Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 655 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

"KAPEL FASHION" LTD is a company, established in 2018 with main business of production of outerwear, without workwear.

The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization of an entrepreneurial idea on the market that covers the sectors related to the overcoming of the European and regional challenges, namely: production of outerwear without work clothes - uniforms (jackets, trousers, overalls and half-suits) and women's and men's outerwear (jackets and trousers) which fall as an economic activity in sector C 14.13. Manufacturing of outerwear, without workwear.

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect and it will also correspond to the thematic areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:
Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
- realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for realization of the entrepreneurial idea;
- established Candidate website promoting the entrepreneurial idea and promoting its market realization;

Activity 2: Activity for visualization of the project - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 9 лица; - закупуване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2 и 3 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 9 бр.: В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъдат наети и още 7 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на производство, неговото правилно протичане,определяне на влаганите материали за производство и всички други,съпътстващи производството операции и дейности.Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на ПИ,е необходимо закупуването на ДМА,обхващащи пълния производствен цикъл на производството на горно облекло и неговите основни технологични стъпки. За организиране на производствената дейност по реализация на предприемаческата идея е планирано закупуване на следните ДМА: КРОЯЧНА техника: Планирано е закупуване на следното кроячно оборудване, което да създаде необходимите технологични предпоставки за осъществяване на етапите на кроене на горно облекло-обект на предприемаческата идея, - Количка за настил с маса - 1 брой - необходима е за автоматичното настилане на катовете плат, за развиване, пренавиване на ролката. Машината ще направи възможно постигането на висока производителност и прецизност, както и качество на настила с оглед на възможността за автоматичен контрол на опъна, който не позволява разтягането на плата, както и изравняването на настила. - Банциг за кроене - 2 броя - необходими за прецизното окрояване на разрязаните парчета плат по кройката на модела на съответното облекло, като елиминира разместването на пластовете плат; ШЕВНА техника: Планирано е закупуването на следното шевно оборудване, което да създаде необходимите технологични предпоставки за ушиване на облеклото след вече разкроени отделните му детайли: -Машина прав шев -2 броя - машините са необходими за основно шиене и направата на прав шев на детайлите на облеклата и ще позволят постигане на високопроизводителен производствен процес. -Шевен автомат за изработване на прави филетки на джобове - 1 брой - машината е необходима за автоматичното изработване на филетки на джобове - прорязване и обкантване на прореза на детайла и мострата на джоба. Изложеното позволява съществено оптимизиране на технологичния процес с оглед обединяването на иначе голям брой операции, извършвани на отделни машини, в рамките на една специализирана машина. Същевременно, възможността за работа с машината с различни материи, без да е налице необходимост от допълнителни настройки, също води до оптимизиране на производствения процес. -Шевен автомат за програмируеми шевове - 1 брой - машината е необходима за пришиването на малки детайли - например етикети, емблеми (кожени,текстилни), за пришиване на капаци и др. Тя ще позволи едновременното изработване и изрязване на капаци за джобове и за изминаване на детайла с вътрешен шев. Шевният автомат е с голямо работно поле, ще позволи бързо и лесно задаване на програми и промяна на параметрите и автоматичното разчитане на различни шаблони, което ще резултира във високопроизводителен и ефективен производствен процес. 249 573.54 248 062.49
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 9 лица; - закупуване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 2: -Автоматична верижна машина за зашиване на колани - 1 брой - машината е необходима за автоматичното изработване на колани на облеклата и тяхното прикачване към дрехата. -Машина за оверлог - 1 брой - машината е необходима за съединяване на детайли и тяхното автоматично обточване (направа на шев против разплитане), като ще позволи автоматичното изрязване на конеца. -Илична машина за изработване на илик око с електронно управление - 1 брой - машината е необходима за създаване на необходимите технологични предпоставки за изработка на илици на произвежданите облекла. -Копчешиеща машина - 1 брой - машината е необходима за създаване на необходимите технологични предпоставки за ефективно пришиване на копчета на произвежданите горни облекла. Наличието на електронно устройство за автоматично подаване на копчета ще допринесе за оптимизиран производствен процес и ще доведе до висока ефективност. -Преса пневматична за копчета и капси - 1 брой - машината е необходима за създаване на необходимите технологични предпоставки за поставяне на копчета и капси на облеклата, като подава към гнездото копчето/капсата и го поставя на дрехата. ГЛАДАЧНА ТЕХНИКА: Планирано е закупуването на следното гладачно оборудване, което да създаде необходимите технологични предпоставки за междинно гладене на различни етапи от производствения цикъл и за финално гладене на крайните продукти, с оглед добиване на завършен търговски вид: Гладачна маса вид 1 - 2 броя - необходими за междинно и за крайно гладене на по-тесни елементи/облекла; Гладачна маса вид 2 - 2 броя - необходими за междинно и за крайно главедене на по-широки елементи/облекла. 3.Външна услуга (ВУ) за: Създаване на Интернет страница на Кандидата. С оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продуктите/услугите, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 32 броя): Проектната дейност допринася за постигане на СЦ 4 и на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013. Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 400.00 390.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).