Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

A dangerous pandemic is currently looming over the world of a dead COVID-nineteen virus that only infects a person with touching an object that has previously been touched by a patient. In some countries, the mortality rate reached two thousand people per day. The only one prevention proposed by the World Health Organization is far from minimizing the clustering of people in one place and the ability to touch the very objects that are not disinfected. Many establishments, shops and activities were closed, causing the economy to collapse. Many people lost their jobs. Those who were at risk until extreme poverty. There are also many people who have returned from abroad, they and people who have been in contact with already infected with COVID-nineteen virus patients are quarantined and are not allowed to get out of their homes for fourteen days. They get themselves in a similar situation of self-service inability.
The project proposal we are developing from the Ovcha Kupel area Municipality is under the procedure through a direct grant of "Patronage Care for Elderly and Disabled People - Component Three", part of the Human Resources Development Operational Program
two thousand fourteen - two thousand and twenty. It aims to contribute to poverty reduction by providing support to the most vulnerable groups and reaching the widest possible range of potential users. In this particular case, Component Three was written to enable the COVID-nineteen threat to be addressed and is in line with the World Health Organization's advice it provides to countries affected by the pandemic. Namely, providing a network of services to improve the quality of life and opportunity for social inclusion of people at risk.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изготвяне на методика за предоставяне на услугите и оценка на потребителите и персонала с цел по-лесната и качествена работа. : Изработената методика към проекта "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 3 в район "Овча купел" включва първо начина на определяне на потребителя и неговите потребности на базата на попълнена саморъчно декларация изготвена от районната администрация с тази цел, в която се подчертава моментното състояние на човека и съответно неговите нужди. През цялото време се подава обратна връзка от обслужващият персонал и при промяна на обстоятелствата се отчитата отново нуждите му. Методиката включва и подбора на хората, които ще работят на терен, нужната им квалификация, профил, вменените им отговорности по проекта, начинът на работа с хората, как да се предпазват и дезинфекцират, права и задължения, отчетните документи с които те ще боравят. Карти изготвяни всеки ден с адресите на потребителите, пътни листа, фактури за гориво, ордер на получените от човека суми и приложени към тях фискални бонове за закупените стоки, отчети за обратна връзка. В документа е описана и работата на оператора, как да събира и борави с информацията от потребителите - попълване на таблица, изготвяне на картони на всеки потребител. Работата с отчетните документи и обратната връзка подадени от обслужващият персонал, събиране и окомплектоване на подадените и от обслужващият персонал документи. В методиката също ще бъде описана и работата на административният персонал назначен към проекта, неговата координация, правилата за работа на различните звена, задълженията, отчетните документи, които ще бъдат подавани еземесечно, както и тези при приключване на годината. Колкото са по-ясни правилата на работа в един екип и по-прозрачни, толкова по-лесно се работи и има по-малко проблеми. 0.00 0.00
Подбор на потребители и персонал за предоставяне на услугата по проект "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 3 в район "Овча купел" : Потребителите на услугата "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 3 в район "Овча купел" са подбирани към момента със съдествие на Дирекция "Социално подпомагане", Директорите на детски градини и училища в района, кмета на с. Мало Бучино и др. В момента се изготвят рекламни материали, който ще бъдат разпространявани в големи търговски вериги и аптеки в района, както и през интернет платформите и социалните сайтове. Потребителите са няколко основни таргет групи, хора над 65г възраст и хора с увреждания, на които излизанията са им трудни и са в рисковите групи от заразяване. Самотни родители, които също са в невъзможност да обслужват нуждите на семействата си. И тези които се завръщат от чужбина, или които са били контактни с доказано болни и са поставени под карантина от 14 дни, също нямат как да си набавят нужните им неща. Лицата, които ще се наемат като персонал, също трябва да отговаря на определени условия описани в методика към проекта и длъжностната характеристика, която е неразделна част от трудовият договор. Документа съдържа задълженията, правата на лицата които работят по проекта, както и документацията която е създадена допълнително, включително декларацията за подбор на потребители, ордера за взетите от потребителя суми, към който ще бъдат прикачени фискалните бонове от покупките, отчетни документи, пътни листа, фактури за гориво и др. Изготвената методика е в друг документ и ще се ползва за работата по проекта. 0.00 0.00
Създаване на колцентър: Избрано е помещение, в което ще се помещава колцентъра на проекта. То се намира в кв. Горна баня на ул. "Урал" № 4 в сградата на районната администрация. То ще бъде оборудвано с бюро, картотека, офис стол, телефон, чрез който ще се свързват потребителите. Ще бъде назначен човек, който да вдига телефона и да събира информацията, която ще записва в база данни и съхранява в картотеката. Също ще има и конферентна маса и 8-10 посетителски стола, където хората, които работят на терен да могат да се съберат на оперативка, да обменят опит и да се координират. Ще има и гардероб в който да се съхраняват предпазните дрехи и материали и дезинфекционни материали. Ще бъде монтиран и климатик. 0.00 0.00
Обслужване на потребителите : Потребителите по проекта "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 3 в район "Овча купел" са: 1. Над 65г и лица с увреждания са хора които трудно излизат и които според Световната Здравна Организация са в най-критичната целева група от заразяване и летателен край от COVID-19, тъй като са обикновено и с най-много придружаващи болести. За това за тях е много важно да не излизат навън. Съответно те няма как да си напазаруват храна, или да си купят лекарства, да си платят сметките и прочие. 2. Карантинирани, са тези потребители на услугата, които са се завърнали от чужбина, от страни в които е открит вируса и за това се подлагат на карантина от 14 дни, за да се види дали ще покажат някакви симптоми и съответно да се прецени дали са заразени, или не. Тук влизат също и тези които са били в контакт с доказано заразни, или болни.На тези хора им е забранено да излизат и съответно, ако няма доброволци, или близки, които да им помагат, няма как да обслужват нуждите си. 3. Самотни родители са хора, които сами отглеждат децата си и няма на кого да ги поверят. За това те също са в невъзможност да обслужват нуждите си, и влизат в рисковите групи от заразяване. Още повече при едно евентуално боледуване организацията за отглеждане на децата става невъзможна и има риск за разделянето им от родителя, което може да доведе до психически травми с години. За това дистанционното обслужване на основните потребителски нужди на изброените по-горе потребители е едно от най-важните организации, които от района ще направим като превенция от заразяването. Досегът на тези рискови групи с външният свят, ако протича основно през нашите представители, работещи на терен, които са с предпазни средства и дезинфектанти, е максималното което на този етап можем да направим. И което се препоръчва и от нашият ЩАБ и от Световната Здравна Организация. 0.00 126 706.46

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).