Реализиране на пазара на предприемаческата идея - изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации ,, Кси Дизайн ЕООД“ - част1: Реализиране на пазара на предприемаческата идея - изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации ,, Кси Дизайн ЕООД“ ще бъде осъществено чрез комплексно и успоредно изпълнение на следните поддейности:
1. Осигуряване на заетост на квалифициран персонал за реализиране на предприемаческата идея за изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации:
За осъществяване на предприемаческата идея е необходимо обезпечаване на услугите с необходимия квалифициран персонал, който да притежава освен квалификация, но и професионален опит и умения в сферата на инженерните и техническите услуги (цел на настоящото проектно предложение). Екипът, който ще се назначи по проекта се състои от трима служители с необходимата квалификация и опит в областта на предприемаческата идея.
2. Осигуряване на необходимите помещения за функциониране на Центъра за инженерни услуги и технически консултации:
За осигуряване на дейността по предоставяне на инженерни услуги и технически консултации е необходимо наемането на помещения, които да осигурят техническо обезпечаване реализацията на предприемаческата идея. Извършено е предварително проучване за наемането на помещения, осигуряващи работните места за реализация на предприемаческата идея в гр.Сливен.
3. Закупуване на ДМА пряко свързани с постигане целите на проекта и необходими за реализиране на предприемаческата идея за изграждане на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации:
Класифицирането на предложените инвестиционни компоненти е съобразено с прага на същественост посочен в счетоводната политика на фирмата.
Предприемаческата идея е свързана основно с изработване, разпечатване и окомплектоване на инвестиционни проекти – технически и работни проекти.
Съгласно нормативната уредба всяка проектна част на техническия проект съдържа:
• Чертежи, по които може да се изпълняват СМР в следните препоръчителни мащаби:
- ситуационно решение - в М 1:500 или М 1:1000
- разпределения, разрези, фасади - в М 1:50 или М 1:100
- други чертежи - в подходящ мащаб, в зависимост от вида и спецификата на обекта;
• Обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения, към която се прилагат издадените във връзка с проектирането документи и изходните данни
• Изчисления, обосноваващи проектните решения
• Количествена сметка
• Спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти.
• Отделни части на техническите проекти могат да включват и макети, мостри, фотомонтажи, компютърна анимация и др.
Всяка проектна част на работния проект съдържа:
• Работни чертежи и детайли, по които се изпълняват отделните видове СМР в следните препоръчителни мащаби:
- ситуационно решение - в М1:500 и М1:1000;
- разпределения, разрези, фасади - в М1:50 и М1:100;
- детайли - в М1:20, М1:5 и М1:1;
- други чертежи - в подходящ мащаб, в зависимост от вида и спецификата на обекта;
• Обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения, към която се прилагат издадените във връзка с проектирането документи и изходни данни
• Изчисления, обосноваващи проектните решения
• Подробна количествена сметка
• Спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти
• Отделни части на работните проекти, в зависимост от заданието за проектиране, могат да включват и макети, мостри, фотомонтажи, компютърна анимация и др.
Всички тези изисквания предопределят до голяма степен необходимостта от оборудване на центъра със съвременна техника и технологии, които да осигурят условия за работа на инженер проектантите. |
0.00
|
47 386.61
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея - изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации ,, Кси Дизайн ЕООД“ - част 2: За реализирането на предприемаческата идея и дейностите в обхвата на предложените услуги към потенциалните клиенти е необходимо закупуването на дълготрайни материални активи, както следва
•Настолен компютър 2бр. - за изработване на техническите и работни проекти е необходимо закупуването на две компютърни работни станции с подходящи функционални характеристики
•Широкоформатна мултифункционална система–чрез нея ще се осигури бърз широкоформатен черно-бял печат на всички формати чертежи в размер А2, А1 и А0 с ширина на разпечатване от 297мм до 914мм и максимална дължина на печат до 6метра.Посредством широкоформатната мултифункционална система ще се сканират и размножават вече одобрени и съгласувани проекти, както и проекти с издадено разрешение за строеж, необходими на строителните и инсталаторски фирми. По този начин ще се запазват на цифров носител заверените и одобрени проекти•Пълноцветен широкоформатен мастиленоструен плотер - необходим е за разпечатване на инженерни чертежи до формат А0+ -до 1118мм, които не се подържат от широкоформатната мултифункционална система, която разпечатва само до 914мм ширина.Максимална дължина на печат на плотера е до 18 метра•Производствена система за печат,сканиране и копиране Тази система ще се използва за черно-бяло и цветно разпечатване, сканиране и копиране на всички текстови и графични части от инвестиционите проекти с формат А4,А3 и А3+ на обикновена хартия или на картон.Посредствoм производствената система ще се разпечатват цветни и черно-бели чертежи с формати А4, А3 и А3+, които не се разпечатват на предходните две машини. Всеки инвестиционен проект освен чертежи съдържа и обяснителни записки, изчисления, количествени сметки, спецификации, мостри, фотомонтажи и др. свързани с проекта части, които ще се подготвят с производствената система за печат, сканиране и копиране. Освен това тази система може да изготвя готови печатни продукти–до 20 листа създаване на брошури, до 50 л. телбодиране и има високо ниво на автоматизация при производството на документи.Множество довършителни функции – сгъване тип писмо, висок капацитет на изхода, опция точково перфориране и др. характеристики, които ще улеснят работните процеси в центъра за инженерни услуги и технически консултации•Електрически ролков нож - необходим е за бързото изрязването на всички широкоформатни чертежи по рамката на формата в който са разпечатани•Сгъваща машина за чертежи Чрез машината ще се сгъват всички чертежи от формат А3, А2, А1, А0 и А0+ преди да се подредят и окомплектоват в папки или класьори в зависимост от обема на проектната документация
4.Закупуване на ДНА пряко свързани с постигане целите на проекта и необходими за реализиране на предприемаческата идея за изграждане на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации:•Специализиран софтуер за приемане и менажиране на поръчки.Онлайн платформата посредством този софтуер ще извършва автоматизирано бърза проверка, форматиране, настройки за разпечатване на проектната документация,управление на поръчките и множество други функционалности. Онлайн платформата, чрез специализирания софтуер е в основата на иновативността на нашата услуга.Чрез тях нашите клиенти ще имат възможност да заявяват онлайн ползването на различни услуги включващи/изработването на инвестиционни проекти, печат, окомплектоване и доставка посредством подобрената платформата с регистрация, настройки на профила, история на профила, обратна връзка, доставка до адрес, различните видове разплащане и допълнителни функции за продуктова библиотека/•Софтуерно приложение за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане 2 бр. Посредством този софтуер проектантите ще имат възможност за бързо и точно изготвяне на необходимите чертежи•Специализиран софтуер за 3Д модели, чертежи и макети. Посредством този софтуер ще се изработват и визуализират в 3Д формат различни чертежи, модели и макети, ще се редактират изображения и създават графични композиции, векторни графики и илюстрации |
0.00
|
125 381.00
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея - изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации ,, Кси Дизайн ЕООД“ - част 3: 5. Осигуряване на необходимите материали и консумативи за изпълнението на предприемаческата идея и функциониране на центъра за инженерни услуги и технически консултации:
Проектирането - основна дейност на фирмата, се издава под формата на проектна документация на хартиен носител в няколко екземпляра 3 или повече. Предвижда се закупуване на следните канцеларски материали според използването им:
- Копирна хартия: формат А4; 500листа в пакет ; 80гр/м2 – 200 бр.
- Копирна хартия: формат А3; 500листа в пакет ; 80гр/м2 – 180 бр.
- Хартия за плотер: ширина 914мм ; дължина 150метра – 15 бр.
- Хартия за плотер: ширина 914мм ; дължина 50метра – 20 бр.
- Хартия за плотер: ширина 610мм ; дължина 50метра – 50 бр.
- Хартия за плотер: ширина 620мм ; дължина 150метра – 15 бр.
- Картон А4 ; 500 листа в пакет ; 160 гр/м2 – 15 бр.
- Папка джоб кристал А4 42микр. - по 100 бр. – 15 бр.
- Плик хартиен В4, самозал. Лента - 50 бр. в опаковка – 15 бр.
- Плик хартиен Е4, самозал. Лента - 10 бр. в опаковка – 15 бр.
- Папка PVC с перф. Опак. 50 - различни цветове 10 вида – 120 бр.
- Класьори 5 см - различни цветове – 220бр.
- Класьори 8 см - различни цветове – 220бр.
- Копирна хартия: рециклирана А4 ; 500листа в пакет ; 80гр/м2 – 50 бр.
- Копирна хартия: рециклирана А3 ; 500листа в пакет ; 80гр/м2 – 50 бр. |
0.00
|
9 943.00
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея - изграждане и развитие на иновативен онлайн център за инженерни услуги и технически консултации ,, Кси Дизайн ЕООД“ - част 4: 6. Създаване на лого, бранд и интернет страница на иновативния онлайн център за инженерни услуги и технически консултации „Кси Дизайн“ ЕООД:
В съвременния свят сайта на центъра ще има важно значение за презентиране дейността на фирмата, информиране за конкурентните предимства на иновативните онлайн услуги, представяне на продуктите и услугите и достигане до по-голям брой клиенти. Динамиката на съвременния свят и все по-инвазивното навлизане на социалните мрежи и интернет в живота на хората налага присъствието на новосъздадена фирма в интернет. Освен това сайтът свързан със софтуера може да се използва от потребители от цялата страна като максимално да улесним всеки потребител на платформата бързо и лесно да ползва инженерни услуги и технически консултации.Чрез регистрация в сайта на фирмата потребителите ще имат възможност за заявяване и ползване на предлаганите онлайн услуги – иновативност на нашата дейност.
Уникалността във визията на една бързоразвиваща се фирма е от ключово значение, за да бъде тя лесноразпознаваема от клиентите и партньорите по отношение на стила си на работа, функционалността, бързината на извършване на работните процеси и справяне с предизвикателни задачи. Логото е знаковата, визуална, стилистична визитка на всеки бизнес. То се превръща в ярка образна асоциация за бизнеса и затвърждава подходящите представи в съзнанието на клиенти и партньори. Всяка фирма се нуждае от лого и корпоративен дизайн за да е разпознаваема и свързвана с конкретни ценности.
7. Разработване и внедряване на системи за управление според изискванията на международния стандарт ISO
За защита на индустриална собственост на национално и международно равнище и осигуряване на качество на предлаганите услуги е необходимо сертифициране за управление на качеството ISO 9001:2015., опазване на околната среда ISO14001:2015 и информационната сигурност ISO 27001:2017. Сертификацията гарантира подобрение на ефективността, елиминиране на потенциалните рискове и допринася за устойчивото развитие на центъра за инженерни услуги и технически консултации. Внедряването и сертифицирането на стандартите ще гарантира високо качество на предоставяните услуги, контрол върху разхода на суровини и енергия, управление на отпадъците; изпълнение на законовите и други изисквания, отнасящи се до акцентите на околната среда и защита на личните данни, минимизиране на риска при обработване на личните данни на клиентите, единни правила за работа, които са документирани, обявени и разбрани от всички служители на центъра за инженерни услуги и технически консултации. |
247 828.64
|
4 500.00
|
Визуализация и публичност на проекта : Основната целта на дейността е осигуряване на публична информация за изпълнението на проекта. В обхвата на изпълнението на дейността ще се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за изпълнението на проекта, както и ще се популяризира приносът на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Европейския фонд за регионално развитие за неговото реализиране. Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания, които се съдържат в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 за проекти финансирани от ЕСИФ. За осъществяване на дейността ще се предприемат следните действия:
• дизайн и изработка на информационни плакати – 2 бр.
• дизайн и отпечатване на информационни стикери– 17 бр.
• дизайн и изработка на печатни информационни и промоционални материали:
- Торбички - големи, хартиени, размер 35x43 - 150 бр.
- Химикал - характеристики - био разградима пластмаса, рециклирана хартия -100 бр.
- Молив от рециклирана хартия – 100 бр.
- Еко папка - размер А4, изработена от Еко картон, включва блокнот с 20л. и химикалка, размери 230х320х15мм. – 100 бр.
• Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на кандидата (след разработване на интернет страницата на „Кси Дизайн“ ЕООД).
В бюджета по проекта са предвидени разходи в размер на 2000лв., от които за:
• дизайн и изработка на информационни плакати –36,00 лв.
• дизайн и отпечатване на информационни стикери– 30,00 лв.
• дизайн и изработка на печатни информационни и промоционални материали:
- Торбички - големи, хартиени, размер 35x43 – 306,00 лв.
- Химикал - био разградима пластмаса, рециклирана хартия -216,00лв.
- Молив от рециклирана хартия – 204 лв.
- Еко папка - размер А4, изработена от Еко картон, включва блокнот с 20л. и химикалка, размери 230х320х15мм. – 708 лв.
Етапи на изпълнение:
1.Планиране – екипът по проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия. След проведена процедура за избор на изпълнител за дейностите по осигуряване на публичност на проекта, ще възложи изработката на всички материали, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 и ще запознава всички доставчици с изискванията на информираност и публичност.
2.Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът по проекта ще следи за спазване на графика и качеството на изпълнение на действията.
3.Приключване – в съответствие с плана за информиране и публичност. |
1 500.00
|
1 249.99
|