Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

With the current project proposal, SMO BULGARIA LTD is aiming to develop and put on the market innovative service - Sendpatient for the purpose of assisting in carrying out clinical studies. Project Introduction of an innovative system for referral of patients for clinical trials is dedicated to the resolution of current questions and the removal of obstacles that are common for this kind of studies. In order to accomplish its goals and to be helpful to the society, the sphere of clinical studies needs to have enough patients for clinical studies and precisely the lacking numbers of patients are a major problem. The above mentioned is becoming a challenge difficult to overcome in the face of the pharmacy and also for the implementation of innovative treatments.
Sendpatient presents innovative services with global coverage, which will be realized by a combination of online-based system – sendpatient.com, necessary hardware and a team to promote the product. The innovative nature of the product can be characterized with the following:
- Innovative and unused service for the recruitment of patients for clinical studies;
-Global online-based system, which will include basic information about every Study with low number of patients; information about the general characteristics that the patients must have in order to join a clinical study; accessibility for all potential referencing doctors;
-Beneficial effect for all the participants in the process: the patients, doctors and pharmacy companies.
The huge interest in recruiting patients for clinical studies, the lack of offering (or none of it) of products, that can mediate the process of recruiting patients and the innovative plan for SENDPATIENT predisposes the success of the market realization on this original and innovative service. That will help SMO BULGARIA LTD to develop its innovative activity in the sphere of the Industry for Healthy living and Biotechnologies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт и процес: Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация следните активи: 1. Лаптоп - 20 бр. 2. Монитор - 20 бр. 3. Докинг - 20 бр. 4. Смартфон - 20бр. 5. Сървър - 1бр. Подробни спецификации за оборудването могат да се видят в приложение Ц към настоящото проектно предложение. Чрез закупуването на изброеното оборудване ще се създаде техническите условия, за да може Sendpatient да достига до крайните си потребители. Лаптопите, мониторите, докингите и смартфоните ще бъдат предоставени на 20 служители (екипът, който ще бъде ангажиран ще се състои от 19 координатори(CO) и 1 Sendpatient manager9SPM)) на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД. Те ще имат ключова роля в изпълнението на проекта, тъй като ще имат функциите на координатори на процеса по локации, както следва: Монтана, Габрово, Ловеч, Разград, Шумен, Добрич, Сливен, Кърджали. Тези координатори ще промотират, запознават и помагат на лекарите с функциите на иновативния продукт, за да могат да го въведат и използват успешно в практиката си. За да е възможен този въвеждащ етап, е необходимо всеки един от тях да разполага с комплект оборудване, който да послужи за възпроизвеждане на софтуерните функционалности пред потенциалните потребители - лекари. След въвеждане в експлоатация координаторите ще си партнират с лекарите, като координират в системата тяхната наличност, администрират пациентски визити и т.н. SendPatient Мениджър ще извършва и управлява следните функции на иновативния софтуер: въвежда/променя информация по дадено/и клинично/и проучвания; администрира плащанията към рефериращи лекари. Sendpatient manager ще има основна функция по координиране и администриране на цялата услуга, както и достъп до всичките й функции. Освен управление на системата, ще има и координационна дейност по отношение на останалите координатори. Сървърът, ще послужи за съхраняване на огромната база данни, която ще се събира и ще бъде позициониран в офис на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД в гр. Монтана. От ключово значение е качеството на сървъра, защото той ще осигурява защита на лични данни на пациентите, които са включени в клиничните проучвания. Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (5-6 месец) ; 2. Сключване на договор(6 ти месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателен протокол (6-17 месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемно-предавателен протокол (10-17 месец); 449 300.00 447 200.00
Разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт и процес: В рамките на тази дейност ще бъде разработен и внедрен иновативен специализиран софтуер - 1 брой, който е възловият момент за внедряването на иновативната услуга на пазара. Иновативна система за рефериране на пациенти по клинични проучвания - Sendpatient ще представлява мрежа/система между отделните възлови потребители отговорни за реферирането и обработката на пациенти по клинични проучвания. Системата ще е достъпна онлайн. В нея ще се вкарва информация по клинични проучвания в затруднение, която ще включва базовите критерии за включване на пациент/и. Тази (актуална) информация ще е достъпна до рефериращите лекари, които могат да са общопрактикуващи или специалисти в определената медицинска област (в която е съответното проучване). Те, използвайки голямата си база данни и съобразявайки основните критерии за включване могат да препратят подходящи пациенти (с тяхно съгласие) до изследователите, в удобен за тях предварително зададен час, които в последствие ще ги включат в съответното клинично проучване. 1) Основни компоненти на бъдещия иновативен продукт: Модул „Потребители“ Модул „Проучвания“ Модул „Прегледи“ Модул „Работен график“ Модул „Отчети“ 2) Процеси a. Регистрация и въвеждане в експлоатация на нов потребител в системата; b. Мениджиране на клинични проучвания; c. Рефериране на пациент; d. Задаване на работен график; e. Провеждане на преглед; f. Въвеждане на резултати и финализиране на преглед; g. Генериране на справки; h. Мениджиране на потребители в системата; i. Процес „забравена парола“; j. Процес редактиране на профил; 3) Бланки (форми); a. Бланка за регистрация/редакция потребител; b. Бланка за въвеждане на клинично проучване; c. Бланка за рефериране на пациент; d. Бланка за задаване на работен график; e. Бланка за провеждане на преглед; f. Бланка за генериране на справки; g. Бланка за „забравена парола“; h. Бланка за редактиране на профил; 4) Функционални изисквания към продукта; a. - да е максимално опростена и достъпна за всички ползващи я с минимално разходено време; b. - да има интуитивен и „умен“ интерфейс; c. - да е уеб базирана, но качена на мощен сървър, за да няма забавяния; 5) Технически изисквания към продукта a. - да може да се използва на персонален компютър, таблет или мобилен телефон; b. - заложената информация да се актуализира своевременно,за да е актуална във всеки един момент; c. - да не е ограничена географски ; Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (1-2 месец); 2. Сключване на договор (2 месец); 3. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемно-предавателен протокол ( 7-8 месец); 440 000.00 432 300.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията: В рамките на тази дейност ще се проведе обучение и ще се осъществи подготовката на служителите на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД за работа с иновативната система за рефериране на пациенти по клинични проучвания - Sendpatient. Съгласно заданието за разработване на цялостната иновативна услуга е необходимо да има специален екип, който да работи със системата и да я популяризира сред потребителите. За целите на проекта 20 души - служители на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД ще бъдат оборудване (съгласно Дейност1) и ще имам следните функции: а. CO – Координатор CO ще координират в системата наличността на INV за които отговарят, администрират пациентските визити и други. Те ще осъществяват контакт с: б. RPH – Рефериращ лекар (общопрактикуващ или специалист) RPH ще бъде възлов потребител на системата. Той ще бъде информиран за всяко ново клинично проучвани в съответната медицинска област, за да може да препраща пациенти на Co или INV, отговарящи на базовите включващи и изключващи проучвания. Същевременно ще бъде осведомяван за актуалния статус на всеки рефериран пациент. c. INV – Изследовател INV ще ползват системата,за информация над очаквания прием на пациенти и други Освен, че ще бъдат обучени персонално за работа със софтуера и полученото от тях оборудване, екипът ще бъде подготвен как да представя услугата и да привлича потребителите към употребата на Sendpatient. Тази дейност е ключова за изпълнението на проекта и постигане на целите му, тъй като ще изиграе ролята на свързващо звено между разработения иновативен продукт - услуга, реализацията му на пазара и допринасянето за развитието на практиката на клинични проучвания. Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (5-17 месец); 2. Сключване на договор (17 месец); 3. Провеждане на обучение и подготовка (8 - 18 месец); 4. Подписване на приемно-предавателен протокол (18 месец); 110 000.00 109 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).