Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The implementation of the project proposal for the construction of social housing is an important prerequisite for improving the quality of life and social inclusion of the marginalized groups living on the territory of Svishtov municipality, including homeless people or those living in very poor living conditions, parents with children , including underage parents, large families, children with disabilities, and people at risk of poverty and social exclusion.
The main activities include the implementation of remodeling measures, major renovation and renovation of an existing building, and the construction of 27 modern social housing units in it to provide shelter for vulnerable population groups. The activities foresee the implementation of the construction  works for:
- structural restoration / reinforcement / overhaul, depending on damage during its lifecycle, prescribed as mandatory in the technical inspection;
- separation of 27 social housing units in the building, incl. Homes with adapted environment for people with disabilities;
- carrying out of the accompanying construction and installation works related to the implementation of energy efficiency measures, prescribed as mandatory for the building in the energy efficiency audit;
-others.
The activities to provide social housing for marginalized groups will be combined with other types of interventions in the fields of education, health, social inclusion and employment. The project interventions will necessarily be complemented by activities to provide education, employment, health care, social inclusion of the target group, taking into account the opportunities provided by the Operational Program "Human Resources Development" 2014-2020, programs for access to social and health services of the representatives of the target groups; provision of mediation services by the Labor Offices and other programs for employment, health care, social inclusion of the target group.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екип урравление на проекта, в който са включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор; - Счетоводител. Минималните изисквания за заемане на позициите са посочени в т.9 от формуляра За гарантиране на качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът: - ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта; - ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладването и отчитането на нередности; - ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; - ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта; - ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ; - ще бъде докладвано своевременно за възникнали нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; - ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта; - ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат: - ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа; - оптимално използване на наличните човешки ресурси; - ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. Всички членове на екипа за управление на проекта ще бъдат служители на община Свищов. Стойността на разходите за възнаграждение на всеки един участник е определена на база часовата ставка на неговото възнаграждение, по среден брой часове заетост на месец, за цялата продължителност на проекта от 24 месеца. Средният брой часове на месец е определен на историческа база за проекти на община Свищов и е съобразен с конкретната позиция на експерта. За гарантиране спазването на заложените времеви и финансови параметри в изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени необходимите документи и процедури, правила и стъпките за реализирането му. Предвидени са разходи за изпълнение на дейността до 2% от общите преки допустими разходи, финансирани от БФП по проекта, съгласно Насоките за кандидатстване общо в размер 19 594.93 лева , в т.ч.: - Разходи за възнаграждения на Ръководител на проекта - 6 849,07 лв.; - Разходи за възнаграждение на Координатор в ЕУП - 6 489,38 лв.; - Разходи за възнаграждение на Счетоводител в ЕУП - 6 256,48 лв. 19 594.93 19 520.56
Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителството на 27 броя социални жилища в град Свищов.: Обект на интервенция е съществуваща 3-етажна сграда с местонахождение: град Свищов, ул. "Черни връх" 18А, УПИ ХХII – парцел ХХII, кв.112. Предвижда се изпълнение на следните видове дейности: 1. Изработване на технически/работен проект в съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 7/ 22 декември 2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, глава 26 "Правила и нормативи за проектиране на жилищни сгради и жилища". 2. Изпълнение на СМР, съгласно изработения и одобрен технически/работен проект, след издаване на разрешение за строеж от гл. архитект на Община Свищов, в т.ч.: 2.1. Преустройство и ремонт на съществуваща 3-етажна сграда и обособяване в нея на 27 броя социални жилища, включително: - едностайни жилища състоящи - 6 броя (по 3 на всеки етаж); - двустайни жилища - 12 броя (по 4 на всеки етаж); - тристайни жилища - 9 броя (по 3 на всеки етаж). Две от жилищата на 1-ви етаж ще бъдат адаптирани за хора с увреждания. 2.2. Обособяване на помощни помещения/килери извън жилищните помещения; 2.3. Обособяване на стая за домакин/иконом; 2.4. Изпълнение на мерки за ЕЕ предписани като задължителни в Техническия паспорт и в Обследването на сградата за енергийна ефективност, в т.ч.: - топлинно изолиране на стени; - подмяна дограма; - топлинно изолиране на покрив; - топлинно изолиране на под; - ЕСМ за осветление; - ЕСМ за отопление. След реализацията на пакета от енергоспестяващи мерки, сградата ще попадне в клас „В” на енергопотребление. 2.5. СМР за ремонт и облагородяване на прилежащите към сградата пространства; 2.6. СМР за осигуряване на достъпна архитектурна среда в съответствие с Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; 3. Други мерки включени в техническия/работен инвестиционен проект. Описаните СМР ще се извършват от избран по реда на ЗОП изпълнител, съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. 4. Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР и изготвяне на окончателен доклад от проектанта; Разходите за дейността са остойностени въз основа на проведени обществени поръчки на община Свищов за изпълнение на идентични дейности финансирани от структурните фондове. Предвидените за изпълнение дейности са представени в приложената към проектното предложение финансова обосновка, като: - цените за проектиране и авторски надзор, и за прилагането на мерките за енергийна ефективност са идентични с цените от проведена обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството във връзка с реализиране на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Свищов“, с номер в Регистъра на АОП: 00753-2018-0011; - цените за проектиране и авторски надзор, както и цени за останалите видове СМР свързани с преустройството и основния ремонт на сградата са идентични с постигнатите цени за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на СМР за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване“, с номер в публичния Регистър на АОП: 00753-2018-0020. Изпълнението на дейността включва цялостна реконструкция на съществуваща сграда с цел обособяване в нея на самостоятелни 27 жилища, в т.ч. на 2 жилища пригодени за инвалиди. Дейностите включват реконструкцията и на прилежащото дворно пространство чрез озеленяване, създаване на алеи, достъпна среда, паркоместа, в т.ч. и за инвалиди. Общият размер на разходите за изпълнение на дейността е: 935 687.56 лева без вкл. ДДС. Невъзстановим ДДС върху разходите за инженеринг е: 187 137,51 лева. 935 687.56 1 160 605.98
Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор по време на строителството на 27 броя социални жилища на територията на град Свищов. : Дейността предвижда използване на външен изпълнител, който ще изпълнява дейностите по чл.166, ал.1, т.1 и чл.168 от ЗУТ. Ще бъдат избрани консултанти, притежаващи професионална квалификация и практически опит, които ще гарантират законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите. Те ще бъдат отговорни за: - Оценка на съответствието на инвестиционния проект; - Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - В тридневен срок от съставянето на Протоколите за откриване на строителните площадки и определяне на строителна линия и ниво да заверят Заповедната книга на строежа и да уведомят писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК); - Съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрения технически проект; - Контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Актуализацията на техническия паспорт на сградата; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Ще бъде изготвен комплексен доклади за оценка на съответствието на инвестиционния проект във връзка с одобряването му. След приключването на строително-монтажните работи консултанта осъществяващ строителен надзор ще изготви окончателни доклади до възложителя за всяка сграда, както и ще съгласува констативни актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя и ще актуализира и регистрира актуализирания технически паспорт на сградата съгласно чл. 14, ал. 3 от Наредбата за техническите паспорти на строежите. Стойността на разходите за изготвянето на комплексни доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти за обектите на интервенция, за упражняването на строителен надзор при изпълнение на СМР и актуализация на техническите паспорти, е формирана въз основа на открита и законосъобразно проведена обществена поръчка с предмет „Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР във връзка с реализиране на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Свищов“ проведена в съответствие с разпоредбите на ЗОП. Обществената поръчка е с уникален номер в регистъра на АОП: 00753-2018-0012. Общият размер на разходите за изпълнение на дейността е: 10 000,00 лева без вкл. ДДС, в т.ч.: - разходи за Разходи за оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал.4 и чл.169 от ЗУТ: 2 000,00 лева; - разходи за осъществяване на Строителен надзор: 8 000,00 лева; Невъзстановим ДДС върху разходите при изпълнение на дейността е: 2 000,00 лева, в т.ч.: - върху разходите за оценка на съответствието: 400,00 лева; - върху разходите за строителен надзор: 1 600,00 лева 10 000.00 12 000.00
Доставка на оборудване и обзавеждане за 27 броя социални жилища на територията на град Свищов. : Изпълнението на дейността включва доставка и монтаж на следното оборудване и обзавеждане: 1. Кухненски шкаф, изработен от 16 мм ламинирано ПДЧ с PVC кант, с термоплот и гръб, вкл. мивка с борд - 27 броя; приблизителни размери: - долен ред: L120 B60 H85 см. - горен ред: L120 B30 H62 см. 2. Маса трапезна, изработена от дърво - минимум 110/70 см. - 27 броя; 3. Стол трапезен, изработен от дърво, с облегалка и тапицерия от еко кожа - 72 броя; 4. Легло, изработено от 16 мм ламинирано ПДЧ, с размери: 90/200 , вкл. еднолицев матрак - 66 броя; 5. Гардероб двукрилен с рафтове и лост изработен от 16 мм ламинирано ПДЧ с PVC кант. Минимални размери: ш.800 / д.500 / в.1800 мм. - 7 броя; 6. Гардероб - трикрилен с три врати и 2 чекмеджета изработен от 16 мм ламинирано ПДЧ с PVC кант. Минимални размери: ш.1300/ д.500/ в.1800 мм. - 30 броя; 7. Бюро, с размери: ширина 110 см, височина 70 см. и дълбочина 50 см. - 1 брой; 8. Стол, тапициран, с тръбна конструкция - 1 брой. Стойността на разходите за доставка на оборудване и обзавеждане е формирана въз основа на събрани по три оферти за всеки артикул. Подробна информация относно остойностяването на предвиденото оборудване, в т.ч. и линкове към източниците на информация, и техническа спецификация е представена като приложение към точка 12 то формуляра за кандидатстване. Общият размер на разходите за изпълнение на дейността е: 28 750.00 лева без вкл. ДДС. Размер на Невъзстановим ДДС върху разходите за доставка: 5 750,00 лева. 28 750.00 32 166.02
Независим финансов одит на проекта.: Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата. Изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финансовото отчитане на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и доказването им с релевантни разходооправдателни документи. Целта на извършването на независим финансов одит на дейностите по проекта е Одиторът да провери дали разходите, заявени от Бенефициента – Община Свищов, към всяко искане за плащане към Управляващия орган за проекта, финансиран по договора за безвъзмездна помощ, са извършени („реалност”), точни („точност”) и допустими, както и да представи на Бенефициента доклад за одит за фактическите констатации във връзка с изпълнените договорените процедури. Допустимост означава, че средствата по отпусната безвъзмездна помощ са били изразходвани в съответствие с условията на договора за безвъзмездна помощ. Независимите одиторски доклади са своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. Изготвените доклади за фактически констатации ще бъдат приложени към исканията за междинни плащания и към окончателното искане за плащане. Съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата процедура извършването на независим одит на проекта е задължително. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифицирани експерти работещи в Звеното за "Вътрешен одит" на Община Свищов. Съгласно точка 3.7 от Методическите указания на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г. за изпълнение на договори за БФП е предоставена възможност на бенефициентите да възлагат извършване на независим финансов одит на Звеното за вътрешен одит. Предвиденият размер на разходите по това бюджетно перо е 4000,00 лева и представлява 0,33% от общия размер на БФП съгласно Насоките за кандидатстване по проекта при максимално допустими до 1%. Разходите за дейността (разходи за одит) са остойностени въз основа на идентични дейности с предмет „Извършване на независим финансов одит“ по одобрени проекти по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.036 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Свищов“ с номера в публичния Регистър на АОП: 9061059, 9061270, 9061071. 4 000.00 3 615.51
Изпълнение на дейности по разпространение на информация и публичност на проекта.: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекта обществеността следва да бъде информирана за целите и резултатите му, както и да бъде подчертана ролята на Общността за реализацията на му и обществените ползи от него, за постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: - проведени две пресконференции (встъпителна и заключителна); - проведени официални церемонии „Първа копка“ и „Откриване на обекта"; - доставен и монтиран временен билборд съдържащ информация за проекта и оповестяващ приноса на ОПРР във финансирането на проекта - 1 брой; - изработена и монтирана постоянна информационна табела за популяризиране приноса на ОПРР след приключването на проекта - 1 брой; - изготвени публикации за напредъка на Проекта, в регионални и местни медии - 4 броя; - вътрешен банер със стойка и калъф -1 брой; - изработени и доставени информационни брошури - 100 бр.; - изработени и доставени информационни стикери за обозначаване на оборудването и обзавеждането - 100 бр. В допълнение към изброените по-горе дейности и в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., бенефициентът редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта. Предвиденият размер на разходите по това бюджетно перо е 5 900,00 лв. и представлява 0,6% от общия размер на преките допустими разходи по проекта при максимално допустими до 1% съгласно Насоките за кандидатстване. Разходите за дейността са остойностени въз основа на проведени обществени поръчки на община Свищов за изпълнение на идентични дейности финансирани от структурните фондове. Предвидените за изпълнение дейности са представени в приложената към проектното предложение финансова обосновка, като единичните цени са определени въз основа на оферта на избран изпълнител от проведена обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на публичност и визуализация по проект "Увеличаване капацитета на Дневен център за деца с увреждания - гр. Свищов чрез преустройство и ремонт - качествени грижи и достъпни услуги”, с номер в публичния Регистър на АОП: 00753-2018-0002. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена във финансовата обосновка, приложение към настоящото проектно предложение. Общият размер на разходите за изпълнение на дейността е: 5 900,00 лева без вкл. ДДС. Размер на Невъзстановим ДДС върху разходите за дейността: 1 180,00 лева. 5 900.00 7 080.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).