Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 226 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to encourage the realization of the entrepreneurial idea of ​​the newly-started enterprise Abiela for the production and marketing of cosmetic products of natural origin. The specific objectives address individual parameters that will create the prerequisites for the company's successful development - providing material and human resources, providing the main sales channel, defining targeted marketing activities, promoting the brand, starting machine production and active sales.
The implementation of the project is aimed at meeting our basic need for appropriate human and material resources, efficient organization of the business, building the brand, promoting it and marketing it on the natural cosmetics market.
The project covers two activities: market realization of the entrepreneurial idea and visualization of the project. Within the first one, the team will be recruited, machines for production, packaging and carton filling will be purchased, we will rent premises and will buy materials for production, we will develop the company's website and marketing plan, we will organize our participation in events in the field of ​​cosmetics. During the second activity we will provide a proper visualization through stickers, poster, brochures and information on the newly created site.
As a result of the project implementation, we will launch the production of high-quality cosmetic products based on natural ingredients and will declare serious participation in the natural and bio cosmetics sector in Bulgaria. We will create a well-trained team and well-built and functioning production. We will attract the initial customer base. This will enable us to generate revenue and implement our business plan, to ensure sustainable employment of at least 3 people in the company after the end of the project and to continue developing and establishing the company in the sector both on the Bulgarian and on the international market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея ( дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 лица, вкл. предприемача, закупуване на ДМА - 4 бр., осигуряване на работно помещение и материали за производство на продуктите, реализиране на външни услуги за създаване на сайт с онлайн магазин и разработване на маркетингов план, участие в събития): Чрез изпълнението на дейността на първо място ще си осигурим необходимите материалните ресурси, за да произвеждаме козметични продукти от натурални съставки. Предвиждаме да закупим следното оборудване: - Производствена линия за козметика; - Поточна линия за разфасоване на бяла козметика (кремове); - Поточна линия за разфасоване на шампоани и течни козметики; - Линия за кашониране на козметика. На входа на производствената линия ще има отделни съдове за смесване на съставките в течна и в маслена форма, след което в трети съд ще се случва хомогенизирането на съставките и получаването на крайния продукт. След това продукцията ще отлежава в специално обособени съдове в линията, завършващи с кранове, които чрез шнек помпа ще могат да изливат продукцията в разфасовъчните машини. Закупуването на тази машина ще ни позволи да произвеждаме желания от нас асортимент. В поточните линии за разфасоване съответният вид козметика се пълни автоматично в контейнери според зададените дозировки, поставя се капачка и после преминава до станция за поставяне на термосвиваем етикет. След това монтиран принтер отпечатва срока на годност и партиден номер на продукта върху капачката. Различната консистенция -кремообразна или течна, пенлива е специфична и според това има отделни линии за разфасоване на кремове и на шампоани, каквито са необходими за нашата дейност. Чрез линията за кашониране готовите продукти се поставят върху тарелки и се запечатват в стекове. Това е изключително необходимо с оглед желанието ни да осъществяваме износ. Закупуването на описаното оборудване ще ни даде възможност да произвеждаме машинно и самостоятелно да затворим производствения цикъл от създаването на продукта, през пълненето му в контейнери, до пакетирането му. Към момента не разполагаме с оборудване за производство. Първите ни продадени продукти са в малки количества и произведени на ръка. На второ място, ще наемем необходимия за дейността ни квалифициран персонал. Освен предприемача, който ще изпълнява в проекта длъжността Ръководител производство, предвиждаме да наемем и хора на следните позиции: - Началник цех; - Лаборант; - Машинен оператор - 2 бр. Всяка от посочените позиции е ключова за успешната пазарна реализация на предприемаческата идея. Ръководител производство ще осъществява цялостна организация и координация на производствената дейност, а началник цех ще извършва оперативно ръководство на производството. Наличието на лаборант е необходимо, за да постигаме високото качество и безопасността на продуктите ни. Те зависят именно от доброто познаване на състава и свойствата на влаганите суровини и материали, както и от упражнявания контрол над тях и над готовата продукция. Необходимото за дейността на лаборанта оборудване ще закупим със собствени средства. Машинните оператори са ни необходими, за да управляват машините. За осъществяване на фирмената дейност предвиждаме да наемем помещение, в което да се осъществява производството ни. Там ще бъдат позиционирани закупуваните по проекта машини и наетите хора. Производството ни е свързано с влагането на големи количества суровини и материали. Затова възнамеряваме да използваме част от финансирането за закупуване на натурални екстракти, които ще влагаме в произвежданите от нас продукти и друга част за материали за опаковане на продукцията ни в търговски вид. В рамките на проекта ще създадем сайт с асоцииран към него електронен магазин. Тъй като предлагането чрез онлайн магазин е основният планиран от нас канал за предлагане на продуктите ни на българския пазар, посоченото е необходимо за реализиране на нашия бизнес модел. За да осигурим правилното пазарно позициониране на продуктите си и да достигнем до голям брой клиенти, планираме да възложим на външна фирма разработване на маркетингов план, който да очертае основните действия в тази посока. За да популяризираме продуктите си на пазара, планираме участие в събитие/я в страната или чужбина, където да представим дейността и продуктите си. 249 100.00 237 988.66
Визуализация на проекта: Дейността за визуализация има за цел да информира обществеността за целите и резултатите, предвидени по проекта, за начините и източниците на неговото финансиране. Проектът ни е свързан с реализирането на пазара на предприемаческа идея за производство на козметика от натурални продукти. От тази гледна точка, визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване на информацията за възможностите за развитие, които проектите, финансирани от ЕС, предоставят на стартиращите организации, като финансират всички необходими за една нова компания разходи - от заплати до оборудване и популяризиране чрез сайт и участие в събития. Разпространението на резултатите чрез различни средства за осигуряване на публичност ще даде по-широк отзвук на проекти, свързани с насърчаването на предприемачеството. Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните: 1. Визуализация чрез сайта на фирмата На сайта на фирмата, който ще бъде създаден по проекта, ще бъдат публикувани текущо новини за изпълнението на проекта. На самия сайт ще има обозначение, че същият е създаден с финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност". По този начин всички наши клиенти и партньори, потенциални такива и широката общественост ще имат възможност да се информират за проекта и полученото финансиране. На сайта ще бъде създадена финална публикация в края на проекта, която ще отразява изпълнените дейности, постигнатите цели и резултати. 2. Визуализация на документацията по проекта. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще бъдат надлежно визуализирани в съответствие с изискванията на програмата. Те ще притежават знамето на ЕС, общото лого за програмен период 2014-2020 и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с изпълнителите по проекта също ще бъдат визуализирани по надлежния начин. Така всички служители и доставчици ще могат да се запознаят с проекта. 3. Изработване на основни средства за визуализация в производственото помещение на "Абиела" В наетото по проекта помещение ще бъде поставен плакат, съдържащ всички изискуеми реквизити, указващи, че фирмата изпълнява проект, финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Плакатът ще бъде поставен на видно за всички място, така че всички посещаващи компанията ни клиенти и партньори да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще му се поставят стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС. Всички служители ще бъдат информирани за изпълнението на настоящия проект, като това ще доведе до разпространяване на информацията сред местната общественост. В тази връзка предвиждаме осигуряването на 4 бр. стикери за оборудване и 1 бр. плакат. 4. Изработване на брошури Във връзка с предвиденото участие в събития в страната или чужбина, предвиждаме да издадем 250 бр. брошури с информация за проекта, които да разпространяваме на рамките на събитията. 900.00 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).