Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The project proposal aims to increase innovation activity of "SV-NET" EOOD in the areas of smart specialization, referred to in ISSS and especially is aimed at implementing in the enterprise and marketing of innovative product (service) - "Remote computer (laptop) support and communication with other smart devices, "using a "Smart device for remote access with wireless module" within the scope of priority axis "Intelligent systems and devices, "smart homes"-" smart cities"of the thematic area"Mechatronics and clean technologies" from the Innovation Strategy for Smart Specialization (ISSS) and represents a World / European market innovation superior to any alternative solutions. The innovation, which now seeking funding is own development of the candidate and as a result of R and D in the company, it is based on "Intelligent computer management system and its communication with smart TV, tablet and smartphone as elements of a smart home" for which an application for registration of a utility model is submitted. The project will be implemented in the existing business establishment in the town of Montana (Northwestern Region). The project proposal includes the following two activities: Purchase of new equipment necessary for the introduction of the innovative product and prurchse / development of a specialized software needed to implement the innovative product, as purchase costs for tangible and intangible assets are envisaged under Element A "Investments" in regime "Regional investment aid under Art. 13 and Art. 14 of Commission Regulation (EU) 651/2014" and they are related to the diversification of the output of the establishment into new additional products. The main expected outcome of the project implementation results in a new for the company innovative product, which will lead to the increased innovation capacity and competitiveness of the applicant.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуването на 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция) : Като част от дейността за придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция, които са необходими и ще работят заедно като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни. 2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства). 3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка, след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избран изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 492 000.00 492 000.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуване на 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства): Като част от дейността за придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ ще бъде придобит/разработен посредством закупуване (включително доставен, инсталиран, изпитан и въведен в експлоатация) следният софтуер представляващ ДНА: 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства, който е необходим за услугата и ще работи заедно с всички ДМА по проекта като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни. 2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства). 3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп), след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избрания изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 445 000.00 445 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).