Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The Bulgarian ETIAS national unit will be situated at IOCD. Structural and staff amendments have already been made at the IOCD, so that ETIAS national unit can be created in a timely manner. For this purpose, IOCD’s personnel have been increased by 11 additional vacancies. The Unit will be in direct subordination to the Director of IOCD and will be managed by a single Head of unit. The Unit will operate on a 24/7 basis.
The activities provisioned for the realization of the project include repairs and reorganization of work premises and delivery and installation of technical equipment and software. The unit will include 11 work stations with PC configurations, software and other IT products. A server will also be installed for the needs of the unit. Security and access control systems of the IOCD will be increased to meet the contemporary standards. The ETIAS system will be integrated with the existing databases of the Ministry of Interior as well as with the existing workflow system of the IOCD. A second, emergency optic fiber line route to the building will be established. Optic fiber lines will be installed for the inner connections as well. The staff will receive the necessary training. Information regarding the project will be distributed to the media and target groups via opening and closing press conferences and promotional materials in different languages.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 СМР и оборудване на помещения в ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на 3 открити процедури за проектиране, изграждане и преустройство на помещенията, в които ще бъде разположено звеното ЕТИАС и авторски надзор. Съгласно изискванията на ЗУТ ще бъде осъществен строителен надзор, който ще бъде реализиран в отделна открита процедура по ЗОП, като същия ще бъде включен и в надзора по дейност 3. В рамките на СМР се предвижда преустройство на фоайе на етаж 2 в работно помещение с приблизителни размери 5х11 метра, като се предвиждат следните СМР: изграждане на преградни стени подмяна на подова настилка на цялото фоайе и стълбище поставяне на парапет на част от стълбището изграждане на двоен под на новото работно помещение климатизация поставяне на растерен таван поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани изграждане на ел. инсталация и осветление в новоизграденото помещение смяна на 2 входни врати на фоайето и монтаж на две врати в новизграденото помещение разширяване на входната врата към помещение 201 и подмяната й с плъзгаща реновиране, укрепване, поставяне на топло, хидро и звукоизолация, полагане на подова настилка и подмяна на дограма обособяване на нов вход на терасата между поле 14 и 15, затваряне на част от терасата с дограма с висок клас на защита и изграждане на покривна конструкция изграждане на пожароизвестителна и противопожарна система на целия етаж подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа и видеонаблюдение подготовка за поставяне, монтиране и инсталиране на резервно електрозахранване Реновиране на 7 броя помещения включващи следните СМР: Стая 201 ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма с нова подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника. Стая 202 обособяване на работно помещение с най-високи мерки за сигурност за защитен обмен на класифицирана информация и провеждане на защитени видео конференции с останалите национални звена ЕТИАС, както и с централното звено смяна на входна врата подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника ремонт на тоалетна и баня ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника. преграждане на част от помещението и обособяване на помещение 202.1 обособяване на входна врата в новизграденото помещение 202.1 Зала 1 – обособяване на зала за провеждане на интервюта с ГТС, която ще бъде оборудвана с необходимите мултимедиини, интерактивни и технически устройства, за да може да бъде използвана и като зала за провеждане на обучения на служителите на ЕТИАС. Ремонт на покрива над залата. В залата, както и в стаи 203, 204, 205, 208 ще бъдат извършени: ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника подмяна на 5 врати ремонт на тоалетни и мокро помещени За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Р. Коцев, Д.Йорданова, Д. Янев, А. Андреев, М. Милчев ,Б. Борисов,П. Василев , Я. Тодорова и Х. Цеков 1 616 745.70 36 540.00
Дейност 2 Осигуряване на техническо оборудване и софтуер за непрекъснато функциониране ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на две обществени поръчки. Обществена поръчка № 1 с три обособени позиции съгласно ЗОП и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, Обособена позиция 1 - „Доставка на офис обзавеждане“, предвижда доставката на 11 бр. бюра и 11 бр. ергономични столове; 11 бр. стелажи за документи; 11 бр. метални каси за съхранение на документи; 5 бр.гардероби; 5 бр. закачалки (стоящи); 3 бр. дивани (комплект от 2 бр.); 12 бр. климатична техника; 1 бр. кухненско обзавеждане (модулна кухня); 1 бр. кухненско оборудване ( 1 бр. хладилник, 1бр. микровълнова, 1 бр. фурна за вграждане, 1 бр. плот за вграждане, 1 бр. абсорбатор за вграждане, 1 бр. кана гореща вода, 1 бр. кафе машина, 3 бр. диспенсъри за вода, 7 бр. овлажнители за въздух и 1бр кухненска мивка и смесител), 1 бр. маса за хранене и 8 бр. столове за хранене, Обособена позиция 2 „Доставка на видеоконферентни системи - предвижда доставка на 1 бр. видеоконферентна система тип 1 конферентна маса с 10 бр. конферентни столове; 1 бр. видеоконферентна система тип 2 с конферентна маса и 30 бр. конферентни столове. Обособена позиция 3 „Доставка на ИТ и офис оборудване" предвижда доставка на 11 бр. компютърни конфигурации (тип "Работна станция") с по 2 монитора, Офис пакет Microsoft Office Pro и Adobe Acrobat Pro ; 4 бр. компютърни конфигурации за връзка с интернет с Офис пакет Microsoft Office Pro; 11 бр. лаптопи 13.3" и 15.6" с Офис пакет Microsoft Office Pro; 2 бр. мултифункционално устройство (цветно); 5 бр. мултифункционално устройство (черно-бяло); 1 бр. сървър с инсталиран софтуер; 15 бр.непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 1200 W; 5 бр. непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 2000 W. 2 бр. проектори;6 бр. интерактивни табла; 4 бр. шредери с най-високо ниво на секретност; 11 бр. телефонни апарати; 1 бр. телевизор 65"; 4 бр. телевизори; Обществена поръчка № 2 „Доставка на софтуер за управление на печата" Софтуерът за управление на печата е решение, което предоставя пълен контрол и управление на печата, копирането и сканирането на всички присъединени към системата принтери, копирни машини и мултифункционални устройства. След инсталирането на платформата в сървърната среда, всички присъединени устройства са заключени за неоторизирана употреба. Достъпът до тях се осъществява чрез индикативна карта за достъп в сградата или пин код. Обществена поръчка № 3 „Доставка на софтуер за управление на печата" За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Андрей Андреев, Милчо Милчев, Веселин Петров и Християн Цеков 629 173.09 604 943.63
Дейност 3 Интеграция на ETIAS с АИС на МВР, включително осигуряване на съответните лицензи и мрежова свързаност: Предвижда се дейността да бъде изпълнена в рамките на три обществени поръчки съгласно ЗОП Обществена поръчка № 1 „ Проектиране и авторски надзор на помещенията на ДМОС за звеното ЕТИАС и на,оптично трасе и структурно кабелна система (СКС) Проектиране и авторски надзор на помещенията в ДМОС, предвидени за използване от персонала, работещ с ЕТИАС" Обществена поръчка № 2 „ Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционни проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве Избор на изпълнител за осъществяване на независим строителен надзор и инвеститорски контрол на СМР“, включваща контрол на СМР по дейност 1 и дейност 3. Обществена поръчка № 3 „Доставка и инсталация на мрежови устройства и модули“. С цел осигуряване на максимални защитеност, информационна сигурност, резервираност и работоспособност на ЕТИАС е необходимо осигуряване на мрежово оборудване с висок капацитет. Те ще гарантират обмена на информация обектите в ДМОС и намиращите се в ДКИС комуникационни съоръжения. Предвиждат се закупуването на 16 броя мрежови устройства и 52 броя модули. Във връзка с изискванията на ЗУТ се предвижда осъществяване на строителен надзор. Независимия строителен надзор по дейност 3 ще бъде обединен с независимия строителен надзор по дейност 1 в отделна обществена поръчка. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Милчо Милчев, Андрей Андреев, и Веселин Петров. 397 469.42 348 036.00
Дейност 4 Осигуряване на информационна и физическа сигурност на звеното: Дейността включва подготовка и реализиране на открита обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г.на министъра на вътрешните работи за доизграждане на системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене. В рамките на обществената поръчка ще бъдат доизградени системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене, ще бъдат доставени видеокамери за вътрешно наблюдение и външно наблюдение, датчици за пожаро известяване и датчици за контрол на достъпа. Дейността ще бъде изпълнена чрез ОП „ Изграждане и преустройство на помещения на ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС, интеграция на ЕТИАС с АИС на МВР и разширяване на съществуващата структурно кабелна система (СКС) и осигуряване на информационна и и физическа сигурност на звеното“ За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Петър Василев и Яна Тодорова, Милчо Милчев, Андрей Андреев и Росен Коцев 204 000.00 0.00
Декност 5 Повишаване административния капацитет на служителите, ангажирани с развитие и внедряване на ЕТИАС;: Дейността предвижда провеждане на два курса за обучение в сградата на ДМОС с участието на 11 новоназначени служители на звеното ЕТИАС и 7 експерти от екипа за изпълнение на проекта за целите и дейностите на проекта и основните моменти на Регламента ЕТИАС. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев 0.00 0.00
Дейност 6 Разходи за персонал, ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение. Екипът за развитие и внедряване на ЕТИАС ще участва в изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, участие в комисии за разглеждане, оценяване и класиране на постъпилите оферти и приемане на доставките съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Експерт електро Росен Коцев- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание за СМР по Дейност 1 в частта електро и ОВ; Експерт ВиК-Даринка Йорданова- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 1 в частта ВиК; Експерт конструкции - Димитър Янев - сектор "КСР"- ДУССД, подпомага на експертния съвет изготвяне на задание по дейност 1 в частта архитектура и конструкции; Експерт офис обзавеждане-Юри Романов - ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 2 в частта офис обзавеждане ; Експерт-Християн Цеков-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,4,7; Експерт-Яна Тодорова- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт-Петър Василев- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт Веселин Петров-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 2,3,7; Експерт ОВК Божидар Борисов - ДУССД, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2, 3, 4; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи-Милчо Милчев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи - Андрей Андреев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експертите по проекта ще оказват съдействие на избраните изпълнители по време на осъществяване на техните дейности по проекта. 99 686.89 54 342.97
Дейност 7 Публичност и визуализация на проекта: С тази дейност се предвижда организиране на откриваща пресконференция в заседателната зала на МВР (или видеоконферентна връзка), в рамките на един работен ден, отбелязваща началото на проекта и целяща запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. На тази пресконференция ще присъстват ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, участници от заинтересовани структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Целта е запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. Дейността включва организирането на закриваща пресконференция в рамките на един ден, предвидена да се състой в заседателната зала на МВР с участието на ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, заинтересованите структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Има за цел да отбележи края на проекта и запознае обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта. Целта е запознаване на обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати. Дейността предвижда и подготовка и реализиране на обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи за „Изработка и доставка на рекламни и визуализационни материали“. Предвижда се изработването на 1 бр. информационна табела, 200 бр. пакети рекламни материали (флаш памет, тефтери, торбички, връзки и химикалки), платен репортаж за дейността на звеното, отпечатване на 25000 брошури с логото на фонд “Вътрешна сигурност”, чрез които да бъдат популяризирани дейностите и резултати при изпълнението на проекта, довели до изграждането на национално звено ЕТИАС в ДМОС-МВР. Ще бъде представена и кратка информация за функциите и ролята на звеното и за новите условия за пътуване на ГТС в рамките на ЕС. Информация за планираните откриваща и закриваща пресконференция ще бъде публикувана на сайта на МВР и на ДМОС, информация за целия проект и изпълняваните дейности ще бъде публикувана и актуализирана на сайта на ДМОС. По време на обученията и закриващата пресконференция ще се раздават рекламни материали, задължително носещи логото на ФВС 20142020. Във фоайето на ДМОС- МВР ще бъде поставена информационна табела с лого на програмата, наименованието на проекта и текст в който се посочва, че проектът се съфинансира по линия на националната програма по ФВС 2014-2020. На доставеното оборудване ще бъдат поставени стикери с логото и наименованието на проекта и начина на финансиране. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев 20 155.20 23 378.40
Дейност 8 Организация и управление на проекта: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител на проект - Дамян Лечев, Координатор на проекта – Яна Тодорова, Счетоводител/финансист по проекта – Светлана Линкова от ДПУБ. Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междините и окончателните технически доклади и отчети, искания за плащания и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от Програмния оператор; ще въвежда своевременно информация в информационната система ИСУН 2020 и води кореспонденция с заинтересованите страни по проекта. Поради недопустимост на разходите стойността на дейността е 0.00 .л. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).