификации и личностни умения, съобразно спецификата на проекта, които да формират работещ екип, отговорен за цялостното изпълнение на проекта. 29 333.00 24 999.73
Вътрешен мониторинг и контрол: За да гарантира качествено изпълнение на дейностите, проектът предвижда упражняване на непрекъснат вътрешен мониторинг и контрол, който включва: редовни срещи, посещения на място, наблюдение и отчитане на постигнатите резултати чрез: • изготвяне на отчети и протоколи, отразяващи напредъка на проекта • периодични срещи на членове на екипа с представители на фирмите изпълнители • наблюдения на строителните работи от страна на проектния екип • наблюдение и контрол на финансовото изпълнение на проекта • редовни срещи на проектния екип и обсъждане на текущото и предстоящото изпълнение на проектни дейности (актуализиране на програмата за реализиране на проекта) • периодични доклади за напредъка на проекта – технически и финансови, до Управляващия орган на ОПРР Като част от дейностите по вътрешен мониторинг и контрол, проектът предвижда провеждане на регулярни срещи на проектния екип, по време на които ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проекта, ще бъде обсъждан напредъка на проекта, текущи въпроси и евентуални затруднения, и ще бъдат вземани навременни мерки за решаването им. 0.00 0.00
Изготвяне на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители и провеждане на обществени поръчки: Ще се изготвят следните документации за обществени поръчки за избор на изпълнител: 1. Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор 2. Оценка на съответствието на проектите 3. Строителен надзор 4. Публичност и визуализация 5. Одит на проекта 0.00 0.00
Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане на инженеринг. Ще се изработят работни проекти за трите обекта - Сграда Общинска администрация ул. "Трансмариска" № 31,Сграда ул. "Трансмариска" № 7 и Сграда ул. "Крепостта" № 47, за които ще се издадат Разрешения за строеж. Изпълнението предвижда реализирането на енергоспестяващи мерки и съпътстващи строително-ремонтни дейности. В работните проекти за трите обекта ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в енергийното обследване, всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване, всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда. 1.Сграда на ул. "Трансмариска" № 31 Тъй като за сградата изчислените спестявания след въвеждане на енергоспестяващи мерки възлизат под 60% спестяване, с БФП ще бъдат финансирани единствено - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в техническите обследвания (Техническите паспорти) на сградата, ще бъдат финансирани със собствени средства на бенефициента, тъй като според актуалните сертификати за енергийни характеристики на сградата изчислените спестявания след въвеждане на енергоспестяващи мерки възлизат под 60% спестяване за сградата. Тези разходи възлизат на 27 400 лв без ДДС и ще бъдат финансирани извън БФП, като недопустими разходи, собствен принос на Община Тутракан. 2.За Сграда ул. "Трансмариска" № 7 и Сграда ул. "Крепостта" № 47 Тъй като според актуалните сертификатиза ен. характеристики на сградите, изчислените спестявания след въвеждане на енергоспестяващи мерки възлизат над 60% спестяване за сграда, се предвижда: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. - изпълнение на препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). 1 361 393.00 1 024 271.93
Изготвяне на Оценка за съответствие за обекти - Сграда Общинска администрация ул. "Трансмариска" № 31,Сграда ул. "Трансмариска" № 7 и Сграда ул. "Крепостта" № 47: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане за изготвяне на Оценка на съответствието на проектите за обекти - Сграда Общинска администрация ул. "Трансмариска" № 31,Сграда ул. "Трансмариска" № 7 и Сграда ул. "Крепостта" № 47 13 118.00 4 920.00
Извършване на Строителен надзор: Дейността стартира с подписване на договора за изпълнение за извършване на строителен надзор. По време на строителните дейности ще бъде изпълняван независим строителен надзор съгласно договор за изпълнение на услугата. Консултантите, упражняващи строителния надзор, ще съблюдават за законосъобразната страна на изпълнение на строителните дейности и ще изпълняват контрол по отношение на: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; - Контрол по спазване условията на безопастност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопастност; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Правилно изпълнение на строително.монтажни работи; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация 52 471.00 25 995.34
Въвеждане на обекта в експлоатация: Община Тутракан в тясно сътрудничество с фирмата, упражняваща строителен надзор, ще предприеме всички необходими мерки в съответствие с действащата нормативна уредба във връзка с въвеждането на обектите в експлоатация, а именно: съгласуване с РЗИ, РИОКОЗ, експлоатационните дружества "ЕНЕРГО-ПРО", "ВиК", "ВИВАКОМ". Ще бъдат извършени необходимите изпитвания и измервания от специализирани фирми. 23 660.00 0.00
Публичност и визуализация на проекта: Публичността на проекта ще бъде осъществена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и регламент Регламент 1303/2013 на ЕК. По проекта се предвиждат организирането и провеждането на: - Публикуване на подробна информация за одобрение за финансиране проект на сайта на Община Тутракан (до два дни след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ); - Пресконференция в началото и в края на проекта – за стартиране и за оповестяване на резултатите от реализацията на проекта; - Официални церемонии - първата ще е за ефективен старт на проекта "Първа копка" и втора - за откриване на реновираните обекти; - Билборд по време на строителството и Постоянна обяснителна табела за всеки обект - Сграда Общинска администрация ул. "Трансмариска" № 31,Сграда ул. "Трансмариска" № 7 и Сграда ул. "Крепостта" № 47 - 3 броя с размер 50х70см, поставена не по-късно от 3 месеца след като приключи проекта на видима фасада; - Публикации – до 5 съобщение в регионална печатна медия, на сайта на общината за анонсиране на предстоящи събития (пресконференции, официални церемонии) - Прессъобщения - до 5 изготвят се след приключване на събитията и се публикуват регионална печатна медия и на сайта на Община Тутракан; - Банер, който да се използва при провеждане на публични събития - 1бр. - Промоционални и печатни информационни материали - папки, тефтери, химикали - 50 комплекта При провеждане на всяко публично събитие предварително ще се уведомява Управляващия орган за датата на провеждането на събитието. 14 482.00 11 796.00
Извършване на одит на проекта: За да се потвърди целесъобразното и законово разходване на средствата по проекта и в съответствие с изискванията за кандидатстване Община Тутракан ще избере консултант за верифициране на разходите по проекта и изготвяне на одитен доклад. 14 660.00 8 280.00
Финален отчет на проекта: След изпълнението на проекта, в рамките на установения срок, екипът на проекта ще изготви технически и финансов финален отчет, съгласно изискванията за отчитане на проекти по ОПРР 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).