Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at expanding the capacity of the existing Heat Design EOOD business in Peshtera to provide online shop maintenance and optimization services through the improvement of the product creation and management process of each product of the developed online stores as part of the service.This will be achieved through the purchase, delivery and installation of software for automated creation, analysis and management of product performance - 1pc. and server-1pc. The company offers its customers high quality services for maintenance and optimization of online stores. With this project, by purchasing the described software and hardware, it will solve a number of technological issues that hinder the process of quickly and efficiently implementing the process of creating and managing product presentation and hence the whole service. Nowadays, the company does not have software for automated creation, analysis and management of product performance. At present, the process is done by manually creating and managing the product representation of each product, which is extremely labor-intensive and slow. This causes a delay in the process of providing the service to Heat Design EOOD's customers and in turn leads to low performance in the service delivery. To overcome the limitations described, a software for automated creation, analysis and management of product performance will be purchased - 1pc. and server - 1, which is why the company will now launch the service offered to more customers. After purchasing the assets, Heat Design capacity will be greatly expanded - online store maintenance and optimization service will be provided from the current 29  to 34 customers or a total increase in enterprise productivity in the second year following the year of the the project with over 15%.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряваване на производствения капацитет, чрез подобряване на процеса по създаване и управление на продуктово представяне на всеки продукт от разработените онлайн магазини като част от услугата по поддръжка и оптимизация на онлайн магазини (ще се изпълни чрез закупуване на Софтуер за автоматизирано създаване, анализ и управление на продуктово представяне - 1бр. и Сървър- 1бр.): С реализацията на настоящия инвестиционен проект,Хийт Дизайн ЕООД,гр.Пещера ще подобри процеса по създаване и управление на продуктово представяне на всеки продукт от разработените онлайн магазини като част от услугата по поддръжка и оптимизация на онлайн магазини. Понастоящем Хийт Дизайн ЕООД създава и управлява продуктовото представяне на всеки продукт за разработените онлайн магазини. Процесът по създаване и управление на продуктови кампании преминава през разписване на ключови думи,дефиниране на продукти и обобщаване на продуктови категории,като за целта се обхождат максимален брой продукти, както от самия онлайн магазини на клиента, така и от Google.Същите се интегрират чрез отворен код в онлайн платформа чрез програмните езици PHP и Mysql.Този процес се извършва изцяло ръчно, което е изключително трудоемко и бавно,тъй като за създаването на една продуктова кампания на онлайн магазин с 30000 продукта и 600 продуктови категории, дружеството разписва 306000 ключови думи и 120000 текстови описания наред с около 30600 новосъздадени представяния на продукти за отделни онлайн платформи. Създаването на кампания за продуктово представяне на такъв онлайн магазин отнема на дружеството около 6 месеца.В допълнение и предвид ръчното разписване на ключови думи, продукти и категории, в програмните кодове на продуктите се допускат грешки, възникват проблеми при създадените групи, стига се до дублиране на кампании и продукти, което от своя страна допълнително усложнява и удължава работата на специалистите, създали съответното правило. За преодоляването на описаните технически проблеми, компанията кандидатства за закупуване на софтуер за автоматизирано създаване, анализ и управление на продуктово представяне-1бр.Интегрирането на такъв софтуер ще ускори процеса,благодарение на възможността да бъдат създавани единствено шаблони и групи от шаблони,на база,на които софтуерът автоматично ще генерира продуктовото представяне за всеки отделен продукт и категория за отделните онлайн платформи.По този начин създаването на всяко продуктово представяне ще се осъществява чрез обхождане на минимален брой продукти от съответния онлайн магазин и Google и то само такива с уникални параметри,необходими за създаването му,а самият процес ще бъде ускорен над 10пъти.В допълнение софтуерът ще дава възможност за задаване на неограничен брой правила за създаване на продуктово представяне,които чрез изкуствен интелект автоматично ще анализират и отработват възникналите конфликтите между тях,като едновременно ще изготвя предложения или прилага решения за тяхното подобряване,когато те не достигат до желаната група потребители поради проблеми в зададените параметри. В рамките на дейността се предвижда да бъде закупен и сървър-1бр., необходим за реализацията на проекта.За интегриране на софтуера за автоматизирано създаване, анализ и управление на продуктово представяне е необходимо да бъде осигурен надежден и работещ на достатъчно висока скорост сървър. Към момента дружеството разполага с 2 бр. сървъри,чиито капацитет е изцяло зает и обслужва наличните вече в дружеството софтуери. Предвижда се целият проект и информацията от новия софтуер да се съхранява и обработва на този сървър, включително и всички модули, бази данни, рендери, ресурси и библиотеки, нужни на софтуера. С реализацията на проекта и закупуването на така описаните активи, компанията очаква да постигне заложените цели и очакваните производствени, технологични и финансови резултати - очакванията на компанията са, че след закупуването на активите, поради значителните оптимизации на времето за осъществяване на процеса по създаване и управление на продуктово представяне на всеки продукт от разработените онлайн магазини като част от услугата по поддръжка и оптимизация на онлайн магазини дружеството значително ще разшири капацитета на съществуващия си стопански обект в гр.Пещера,като предлаганата услуга ще може да бъде осъществявана от сегашните 29 клиенти,на общо 34 клиенти. 215 000.00 214 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).