Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 656 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

"Klima and Vent" Ltd. was founded in 1991. The company is engaged in the design, providing technical solutions and consulting in the field of air conditioning, ventilation and otoplenietoFirmata is the official representative of the international concern about Emerson Network Power and Precision Cooling UPS. We are convinced that employment potential is a combination of improved living conditions and optimize work processes. One of the main goals of the company is to develop human capital to ensure higher employment, income and social integration, so we can keep the built capacity in production. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. In addition, the objectives of the project proposal fully consistent with the objectives of the "Development of human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to quality education and lifelong learning, and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following activities: Activity 1. Hire unemployed and / or inactive for a period of 12 months Activity 2. Purchase of equipment, furniture, DNA and furniture related to the creation of new jobs, Activity 3. Work organization and management of the project Activity 4. Activities for information and publicity. creating more new jobs and the continuation of investment in human resources are of paramount importance in 2015 objectives and activities of the project are consistent with long-term priorities of the Strategy "Europe 2020" and the need to improve the business environment in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. По проекта се предвижда да се наемат общо 6 лица на следните длъжности: 1 лице на длъжност с код 24316002 - Експерт маркетинг със заплата МОД за длъжността; 1 лице на длъжност с код 21446023 - Инженер климатични инсталации със заплата МОД за длъжността; 4 лица на длъжност с код 31153039 - Техник-механик климатична, вентилационна и хладилна техника със заплата МОД за длъжността. Общо разходите за възнаграждения на новонаетите лица са в размер на 51700 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на търговията, доставка и монтаж на климатична техника. Предвижда се да бъде проведено и вътрешно фирмено обучение на наетите по проекта служители за работа със закупеното оборудване. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта. 51 573.00 51 572.22
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 раб. места в "Клима и Вент" ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на ЦГ. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите раб. места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите раб. места. След подписване на договорите за доствка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "Клима и Вент" ООД, предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на следното обзавеждане, оборудване, работно облекло и лични предпазни средства: 1. За Инженер климатични инсталации и за Експерт маркетинг - 2 компютъра и 2 офис стола; 2. За четирима служители на длъжност Техник-механик на климатична, вентилационна и хладилна техника, както следва: събирателни станции за фреон - за събиране и зареждане на хладилния агент при подмяна или ремонт на компресор; преносими оксижени - за заваряване на медни тръби; електронни везни - за зареждане на хладилен агент според зададените количества на климатичната машина; вакуум помпи - за вакуумране на тръбните трасета на климатичната машина с цел да не остане въздух в тръбните трасета; пробивни машини големи - за пробиване на отвори и прокарване на тръбни трасета; пробивни машини малки - за пробиване на отвори за монтиране на кабел канал и PVC канали за скриване на тръбните трасета; манометри в комплект с маркучи - за измерване налягането на хладилния агент (фреон); конусни дъски - за раздуване на тръбата с цел предотвратяване изтичането на фреон от климатичната машина; тръборезки - за отрязване на медните тръби; Тесто 410-2 джобен витлов анемометър с вградени сензори за влага и температура; Тесто 175 Н1 дата логер с изнесена сонда за влага и температура; Винтоверт 14.4V 1400об./мин. 2бр; Куфар с инструменти – 1 комплект; други необходими уреди и инструменти – рефрактометър 1бр, тръбен ключ 3" 1бр, водоструйка 2бр, нивелир 2бр, рулетка лазерна 2бр, стълба сгъваема 2бр, маркуч с макара 1бр, разклонител с макара 50м 1бр, лепачка 1бр, прахосмукачка 1бр. 3. Работно облекло и лични предпазни средства – зимно и лятно работно облекло по 4 комплекта, полумаска с филтър 4бр, защитни очила 4бр, маска за заваряване 2бр, карабина 2бр, сбруя (осигурителен колан) 2бр, каски и антифони по 4бр, въжета и челници по 2бр. Изброеното оборудване и обзавеждане е необходимо за извършване на съответната раб. дейност от назначените по проекта служители. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на раб. процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален раб. процес и създаване на устойчива заетост в "Клима и Вент"ООД. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите раб. места, произтичат пряко от дейността на предприятието. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови раб. места за представителите на ЦГ. Разходите за закупуване на обзавеждане и компютри, които са предназначени за експерт, маркетинг и за инженер, климатични инсталации, а останалото оборудване е необходимо за раб. дейност на 4-та работници на позиция техник-механик, климатична, вентилационна и хладилна техника. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите работници работа, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта за работа със специализираното ооборудване. 22 273.80 22 268.49
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. Избраният екип има опит в управлението и отчитането на друг проект на фирмата по схема "Създаване на заетост на младежи до 29 години чрез осигуряване на възможност за стаж", отново финансиран по ОП РЧР. тази връзка екипът по проекта е на ясно с методологията по успешно управление и отчитане на подобни проекти. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 8 000.00 8 000.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 670.00 1 670.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).