Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

This project proposal is a part of Investment priority “Urban Environment”, Group activities “Urban environment” of Yambol Investment Programme. The project identifies five of the significant infrastructure sites of the city of Yambol - it provides the implementation of activities on sites of high importance for the population and improvement of the pedestrian and transport flows of the city.
Purpose of this project is investments in physical infrastructure that are the basic precondition and prerequisite for social and economic development of urban areas. Implementation of the project will increase the city potential as an attractive place for living, working and recreation. At the same time the improved image of the city will attract investors and entrepreneurs and will be beneficial for the development of the tourism market.
The physical renewal and development of the urban environment in The area of public functions with high public importance, the improvement of the ecological environment and the infrastructure, will contribute to improving the quality of life of the whole population..
The planned public works, comply with regulatory requirements for accessible public environment, will contribute to the full life of people with physical disabilities and will facilitate access for other population groups with limited mobility (elderly citizens, pregnant women, mothers with children) to public sites.
This project proposal will contribute to the achievement of a territorial and integrated approach in the implementation of investments for the development of the city, and will add value to such investments already made during the programming period 2007-2013 and implemented projects during the programming period 2014-2020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. 32 447.57 32 445.25
Извършване на СМР: Дейността включва СМР върху пешеходни зони и части от улични мрежи с автомобилен трафик, зони за отдих. Конкретни СМР ще бъдат извършени по следните обекти: 1.Пешеходна ул.„Търговска“-част I - /от пл. Освобождение до ул. „Бяло море“/ - Проектът предвижда ул.,,Търговска“ да се превърне в пешеходна зона, по която да се движат пешеходци, специализирани автомобили и автомобили със захранващи функции. Създава се специална алея за велосипедисти. Кръстовището с ул.„Бяло море“ се превръща в малък площад с декоративни настилки, които да дават възможност за преминаване на автомобили. Новооформеният площад ще служи и като информационен елемент, като се подсигурява необходимата за това инфраструктура. Настилките по улицата са два типа. Първият тип са релефни настилки /пресовани бетонови павета/ за движение на пешеходци и коли, и втори тип - настилки за пешеходци. Основното осветление е решено със съвременни енергоеф., улични, високи лампи. В стил, подходящ за средата, се предвижда поставянето на кошчета за отпадъци, мобилни и неподвижни пейки , градски чешми и други елементи на градския дизайн. Инд. ст-ст 577 714.57 лева без ДДС. 2.Пешеходна ул.„Търговска“ - част II /от ул. „Бяло море“ до ул. „Преслав“/ - Проектът предвижда ул.,,Търговска“ да се превърне в пешеходна зона, по която да се движат пешеходци, специализирани автомобили и автомобили със захранващи функции. Създава се специална алея за велосипедисти. Кръстовищата с ул. „Кабиле“ и ул.“Св. св. Кирил и Методий“ да се превърнат в малки площади с декоративни настилки, които да дават възможност за преминаване на автомобили. Новооформеният площад ще служи и като информационен елемент, като се подсигурава необходимата за това инфраструктура. Настилките по улицата са два типа. Първият тип са релефни настилки /пресовани бетонови павета/ за движение на пешеходци и коли, и втори тип - настилки за пешеходци. Основното осветление е решено със съвременни енергоефективни, улични, високи лампи. В стил подходящ за средата, се предвижда поставянето на кошчета за отпадъци, мобилни и неподвижни пейки,градски чешми и други елементи на градския дизайн. Инд. ст-ст 792 133.27лв. без ДДС. 3.Рехабилитация на ул. „Бяло море“ от о.т. 411 до о.т. 412 - По своето функционално предназначение и транспортно-комуникационния план на гр. Ямбол улицата е V клас, с множество деформации, дупки и пропадания. Нарушена е целостта на бордюрната линия и тротоарите са амортизирани. Проектното решение включва цялостно подобряване условията за движение по улица „Бяло море“ чрез ремонт на пътната конструкция. Предвидено е изграждането на изцяло нова пътна настилка. Предвидено е да се положи един пласт от плътен асфалтобетон и подмяна на съществуващите бордюри и тротоари. Инд. ст-ст 29 381.19лв. без ДДС. 4.Рехабилитация на ул. „Кабиле“ от о.т. 418 до о.т. 423 - Улицата е с множество деформации, дупки и пропадания. Нарушена е целостта на бордюрната линия и тротоарите са амортизирани. Проектното решение включва цялостно подобряване условията за движение по улица „Кабиле“ чрез ремонт на пътната конструкция. Предвидено е изграждането на изцяло нова пътна настилка. Предвидено е да се положи един пласт от плътен асфалтобетон и подмяна на съществуващите бордюри и тротоари. Инд. ст-ст 101 606.85лв. без ДДС. 5.Рехабилитация на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ от о.т. 143 до о.т. 145 - Улицата е пети клас, с множество деформации, дупки и пропадания. Нарушена е целостта на бордюрната линия и тротоарите са амортизирани. Проектното решение включва цялостно подобряване условията за движение по улица „Кирил и Методий“ чрез ремонт на пътната конструкция. Предвидено е да се положи един пласт от плътен асфалтобетон и подмяна на съществуващите бордюри и тротоари. Инд. ст-ст 75 096.07лв. без ДДС. СМР са основната дейност в рамките на проекта и като такава са обвързани със съпътстващи разходи като: въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други. Предивдената в бюджета ст-ст за тези разходи възлиза на 5 000.00лв. без ДДС. 1 580 931.95 1 927 473.67
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще следи за точното спазване на изработения от проектанта инвестиционен проект, оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. 15 759.32 18 911.18
Упражняване на строителен надзор: Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. 20 487.12 5 792.84
Дейности за информация и комуникация: Мерките за информация и публичност на проектното предложение са изцяло в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., част от Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020 г. Планираните мерки са съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите, предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. 3 000.00 1 842.00
Извършване на одит по проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. 2 200.00 2 580.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).