Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the provision of social and integrated health and social services in a home environment, incl. in the context of pandemic situations, of people with disabilities and elderly people dependent on care.
Its implementation will ensure the provision of the following activities for a period of 24 months: 1. Provision of hourly mobile health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities. 2. Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, as well as providing transport for the personnel providing the services to/from the persons' homes; payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services /with user funds/. 3. Providing the persons from the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist, etc. specialists if necessary. 4. Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Реализирането на проекта ще осигури предоставянето на следните дейности за период от 24 месеца: 1.Предоставяне на почасови мобилни здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване транспорт на персонала, предоставящ услугите до/от дома на лицата; заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/. 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4.Осигуряване на супервизии и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Общият размер на компенсацията за 75 потребители на интегр. здравно-соц. услуга е в размер на 756 149,88 лв. за 24 м., като 577 914,55 лв. са предвидени разходи за персонала и 178 235,33 лв. са др. разходи за услугата от единната ставка, които са описани подробно в секция 10: "Разходи, които формират компенсацията за кандидата". Предвиждаме и 52 930,49 лв. за непреки разходи, които представляват 7% от размера на компенсацията. Териториално ще бъдат обхванати Бяла и 10-те села в общината. Подборът на потребителите ще бъде направен на база на изготвените индивид. оценки на потребностите за всеки един кандидат-потребител. Гарантираме, че ще бъде зачетен личният избор на всеки един потребител, относно видовете услуги, които ще ползва по проекта. За всички потребители на проект „Патронажна грижа+ компонент 3“ ще бъде предоставена възможност да се включат в настоящия проект, като на същите ще се актуализират оценките на потребностите. Дейностите по проекта ще стартират с тези потребители, а паралелно с това ще се предостави възможност през целия период на реализация на проекта да се приемат документи на нови кандидат-потребители, с цел предоставяне на грижа на максимален брой лица от целевата група и задоволяване в оптимална степен на техните нужди. Доставчиците на интегр. здравно – соц. услуга по проект "Патронажна грижа + компонент 3", при изявено желание от тяхна страна, ще имат възможност да бъдат преназначени по настоящия проект. Паралелно с това ще бъде обявен доп. подбор на персонал, спазвайки изискванията на КТ. Поради възможността от отпадане на някое от назначените лица, предоставящи услугата и необходимостта от назначаване на др. лице, дейността по назначаване е заложена за целия период от изпълнение на проекта. Възнагражденията на наетите лица ще бъдат формирани съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. Планираме следния екип, който ще бъде ангажиран с предоставянето на услуги в домашна среда: Ръководител на социалната услуга-1 лице на 8ч., диспечер–1 лице на 8ч., шофьор–1 лице на 8ч., домашен помощник–17 лица, от които 10 на 8ч. и 7 на 4ч., социален сътрудник–4 лица на 4ч., психолог–1 лице на 8ч., медицинска сестра–1 лице на 4ч. Възнагражденията на лицата ще бъдат заложени в б.р 1.1, като с лицата ще бъдат сключени трудови договори. Освен тях доп. ще бъдат наети и 1 психолог, 1 мед. сестра и 1 соц. сътрудник на граждански договор, а разходът за тяхното възнаграждение ще се заложи в б.р 2.1. В зависимост от нуждите и броя на потребителите, в процеса на предоставяне на услугите, посочените длъжности, могат да бъдат променени като брой или работни часове в рамките на договорения бюджет. Транспортът на персонала ще се осъществява с предоставено превозно средство от общината. Планира се въвеждащо обучение на всички новонаети лица, пряко ангажирани с предоставяне на услугите, които не са преминали такова по сходни проекти. В процеса на реализация на проекта ще се проведе и надграждащо обучение и супервизия за всички наети лица предоставящи грижа в дома. 809 080.37 602 834.71

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).