Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

With the implementation of this project, the Municipality of Panagurishte aims to continue to work towards the development of an effective system of social and health services, oriented towards the individual person, adapting to the specific needs and opportunities of the local communities, providing equal access and constantly improving their quality. The project provides for the creation of conditions for independent and decent living for persons with disabilities and over 65s in the impossibility of self-service by increasing the access to social services and their quality. This will also help to provide comprehensive support to families who primarily care for the disabled and the elderly.
The project provides for services to be provided within 18 months and to cover 41 persons with disabilities and persons over 65 in the impossibility of self-service. There will be 41 individuals who will provide hourly daily care for users in the target group in their home environment. The services will be provided after an individual needs assessment has been carried out and the horizontal principles of equal opportunities and non-discrimination, gender equality will be respected. The guiding principles for the implementation of the activities will be to place the needs and needs of the individual in the center and to provide increased access to social services, according to the specific needs of the disadvantaged person, given his individual assessment. An activity related to information and publicity of the project is envisaged, in accordance with the requirements for implementation of the information and communication rules 2014-2020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Екип за управление на проекта: Предвидената дейност цели гарантиране на качествено управление и изпълнение на проекта и постигане на предвидените цели. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от: ръководител - 1 бр., координатор - 1 бр., счетоводител - 1 бр. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде външен експерт с когото ще бъде сключен договор за услуга (граждански договор), при спазване на изискванията на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 г. Координаторът и счетоводителят на проекта ще бъдат служители на кандидата. Дейността ще стартира от първия месец по проекта с определяне на задълженията на експертите от екипа за управление, подготовка и подписване на договори. Задълженията на екипа за управление на проекта са: 1. Ръководител : - Ръководи и носи отговорност за цялостната дейност по реализиране, контрол, докладване и отчитане на проекта. - Организира цялостната дейност на екипа по изпълнение на проекта. Разпределя задачите и отговорности, контролира тяхното изпълнение и координира действията между членовете на екипа; - Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта. - Осъществява контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта. - Изготвя периодични, междинни и окончателен технически отчети за напредъка на проекта. - Осъществява пряк контрол и наблюдение на всички участници в проекта и одобрява месечните отчети на екипа за управление на проекта. - Организира работни срещи на Екип за управление на проекта. - Контролира изпълнението на графика на дейностите и бюджета на проекта. - При откриване на нередност или при подозрение за нередност/измама, на който и да било етап от изпълнението на проекта, следва съответните процедури за докладване на нередности; - Изпълнява и други задължения, възложени му от кмета на общината свързани с работата му. Координатор – Организира подготовката и изпълнението на дейностите по проекта. Осигурява методическа и административна подкрепа на Ръководителя на проекта за: организиране и провеждане на обучения, отчитане по проекта и др. Изготвя индивидуална оценка на потребностите на кандидат –потребителите в домовете им, съвместно с ръководителя на проекта. Осъществява вътрешен мониторинг на дейностите. Работи под прякото ръководство на Ръководителя на проекта. Счетоводител – Изпълнява финансовата и счетоводна дейност по проекта: оформя счетоводните операции и изготвя финансовите отчети; подпомага екипа при отчитането на проектните дейности; следи за правилното разходване на средствата, в рамките на проектния бюджет. Работи под прякото ръководство на Ръководителя на проекта. Счетоводителят на проекта е пряко отговорен за правилното осчетоводяване на разходите и ежемесечно информира останалите членове на екипа за тях. 0.00 97 504.48
Подбор на персонал за предоставяне на почасови услуги в домашна среда.: Дейността включва кандидатстване, подбор, назначаване и обучение на персонала. С тази дейност се цели да се подберат мотивирани лица в трудоспособна възраст, подходящи за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Това ще е персоналът, на който ще се осигури възможност да придобие основни теоретични познания, необходими за работа с лица с увреждания и с лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване. Дейността обхваща провеждане на ясна и ефективна процедура за подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете и наемане на подходящ персонал, който да се обучи (само за тази част от персонала, която не е преминала подобно обучение) да извършва качествени услуги по домовете в отговор на индивидуалните нужди на потребителите. В началото на проекта, от първия до третия месец от стартирането му ще започне подготовката и изпълнението на тази дейност. Планирано е и надграждане на знания и умения на персонала, който ще се включи в поддържащото обучение. 0.00 0.00
Подбор на потребители на почасови услуги в домашна среда.: Тази дейност включва подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат -потребителите на услугите в домашна среда. За ползване на почасови услуги в домашна среда могат да кандидатстват: - Лица с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване, които поради причини от здравословен характер са поставени в социална изолация, живущи на територията на община Панагюрище; - Лица над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, поради причини от различен характер, живущи на територията на община Панагюрище Екипът за управление на проекта ще изработи предварително процедура за подбор с критерии, която ще съдържа: подготовка на пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциалните потребители на услугата; извършване на оценка на индивидуалните нужди на кандидат-потребителите; класиране и подбор на потребителите на услугите. Оценката на индивидуалните потребности на кандидат-потребителите ще се извършва от екипа за управление на проекта. Оценката на потребностите ще отчита индивидуалната специфика на кандидат-потребителите по отношение на вида и степента на увреждане, дейностите за подкрепа и тяхната интензивност. 0.00 0.00
Предоставяне на социални услуги в домашна среда: Тази дейност е насочена към подобряване качеството на живот на лицата нуждаещи се от обслужване в ежедневието си, на лицата с увреждания чрез осигуряване на дългосрочна грижа, включително подкрепящи социални услуги в общността и в домашна среда. Водещ принцип при изпълнение на дейността е поставянето в „центъра“ нуждите и потребностите на отделния човек. От оценката на потребностите ще се генерира информация за индивидуалните нужди на всяко лице. Предвидено е социалните услуги да се предоставят в рамките на 18 месеца и да обхванат минимум 41 потребителя. Предоставянето на почасова ежедневна грижа на потребителите в техните домове ще се извършва от 41 лица в трудоспособна възраст, назначени на срочен трудов договор. 274 290.00 270 364.11
Информационна кампания за представяне на местни социални услуги: Дейността е насочена към създаване на нови възможности за информиране на местните общности за националната политика в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното включване и дейностите на общинската социална политика за преодоляване на социалното изключване на лицата с увреждания и лицата над 65- годишна възраст в невъзможност за самообслужване, както и насърчаване на партньорството с НПО, бизнеса и гражданите. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).