Обучение на служителите на "Интербилд" ЕООД за Професионална квалификация, специалност "Организация на обслужването в хотелиерството": С настоящата дейност фирмата-кандидат цели да обучи служителите си за професионална квалификация по направление 811 "Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг" по професия "Администратор в хотелиерството", специалност "Организация на обслужването в хотелиерството" за част от професия в трето квалификационно ниво.
Необходимостта от тази дейност произтича от изразената нужда на служителите на фирмата-кандидат да повишат своята квалификация и е в пряка връзка с основната икономическа дейност на компанията.
Хотелиерството може да бъде разгледано като стопанска дейност, с помощта на която се предоставят срещу заплащане услуги свързани с пребиваването и подслоняването за сравнително кратко време в хотелски заведения на местни и чуждестранни посетители. То създава връзката между туристическите ресурси и техните потребители (туристите). Без хотелиерството не е възможно да се заражда и развива вътрешният и международният туризъм. Ръководството на "Интербилд" ЕООД инициализира нуждата от придобиване на допълнително ниво на квалификация на служителите си с цел адаптиране на съществуващото квалификационно равнище на заетите лица към непрекъснато променящата се икономическа среда и новите изисквания на пазара. Чрез него ще се осигури инвестиране в усвояването на нови знания и умения от служителите и ще се съдейства за утвърждаване на практиката за учене през целия живот с цел професионалната им реализация през целия активен трудов живот. С изпълнението на дейността ще се осигури достъп до качествено обучение, като чрез това ще се гарантира на всеки служител пълноценно участие в обществото и правото на достоен труд и възнаграждение, съобразено с представянето. Чрез него ще се съдейства и за повишаване устойчивостта и „активността“ на социалната защита и за осигуряване на равенство на възможностите.
След приключване на обучението, всеки служител ще може:
♦ да контролира познаването и използването на лични предпазни средства,
♦ да разпознава основните източници на риск в работната среда и да предприема сътветните действия за отстраняването им;
♦ да разпознава опасностите от пожар и да взема противопожарни мерки;
♦ да оказва долекарска помощ;
♦ да познава външните и вътрешните фактори, влияещи върху бизнес поведението на организацията;
♦ да познава принципите на делово общуване;
♦ да познава методите на вербални и невербални комуникации при общуване;
♦ да умее да контактува с гости със специални изисквания;
♦ да познава и прилага системите на организация на труда, неговото стимулиране, планиране, отчитане и контрол;
♦ да прилага индивидуални методи на работа с персонала;
♦ да осъществява координация между ръководството и останалите членове на персонала;
♦ да познава социално-психологическите особености на обслужването и поведението на гостите;
♦ да умее да работи с компютър и ползва програмни продукти;
♦ и други
Обученията ще бъдат извършени от лицензиран център за професионално обучение, който ще бъда избран по съответният ред на външно възлагане, съгласно ПМС 160/01.07.2016 и ЗУСЕСИФ. Избраният център за професионално обучение ще осигури необходимите материални ресурси на Възложителя, в т.ч. подходящо помещение за провеждане на обучение, необходимите учебни и канцеларски материали, техника и други, произтичащи от нуждите за правилното провеждане на обучението по професионална квалификация.
За успешната реализация на обучението първоначално ще бъдат уведомени всички лица за периода, съдържанието и времето за провеждане на обучението. Всеки включен в курса служител ще премине 600 часово обучение, реализирано в рамките на шест месеца, като в края му ще се яви на изпит за проверка на натрупаните знания и умения. Обучението ще се проведе в съответствие с изискванията в чл.29 от ЗПОО, което за трето ниво на квалификация разпределението е 50% теория и 50% практика.
Всеки завършил обучението ще получи свидетелство за успешно преминат курс по професионална квалификация, трета степен по част от професия "Администратор в хотелиерството". |
94 500.00
|
94 500.00
|
Обучение на служителите на "Интербилд" ЕООД по Ключова компетентност "Английски език": Необходимостта от извършване на дейността се обуславя от необходимостта на служителите да боравят с чужд език и по-специално "Английски език". Нуждата от подобно обучение е продиктувано и на база на спецификата на работата на служителите в областта на хотелиерството и факта, че обектите са ситуирани в зона за туризъм (Лозенец), което предполага кореспонденция и комуникация на чужд език. Лицата, наети на трудов договор във фирмата-кандидат сами са заявили желание да бъдат допълнително обучени на Английски език, поради факта, че имат се налага ежедневна комуникация с чуждестранни клиенти.
Хотелиерството може да бъде разгледано като стопанска дейност, с помощта на която се предоставят срещу заплащане услуги свързани с пребиваването и подслоняването за сравнително кратко време в хотелски заведения на местни и чуждестранни посетители. Хотелиерството създава връзката между туристическите ресурси и техните потребители (туристите). Без хотелиерството не е възможно да се заражда и развива вътрешният и международният туризъм. Той от своя страна е фактор за развитие на хотелиерството, за по-пълно използване на наличната база за подслон и за реализиране на печалба.
Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента както работният, така и административният персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да подготви заетите лица за работа при изпълнението на ежедневните си дейности, свързани с естеството на работа на фирмата и сектора, в който извършва услугите си. Успешното изпълнение на дейността ще спомогне за адаптирането на представителите на целевата група, включени в изпълнението, към предизвикателствата на бизнес и лична кореспонденция и комуникация на Английски език, които ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите. Ще се увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие, както на регионално и национално ниво, така и на международно равнище.
Дейността е планирана да бъде възложена на изпълнител, който разполага с необходимият опит и капацитет за провеждане на обучение на заетите лица за придобиване на ключови умения по "Английски език". Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като вземе предвид специфичните потребности на целевата група – заети лица в сектора на туристическите услуги.
Продължителността на обучението ще бъде минимум 300 учебни часа, за три нива на обучение (по 100уч.ч. за едно ниво на чужд език). Лицата ще бъдат разпределени в различни групи, спрямо настоящото им ниво на знания и умения при разговор, писане и четене, което ще се установи след входящ тест, проведен от избраният кандидат. Целта е да се определят индивидуалните потребности на всеки един служител и тяхното ниво на подготовка. Съотношението между теория, консултации с квалифицирани преподаватели и решаването на практически задачи и казуси, ще бъде изцяло съобразено със заетостта на лицата, които ще се обучават на "Английски език".
При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения:
- четене;
- писане;
- говорене;
- разбиране;
- делова кореспонденция;
- граматика;
- и други
Успешно завършилите курса на обучение ще получат сертификат, удостоверяващ придобитите умения по Ключова компетентност "Английски език", съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване.
С оглед спазването на вече утвърдени добри практики, при провеждането на обучението, изпълнителят и представителите на целевата група, включени в обучение, ще спазват принципите и организацията на обучителния процес, залегнали в Процедурата за организация на дейността и отчетността на доставчиците на обучение, които провеждат обучение за придобиване на ключови компетентности. |
58 800.00
|
58 800.00
|