Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The project aims at overbuilding the activities of the existing and working“Unit for social services in family environment”The Unit will provide 3 types of hourly social services in family environment–personal social and home assistants By the realization of activities we will achieve the main goal of the project for overbuilding and sustainability of the results within the “Development the social economy in the Lovech municipality” project financed under the “Home care” operation of the HRDOP 2007-2013 The target groups are:Unemployed active people, who have not yet acquired entitlement to contributory-service and retirement-age pension–100 Persons and children with disabilities limited or impossible to service themselves–60 Elderly people over the age of 65, limited or impossible to service themselves–20 Service consumers of procedure “News Alternatives”-120 persons and childrens with disabilities elderly people limited or impossible to service themselves consumers of that services and candidates  consumers approvals and with a valuation but not including in this project because lack of financial resource.The project activities are: 1 Organization and management of the project; conducting procedures according to the Public Procurement Law 2 Providing publicity and information campaigns 3 Acceptance of applications making a necessities valuation recruiting the social services consumers and personnel for the of the Unit for social services in family environment and delivering an introduction training 4 Elaboration of the Unit’s Activities Methodology for providing social services for social inclusion to the community or family environment 5 Functioning of the Unit for social services in family environment and providing hourly social services to people with disabilities, including children, and to elderly people limited or impossible to service themselves 6 Providing healthcare services, psychological and motivation support to the personnel and services’ consumers

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта, провеждане на процедури по ЗОП: Целта на дейност 1 е обезпечаване добро управление на проекта на принципа на законност и прозрачност при вземането на решения и гарантиране ефикасност и ефективност при постигане на заложените цели. Екипът за организация и управление ще отговаря за организиране дейности за подбор и наемане на персонал на „Звеното за социални услуги“ към Домашен социален патронаж, оборудване и обзавеждане на работните места на персонала на Звеното; координиране дейностите по провеждане на процедури по ЗОП и обезпечаване с материали и консумативи останалите дейности по проекта; организиране дейности за извършване на вътрешен мониторинг по проекта. Екипът за организация и управление ще извършва ежемесечен вътрешен мониторинг за недопускане на двойно финансиране- чрез попълване на чек- листове и протоколи за резултатите от проверката. Членовете на екипа ще извършват 3 пъти в годината посещения в домовете на потребителите. Екипът за организация и управление осигурява възможност за подаване на жалби и сигнали, като същите ще се приемат от координатор проект и ще се завеждат в Дневник за жалби и сигнали по проекта. Комисия за жалби и сигнали ще разглежда всяка постъпила жалба в 7 дневен срок от постъпването й. За резултатите от заседанието на Комисията, жалбоподателя ще бъде уведомяван писмено. За обезпечаване работата на екипа е предвидено закупуването на следните канцеларски материали по реда на ЗОП: - Класьори А4 - 20 бр.; - папки пластмасови с машинка А4 - 50 бр.; - папка "джоб" А4 - 5 опаковки по 100 бр.; -DVD - 20 бр.; - флаш памет 4 ГБ -5 бр.; - тонер касета - 1 бр.; - хартия А4 - 5 бр. кашони; - химикалки - 5 бр. 33 607.24 31 432.02
Дейност 2:Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания: Целта на дейност 2 е: - Информиране на крайните потребители, заинтересованите страни и обществеността за Програмата, донора, проекта - целите му, дейностите, които ще се развиват, очакваните и постигнатите резултати, местоположението на офиса - Осигуряване на прозрачност в процеса на реализация на етапите и дейностите по Проекта. - Постигане на поетапна промяна в обществените нагласи, относно същността на социалните услуги, предоставяни в домашна среда и извеждането им от тесния кръг на семейството 3 672.00 2 582.00
Набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал за „Звеното за социални услуги в домашна среда“ и провеждане на въвеждащо обучение: Целта на Дейност 3 е идентифициране на конкретни кандидат- потребители и кандидати за персонал на „Звеното“ , оценяване на индивидуални нужди от социални услуги и провеждане на въвеждащо обучение на персонала. 2 338.00 2 054.34
Дейност 4 предвижда разработване на Методология за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: Целта на Дейност 4 е да се разработят детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които се предоставят в Звеното. По този начин, ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. 1 485.30 1 485.15
Функциониране на „Звено за социални услуги в домашна среда“ към Домашен социален патронаж- Ловеч и предоставяне почасови социални услуги на лица с трайни увреждания /включително деца/ и на възрасти хора с ограничения или невъзможност за самообслужване: Целта на Дейност 5 е надграждане на дейността на Домашен социален патронаж- Ловеч, чрез функциониране на Звено за социални услуги в домашна среда с цел задоволяване потребностите на целевата група посредством предоставяне на почасови дейности за лична помощ, социална подкрепа и за помощ при комунално-битови дейности в домашна среда. Дейността ще бъде извършена от лицата, подбрани и назначени за следните услуги: - ръководител звено за социални услуги в домашна среда - 1 бр. за период от 20 месеца; - социален работник - 1 бр. за период от 19 месеца; - личен асистент - 19 бр. за период от 18 месеца и личен асистент - 23 бр. за период от 10 месеца; - социален асистент - 17 бр. за период от 18 месеца - домашен помощник - 29 бр. за период от 18 месеца и домашен помощник - 10 бр. за период от 10 месеца;“ За обезпечаване работата на наетите лица са предвидени разходи за материали и консумативи както следва: - канцеларски материали - 3634,55 лв.; - работно облекло и лични предпазни средства - 6671,95 лв.; - командировки - 3000,00 лв. 742 403.62 720 863.22
Предоставяне на здравни услуги, психологическа и мотивационна подкрепа на персонала и потребителите на услугите: Целта на Дейност 6 е осигуряване на достъп до интегрирани услуги според специфичните потребности на потребителите въз основа на тяхната индивидуална оценка на потребностите. По този начин ще се подобри качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. 3 960.60 4 098.81

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).