Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 655 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

Sozopol Municipality has applied for a project proposal "Investments in an existing fishing port of Sozopol - Terminal 1" for the provision of grants under the Maritime and Fisheries Program 2014-2020, funded by the European Maritime and Fisheries Fund, projects BG14MFOP001-1.009 "Fishing ports, landing quays, fish fairs and shelters", "Investments focused on the construction and / or modernization of covered boats".The port and its main constituent parts - territory and its adjacent aquatic area are located in the north-western part of the old town of Sozopol, along the coastline. The existing fishing harbor is within the boundaries of the old town and is located against the island of St. Cyrique, where at the beginning of the last century was built the only fishing school in Bulgaria for training of fishermen. The harbor has an adjacent aqueduct, which is part of the in-aquatory space of Sozopol harbor known as "Sozopolski Gavan".The fishing boat harbor is located in the coastal zone, along the coastline. The territory of a part of the street, the existing parking lot and the current coastal area have been reclaimed by the sea over the years, with a built-in quay wall of brick-built stone blocks, with a depth of marine aquaria in front of the quay wall between -2.0 and -3.0 m. The length of the retaining wall used for the quay when the fishing boats arrive in the municipal port and for carrying out the loading / unloading and servicing technical activities is 350,0 m.The inner part of the Sozopol harbor is reliably protected by the wave regime of the Black Sea, occurring in the southern part of the Sozopol Gulf.
Reliable protection and natural connection with the old town are prerequisites for the natural formation of the municipal fishing port, which is used by about 75% of the fishing boats registered in the town of Sozopol.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
строително - монтажни дейности: Проектът предвижда изграждане на плаващи пристани - общо 5 на брой – 4 бр.всеки от които е съставен от тип "PONTOON" - 2бр.с размери 11,92/3.30/0.85 и 1 бр. тип "PONTOON" с размери 11,92/3.30/0.85 съставена от с обща дължина по ~ 24 м и проектна линия на швартоване на плавателните съдове от 48 л.м. С проекта се осигурява обица дължина на приставане на плавателните съдове от 216 л.м., т.е. нарастването на капацитета на рибарското пристанище за приемане на плавателни съдове е почти удвоена. Пристанищните съоръжения са проектирани така, че да бъдат обтекаеми, проницаеми и да внасят минимални смущения във вътрешно-акваториалния режим на пристанище Созопол. Те се отнасят към съоръженията, които оказват незначително влияние на теченията в акваторията на пристанището, с добри хидравлични показатели - проницаемост и обтекаемост. От проектна гледна точка бъдещия хидротехнически обект се реализира в крайбрежната зона и се изграхада от плаващи пристани за рибарските лодки, така, че да се създадат благоприятни условия за транспортната, стопанска дейност и домуване на малките плавателни съдове, катери и рибарски лодки. Проектът съдържа части Благоустрояване и Вертикална планировка, Площадкови мрежи част ВиК и част Електро.Пристанищната територия в съответствие с одобрената специализирана схема е предвидена преобладаващо за паркиране – на леки моторни превозни следства, бусове и за разполагане на плавателни съдове в зимния период.Предвидената нова настилка е от гранитен плаваж като характерен елемент от градската среда. Обособени са паркоместа за ЛМПС – 65 бр., за моторни превозни средства за хора с увреждания – 4 бр. в съответствие с Наредба №2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии, за бусове – 18 бр.. По-широките паркоместа за бусове могат да се използват през зимните месеци за извеждане на сушата на плавателни съдове – регистрирани рибарски лодки с ширина до 2,50 - 3,00 м. Съществуващият кей подлежи на реконструкция, като дължината му е разделена на три участъка. Участък №1 запазва съществуващата бетонова настилка на горно ниво и се предвижда ново бетоново покритие върху надстройката. В Участък № 2 и Участък №3 се предвижда освен това и демонтаж на съществуващата компрометирана бетонова настилка, подмяната й с нова и интегрирането в нея на отводнителната решетка, която е проектирана в частта на ВиК площадкови мрежи. Извън този ареал съществуващата компрометирана бетонова настилка и бетонови плочи на тревна фуга се демонтират и се заменят с гранитен паваж. Предвидени са два вида антипаркинг елементи – за ограничаване на достъпа на моторни превозни средства до паркинга освен през новия КПП и сферични елементи за обезопасяване на моторните превозни средства към морето и към съществуващите бетонови цветарници. 764 260.38 762 999.73
строителен надзор: За да се гарантира законосъобразността и прозрачността на извършените строително-монтажни работи е нужно да бъде извършен строителен надзор от сертифицирано лице. Строителният надзор ще бъде извършван по време и след приключване изпълнението на строително-монтажните работи. 15 000.00 6 200.00
управление на проекта: С цел ефективно и навременно изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение ще бъде сформиран екип от представители на общината, подпомогнати от външен консултант. Неговата задача ще бъде организиране работата по проекта, осъществяване на вътрешен контрол върху изпълнителите, подготовка и окомплектоване на документите за отчитане на проекта, представляване на бенефициента при проверки от УО, ДФЗ-РА и други контролиращи/сертифициращи органи, изготвяне на искания за изменения (анекси) на договора за финансира, както и изготвяне на заявки за плащане към ДФЗ-РА. 10 000.00 8 120.00
публичност и визуализация: За обезпечаване публичността и информираността на гражданите относно целите и изпълнението на проекта е необходимо изпълнието на определен набор от мерки. Тези мерки ще популяризират Програма за морско дело и рибарство 2014-2020, финансирана от Европейския фонд за морско дело и рибарство 0.00 0.00
Провеждане на обществени поръчки: Проектните дейности ще бъдат изпълнени от външни фирми. Ето защо с цел гарантиране на прозрачността и осигуряване на свободна конкуренция, както и недопускане на дискриминация при избора на изпълнител на строително-монтажните работи, както и на останалите дейности, предвидени в настоящото проектно предложение, е необходимо провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители съгласно разпоредбите на Закона за обществени поръчки (ЗОП). Изборът на изпълнители на проектните дейности чрез провеждане на тръжни процедури по ЗОП гарантира избора на най-подходящите в съответните области от гледна точка на експертиза, ресурсна обезпеченост и икономичност на предлаганите методи за изпълнение на поръчките. 0.00 0.00
авторски надзор: С цел придържане към одобрения технически проект при изпълнението на строително-монтажните работи е необходимо упражняването на авторски надзор от сертифицирано лице по време и след приключването на СМР. 10 739.00 10 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).