Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Офис- мениджър“ на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД. : Общата цел на дейността е да се предостави възможност за повишаване квалификацията на заети лица и тяхното кариерно развитие.
Дейността ще осигурят връзката между необходимата квалификация/умения и изискванията на бъдещия пазар на труда, с което ще се създадат необходимите предпоставки за постигане на конкурентна и развиваща се икономика, основаваща се на знанието и технологичното развитие.
Дейността на кандидата се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството и финансово и данъчно консултиране на юридически и физически лица. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически секретар", "Отчетник", "Отчетник-инвентаризации" и "Архивист офис". През 2018 г. управителят на счетоводната къща е въвел иновация за клиентите, като е поръчал на IT специалисти разработването и внедряването на индивидуален софтуерен продукт за електронно архивиране на оперативната, счетоводната и техническа документация на всеки един от клиентите на фирмата, като за всеки клиент се изгражда индивидуален профил за достъп и се качва цялостната му документация за съответният отчетен период по години. Софтуерният продукт има модули: "Договори", "Картони", "Кореспонденция", "Регистри", "Клиенти", "Доставчици" и др. Персоналът на кандидата освен текуща счетоводна или отчетна дейност започва да работи и с новия софтуерен продукт. Работодателят е преценил, че служителите не притежават достатъчно знания и умения за административна работа, делова и бизнес кореспонденция, работа с архиви, картотекиране и организация на документооборота. Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Офис-мениджър", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата. Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици и професионална квалификация. Лицата участват активно в развитието на дейността на фирмата, извършват различни трудови дейности свързани с работата по електронното архивиране на отчетната документация на клиентите на дружеството, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения за административна и офис работа, работа с архиви, картотеки, електронни платформи, софтуерни продукти, сканираща и копираща офис техника.
Предвидена е дейност по обучение по част от професията "Офис-мениджър" на заетите лица, която е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на:
-способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на кариерното им развитие, производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта.
В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта.
Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост по време на обучението.
Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, възможност за повишаване на квалификацията и участие в обучение, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот и обучителния курс.
Етапи на изпълнение:
-Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 1-2 м.;
-Провеждане на професионалното обучение 2-9 м.;
-Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на нужните документи съгласно КТ. 2-9 м |
20 850.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД : Дейността има за цел да осигури включването на 10 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", Руски език, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка.
В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по руски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на руски език. Заетите лица в „Съни-Консулт“ ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми на територията и извън територията на Р България, предимно турски граждани, работещи изделия от текстил, трико, изработка на чорапи предимно за износ за Русия, а и комуникацията с представителите на тези фирми е по-лесна на руски език. В района са налице различни фирми, чийто собственици са турци.
Глобализацията и динамиката на пазара налага нуждата персонала на фирмите да придобие базови знания и умения по няколко езика, а нуждите на работодателя е персонала да притежава базови познания по Руски език. По-възрастните заети лица притежават минимални познания по руски език, но знанията са недостатъчни и неефективни, а при част от по-младите заети лица не са налични дори и минимални познания по езика.
Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите:
-Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта;
-Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на познания по чужди езици.
За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език.
В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта и за напред. Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост като работа на смени, почасова заетост ,работа от разстояние и т.н
Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, намаляването на текучеството, намаляване на стреса на работното място, възможност за повишаване на квалификацията и обучения, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот, по-качествени работни места.
Етапи на изпълнение на дейността:
-Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 10 м.;
-Провеждане на чуждоезиковото обучение 10-13 м.;
-Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на документация съгласно КТ 10-13 м
Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за добра комуникация и качествено обслужване на клиентите. Днес в условията на глобализация владеенето на чужди езици е предимство и е нужно за всяко едно лице, за да може да се водят успешни комуникации и е база и шанс за неговото кариерно развитие, заемане на по-качествени работни места и повишаване производителността на труда. |
11 800.00
|
0.00
|