Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The current project proposal is related to the purchase of 1 pc. Communication building software, which will replace manual work performed until now by software specialists at Navtech Goup Ltd.
The purchase of the new software will lead to an increase in capacity in the communication in the maintenance and management of ERP solution and service softwares of the customers of the company, and this will inevitably lead to the expansion of the entire production capacity.
The acquisition of the asset will lead to the digitization of the production process, as well as to the improvement of its overall efficiency. The project is implemented in code 62.02, which is also the applicant's main economic activity code. With the implementation of the project, it will contribute to the achievement of the objectives described in the Commission's Notice – "Technical guidelines for the application of the principle of 'doing no significant harm' under the Recovery and Resilience Mechanism Regulation (2021/C58/01)". ensuring compliance with the set environmental goals to the maximum extent.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет - ще се изпълни чрез закупуване на 1 бр. Софтуер за изграждане на комуникация.: При внедряването и обслужването на клиентите на компанията от хотелиерския бранш, за поддръжката на ERP системите, понастоящем "Навтех Груп" ЕООД свързва ERP решенията, които внедрява със съответните обслужващи (сървис) системи на клиента ръчно (т.е. с програмиране на специален код, който да позволи комуникация между системите). Така описаното от една страна не позволява ефективност на процеса-за всяка нова сървис система на клиента се разработва специален код, а от друга, се налага ежедневно синхронизиране (също ръчно) на сървис системите на клиентите с ERP системата, което се осъществява от екипа на "Навтех Груп" ЕООД. Обслужващите сървис системи са отделните цифрови системи, които обслужват обекта на клиента-напр. интерактивна ТВ система, Телефонна система, Дистанционно управление и Картова система. За да получи ERP системата коректна информация за услугите "Настаняване на гост", "Изпращане на гост", "Промяна на данните на гост", "Текстови съобщения/ сметки/ баланс/ отдалечено напускане на гост", "Статус на устройствата в стаята", "Разчитане на ключ", то самата ERP система трябва да може ефективно да комуникира с различни по вид устройства (телевизор, банков ПОС терминал, дистанционно, телефон, четец за карта-ключ и мн. др.), чрез сървис (софтуер) системи в хотела. Сега, ръчното синхронизиране на всички сървис системи с ERP решенията за клиентите на "Навтех Груп" ЕООД отнема на екипа до 4 часа ежедневно. Поради това се налага закупуването и инсталирането в "Навтех Груп" ЕООД на ефективен инструмент, който да осъществява комуникацията между сървис системите на клиента и ERP решението (независимо колко са на брой сървис системите). Това се осъществява със съвременните софтуери за изграждане на комуникация-работен софтуерен продукт, чрез когото се задава FIAS за комуникация-вид спецификация на универсален протокол, който ще се използва от две несвързани системи за обмен на данни между тях. По този начин, ежедневно за всеки клиент ще трябва само да се добавят нови текстови съобщения, което ще отнема на екипа до 30 мин. за осъществяване на тази дейност за над 40 клиента и 160 сървис системи-цялата останала комуникация, обмен на данни между самите сървис системи и ERP решението ще се осъществява автоматизирано, в реално време от 1 бр. Софтуер за изграждане на комуникация. Закупуването и инсталирането на новия софтуер ще доведе до разширяване на капацитета чрез: 1)Софтуерът ще е приложим за свързване на всички съществуващи сървис системи на клиента, които следва да комуникират с ERP системата и ще е универсален–дори при промяна в някои функционалности на съществуващите системи, софтуерът ще може лесно да се пригоди към новите изисквания. 2)С новия софтуер поддръжката на ефективната работа на сървис системите и ERP системата (комуникация и обмен на данни) за синхронизиране ще отнема на дружеството около 30 мин. (поради цялостна автоматизация на процеса), което означава, че комуникацията ще може да се прави няколко пъти дневно, а не само веднъж на ден, за над 40 клиенти и 160 сървис системи, което е повишение на капацитета повече от 5 пъти. 3)Пренасочването на софтуерни специалисти към други дейности, свързани с основната дейност на кандидата, също ще доведе до цялостно разширяване на капацитета и повишаване качеството на предлаганите услуги. Цифровизацията на производствения процес ще се повиши, поради следните причини: 1)Инвестицията по проекта е софтуер, представляващ ИК технология, автоматизираща процес, базиран на информационно-комуникационни технологии, поради което може да се каже, че новият софтуер позволява ИКТ-базирана автоматизация на ИКТ-базиран процес, а това е най-висша форма на цифровизация на производствения процес. 2)Новият софтуер ще осъществява ефективна комуникация между внедрената ERP система и съществуващи обслужващи ИКТ системи. 3)Новият софтуер ще позволява въвеждане на ИК-технологии при обработката на комуникационни данни между сървис системите на клиента и ERP системата. 700 000.00 700 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).