Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуването на 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция) : Като част от дейността за придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция, които са необходими и ще работят заедно като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи:
1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни.
2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства).
3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка, след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избран изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган.
3. Придобиване на ДМА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган.
|
492 000.00
|
492 000.00
|
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуване на 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства): Като част от дейността за придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ ще бъде придобит/разработен посредством закупуване (включително доставен, инсталиран, изпитан и въведен в експлоатация) следният софтуер представляващ ДНА: 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства, който е необходим за услугата и ще работи заедно с всички ДМА по проекта като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи:
1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни.
2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства).
3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп), след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избрания изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган.
3. Придобиване на ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. |
445 000.00
|
445 000.00
|