Услуги за разработване и въвеждане в експлоатация на специализиран софтуерна система за управление на работата с клиенти: Планираната за разработка софтуерна система за управление ще съчетава серия от компоненти, които трябва да бъдат в състояние да се развиват и ъпгрейдват с оглед нарастващите нужди на компанията. В този аспект процеса по разработка ще се фокусира върху осигуряване на функционалните характеристики в единна система на следните основни елементи:
- Аналитичен модул на реакциите на клиента спрямо различни рекламни кампании.
Чрез него искаме да се възползваме в пълна степен от възможностите, които предлагат съвременните аналитични софтуерни алгоритми, като по този начин ще таргетираме по-точно и по-успешно клиентите си с кампании през социалните мрежи.
- Аналитичен модул за по-ефективно управление на отношенията и анализ на отделните групи клиенти – родители и учители; деца –ученици,
Това е един от най-иновативните елементи от СМР системата, която ще има за цел да следи и анализира профилите на регистрираните потребители чрез интеграция с протоколите и системите на различните приложения от социални мрежи – Facebook, Instagram, Google+, Pinterest, и др. На база семантичен анализ на активността на тези профили ще бъде генериран и съответен списък с най-вероятно интересни за потребителя продукти, услуги и ще може да бъде изготвяна специализирана към нуждите на клиента оферта.
- Интегриран модул за автоматично изпращане на рекламни мейли с промоционални кодове и специализирани оферти, в следствие извършения анализ от по-горе описания модул на клиентските предпочитания, история на покупки и др.
- Модулна система за управление на лоялността на потребителите, която ще следи дали даден клиент извършва последващи покупки и на база на аналитичния софтуерен модул, ще бъде бонифициран с точки или специално изпратен от системата код за намаление или друг тип предпочитана от него промоционална услуга.
Очакваме този маркетингов подход към клиентите на компанията да ни позволи да реализираме амбициозния ръст на оборота, който в рамките на 3-тата година от изпълнение на проекта трябва да надмине 200%
- Мулти-платформена система за разплащания в електронния магазин, която ще интегрира както стандартните възможности за плащане, налични на пазара, така и мобилни разплащания, предоставящи опции за реализиране и с телефон и онлайн
Тук ще се търси максимална степен на улеснение на клиентите ни в чужбина, за които предпочитани форми на разплащания остават Paypal, GoogleWallet, AmazonPayments, както и възможности за плащания с кредитни карти Visa, Mastercard, Dinersclub, и др
- Модул, който осигурява възможност за интеграция на външни търговци, като им позволява да поддържат актуални предложения за клиенти чрез уеб-базиран интерфейс или чрез фронт-енд мобилно клиентско приложение и сами да определят намаленията на всяка стока или услуга, която предоставят за продажба
- Модул за добавка на чужди езици към интерфейса – английски, румънски, словенски, чешки, турски; с опция за лесно добавяне на нови такива съобразно плановете ни за бъдещо предлагане на немска, испанска и френска езикова литература и книги-игри
- Модул за следене на наличности, който ще бъде в постоянна връзка със складова програма и ще елиминира възможността да бъде поръчан продукт, който не можем да доставим поради изчерпана наличност.
- Модул за връзка със система на куриери за проследяване и управление на пратките – от нашата практика сме достигнали до извода, че това е от ключово значение за ефективното функциониране на една онлайн книжарница.
- Модул за връзка със счетоводна система за издаване на фактури, следене на плащания и др. Чрез този модул клиентът ще получава автоматично финансовите документи, свързани с покупката от нашия онлайн магазин.
С оглед гарантиране на техническа обезпеченост за изпълнение на проекта бе проведен задълбочен анализ на наличното хардуерно и офис и оборудване в компанията. Уверенията на екипът от ИТ специалисти, които извършиха диагностиката е, че то е на ниво, достатъчно за обезпечаване успешното внедряване на предвидената СРМ система. |
312 000.00
|
310 000.00
|
Консултантски услуги за внедряване на система за управление по ИСО 14001 и сертифициране: Настоящата дейност е насочена към ефективното внедряване на система за управление на околната среда в работните процеси на компанията, както и последващото сертифициране, гарантиращо постигнато желано ниво на стандартизиране на процесите. Основната цел за избор на подобен инструмент в проекта е стремежът за постигане устойчиво, социално-отговорно развитие и повишаване на конкурентоспособността на компанията на европейския пазар. Целта е да се минимизира вредното влияние върху околната среда, породено от употребата на суровини, енергия, вода, опаковки, транспорт и отделянето на всички видове отпадъци, чрез създаване и поддържане на система за управление на всички дейности на бизнеса и за непрекъснатото им подобряване по отношение на влиянието върху околната среда
Причина за инвестицията е нарастващата загриженост на ръководството по отношение на липсата на реално действаща система за гарантиране спазването на най-съвременните екологични изисквания и контролиране на влиянието от въздействието на продуктите ни и предоставяните услуги върху околната среда. Това се извършва в контекста на все по-строгите законови разпоредби в тази област у нас, както и общата грижа на чуждестранните ни партньори и контрагенти по въпросите на опазването на околната среда.
В този смисъл е важно да бъде постигнато разбиране на потребностите и очакванията на ръководството на компанията от въвеждането на стандарта, тъй като освен фирмата и служителите се разглеждат интересите и на външни за компанията страни – партньори, доставчици, посетители, съседи, местни жители, контролни органи, инвеститори, неправителствени организации.
Въпреки че стандартът не определя конкретни показатели за резултатност спрямо околната среда, ще се търси определяне на измерими показатели за оценка на изпълнение на целите, които да бъдат обективни, удостоверими и възпроизводими;
За изпълнение на тези специфични особености при въвеждането на системата за управление на околната среда от страна ще се изисква външна за организацията ни експертиза, като за целта ще бъде проведен избор на външна фирма за извършване на консултантски услуги по подготовка, разработване и внедряване на системата за управление, съобразно спецификите на работа в "Клевър Бук" ООД.
Фирмата, която ще се ангажира с изпълнението на тази сложна задача ще има за своя основна цел да подпомогне ръководството на компанията в следните направления:
- Определяне на контекста на организацията и свързаните с него рискове, които биха могли да повлияят върху постигането на целите и повишаването на резултатността спрямо околната среда;
- Оценяване и управление на рисковете, свързани със заплахи и възможности;
- Доброволно поемане на ангажименти по отношение на околната среда и активен обмен на информация със заинтересованите страни;
- Акцент върху отговорността на висшето ръководство за поемане на водеща роля в подобряването на резултатите спрямо околната среда
- Концепция за жизнения цикъл на продукта, включително дейностите след доставка, използването и обезвреждането;
- Засилен контрол върху изнесените процеси;
|
9 000.00
|
8 800.00
|
Осигуряване на визуализация и публичност: Изпълнението на всички дейности в рамките на проекта включва осигуряване на необходимата информация и публичност, съгласно чл.8 от Регламент на ЕК №1828/2006 и правилата за визуална идентификация, информиране и публичност (оповестени в актуалното Ръководство за изпълнение на Договори по ОПИК) относно финансовия принос на ЕФРР чрез ОП "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. Той се оповестява във всички отчети, документи, публикации и др., свързани с изпълнение на договора. |
300.00
|
150.00
|