Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

Project "Optimization of the activity of Milady Ltd. through re-certification to standart ISO 9001: 2015 and development of ICT based software systems" aims to develop management capacity of Milady Ltd. through overall improveent of working and business processes and achievement of effective company's organization, and promote the use of ICT as a factor for sustainable corporate development of national and European market.

Specific project objectives are:
- To perform the migration of the existing quality management system through consulting and re-certification services;
- To improve management processes and organization of the company's activity through development and implementation of integrated software system for management;
- To regulate, optimize and improve business processes in the company and thereby increase their efficiency through the migration of quality management system to the new version of standart ISO 9001: 2015;
- Improvement of traceability and control of specific and additional processes in the company and thereby improvement the quality of the manufactured products through migration of quality management system to the new version of standart ISO 9001: 2015.

The total project duration will be 18 months. Planned activities are consulting and re-certification services for migration of existing quality management system to the new version of standart ISO 9001: 2015 and development of integrated software system for managing the enterprise's operations.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултантски и ре-сертификационни услуги за миграция на съществуващата в МИЛЕЙДИ ООД Система за управление на качеството: Реинженерингът на системата за управление на качеството представлява процес на миграция на съществуващата система за управление към създаване на система съобразена с новите изисквания на стандарта ISO 9001:2015. Новата версия на стандарта ISO 9001 има сменена концепция и промяната е съществена. Включени са нова терминология и изисквания като „анализ на контекст на организацията“, „потребности и очаквания на заинтересовани страни“, “мислене основано на риска” и „знания и опит в организацията“. Въведени са допълнителни документи свързани с управлението на доставчиците и подизпълнителите. Мигрирането на системата за управление към новата версия е свързана с цялостен анализ на заобикалящата среда, в която организацията извършва своята дейност. Анализът трябва да включва влиянието на външни и вътрешни фактори, които представляват заплаха или възможности за бизнеса. МИЛЕЙДИ ООД трябва да разработи методика за оценка на риска и да въведе мерки за третирането му. С внедряването на новата версия на СУК в дейността на МИЛЕЙДИ ООД ще се постигне: - Подобряване на управленските процеси в организацията – анализът на средата ще даде по-ясна представа за силните и слабите страни на МИЛЕЙДИ ООД. По този начин ще бъдат значително подобрени процесите на взимане на решения, планиране и анализ на годишните резултати. - Идентифициране на всички заинтересовани страни и техните изисквания - МИЛЕЙДИ ООД ще анализира в детайли потребностите на своите клиенти, силните страни на своите конкуренти и ще оцени по важност всички свои партньори. По този начин внедрените от предишната версия на стандарта добри управленски практики ще бъдат значително подобрени. - Внедряване на мислене основано на риска – детайлна оценка на риска по процеси ще позволи на организацията да насочи ресурсите си точно там, където е най-необходимо. - Постигане на съответствие с най-новите управленски практики в световен мащаб; Консултантските услуги по реинженеринг и ре-сертифицирането на СУК съгласно стандарт ISO 9001: 2015 ще бъдат възложени на специалисти с международно призната квалификация, притежаващи богат опит в областта на системите за управление. За целите на дейността, МИЛЕЙДИ ООД ще избере организации, които да извършат миграцията на съществуващата в МИЛЕЙДИ ООД СУК към новата версия на стандарта, съгласно изискванията на стандарта, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и Постановление на Министерски Съвет № 160 / 01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, МИЛЕЙДИ ООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. 25 250.00 24 850.00
Услуги за разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието: В рамките на дейността МИЛЕЙДИ ООД ще избере външна фирма изпълнител, която да разработи и въведе в дейността на дружеството Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. Тъй като на пазара не съществува готов продукт, отговарящ на нуждите на фирмата, софтуерната система ще бъде разработена от избрания външен изпълнител, съгласно предоставено от фирмата задание. Необходимата за предприятието ИКТ базирана софтуерна система за управление на бизнес процесите следва да предоставя набор от функционалности, необходими за цялостно обхващане на дейността, развитие на управленския капацитет и осигуряване растеж на предприятието както следва: - Функционалност Контрагенти - Управлява отношенията с клиенти и доставчици, поддържа адреси, контактни листи, ценови листи, специални условия; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент, опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; - Функционалност финансови потоци - Проследяване на финансови потоци, дължими суми към доставчици, платени суми по клиентски поръчки, падежи; - Функционалност Доставки - Функционалност за поръчки към доставчик, реализиране на доставка в склад, възможност за лимитиране и задаване на срокове; - Функционалност Склад - Наличности по обекти - складове за материали, ресурси, готова продукция, продажби. Дейности по заприхождаване и изписване от склад/магазин, инвентаризации; - Функционалност Транспорт - Управление на автопарка на предприятието - собствен транспорт, нает транспорт, маршрути, стойности; - Функционалност Анализи и прогнози - Справки и анализи от всички модули на системата; - Функционалност Документи - Документооборот от всички модули на системата; - Функционалност Производство - Планиране на количества за производство; технология и рецепта на производство, създаване на продукти от вложени материали, консумативи и други разходи; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент; опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; функционалност за управление и организация на връзките с чуждестранни партньори и пазари; - Функционалност Проекти - Дейности по създаване на модел от екип, присъщи и съпътстващи разходи, създаване на нови артикули (Серия от модел); - Функционалност Интернет магазин - Виртуален магазин; - Функционалност Отпадъци - следене на отпадъчни материали и суровини от производство; документи свързани с управление на отпадъците. В резултат от изпълнението на дейността ще бъде постигнато: - повишаване на % на поръчките от клиенти, доставени навреме; - намаляване на залежали стоки в склада; - повишаване на обращаемостта на артикулите; - намаляване на разходите по веригата на доставки; - ускоряване на обработката на поръчки от клиенти; - намаляване на времето за експедиция в склада; - намаляване разходите по проекти; - намаляване времето за осчетоводяване и приключване на документи; - подобряване на управлението на вредните за околната среда аспекти от производствените процеси чрез управление на отпадъците от дейността; - навременни и точни анализи и отчети. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта - разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. 356 000.00 355 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).