Дейност 1. Подготовка на проектно предложение за кандидатстване по процедура BG16M1OP002-2.002 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“: Целта на дейността е да се постигне степен на готовност на проектното предложение, която да отговаря на изискванията на Насоките за кандидатстване. Дейността е изпълнена преди сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ОПОС.
Дейността включва изпълнение на следните задачи:
1. Изготвяне на актуални прогнози за образуваните отпадъци с подробен масов баланс и анализ на инфраструктурата за управление на отпадъците в регион Разград.
2. Изготвяне на проучване за нагласите сред населението. Проведено е социологическо проучване сред населението в общините от регион Разград, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране, с оглед да се проучат нагласите и интересите на населението към разделното събиране на биоразградими отпадъци и употребата на компост от отпадъци, и за осведомяване за нуждите за осигуряване на необходимите количества за целите на компостирането. Изготвен е Доклад от проведеното проучване, чиито резултати са взети предвид при разработване на проектното предложение.
3. Изготвяне на анализи, съпътстващи подготовката на проектното предложение. В рамките на дейността бяха изготвени анализ за доказване необходимостта от допълнителна инфраструктура в региона за постигане на целите за рециклиране и оползотворяване на отпадъците съгласно ЗУО и анализ за това кой подход е по-ефективен – обща за целия регион или за част от региона инфраструктура или поотделно за всяка община от РСУО.
4. Изготвяне на Прединвестиционни проучвания (ПИП). В рамките на задачата бяха изготвени ПИП за компостираща инсталация и ПИП за инсталация за предварително третиране и за площадкова инфраструктура, с минимално съдържание съгласно Глава II на Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
5. Изработване на документи, свързани с управлението на компоста и фракциите от инсталацията за предварително третиране на отпадъци компоста. Изготвени са План за използване на получения краен продукт компост, Схема за контрол на качеството на компоста, План за третиране на остатъчния отпадък и План за третиране на рециклираната, стабилизираната и остатъчната фракция. Четирите документа са изготвени съобразно изискванията на приложимата нормативна уредба и Насоките за кандидатстване по Комбинираната процедура на Приоритетна ос 2 на ОПОС.
6. Изготвяне на анализ разходи-ползи (АРП) съобразно изискванията за определяне на нетни приходи по чл. 61 от Регламент 1303/2013 и разпоредбите на ПМС №189/28.07.2016 г. и „Ръководство за анализ разходи-ползи на инвестиционни проекти 2014-2020 г.“.
7. Подготовка на необходима информация във връзка с процедурите по ЗООС и ЗБР за инвестиционното предложение; проекти на решения на общинските съвети на общините и на Общото събрание на РСУО Разград; проект на споразумение за партньорство между общините членки на РСУО Разград, проучване и проследяване на промени в приложимото законодателство, указанията, разяснения и друга информация, приложими към процедурата по ОПОС.
8. Подготовка на други анализи, документи и информация, необходими за кандидатстване по ОПОС. В рамките на тази задача бяха подготвени всички данни, необходими за формуляра за кандидатстване, вкл. бюджет на проекта, план за външно възлагане, дейностите по проекта, организационна структура и функции за управление на проекта, попълнени индикатори за изпълнение на проекта, допълнителна информация. Бяха изготвени анализи, изисквани съгласно Насоките за кандидатстване, вкл. анализ относно остойностяването на дейностите, обобщена информация за състоянието на инфраструктура в РСУО Разград по отношение на инсталациите за компостиране и инсталациите за предварително третиране, обосновка относно необходимите услуги за компостиране и за предварително третиране в Регион Разград и др. Бяха комплектувани също всички документи, които се прилагат към формуляра за кандидатстване съгласно т. 24 от Насоките за кандидатстване и в изисквания формат. |
304 800.00
|
304 800.00
|
Дейност 2. Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки: Целта на дейността е да се изготвят документации за възлагане на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта. Тази цел пряко се отнася към изпълнението на инвестиционните дейности по проекта и управлението на проекта.
Ще бъдат изготвени следните документации за обществени поръчки, които ще бъдат възложени по реда на ЗОП за изпълнение на дейности по проекта:
1. Изготвяне на идейни проекти за компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране и изготвяне на документации за възлагане на задачи в рамките на Дейност 4, вкл. а) проектиране, авторски надзор и строителство на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране, строителство на площадкова инфраструктура и доставка на оборудване, съоръжения и техника, необходими за експлоатация на изградените инсталации; б) доставка на мобилно оборудване за инсталациите; в) доставка на съдове и камиони за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци.
Документацията ще послужи за избор на изпълнител за изпълнение на Дейност 3.
2. Инвеститорски контрол и строителен надзор на изпълнение на договор за инженеринг, доставка на мобилно оборудване и доставка на съдове за разделно събиране на биоразградими отпадъци при източника на образуване и на специализирани транспортни средства.
Документацията ще послужи за избор на изпълнител на Дейност 5.
3. Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проекта. Независимо че бенефициентите ще изпълняват и спазват изискванията за информация и комуникации по проекти, финансирани от ОПОС 2014-2020 г., голяма част от задължителните мерки съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ включват специфични продукти, чието произвеждане е нетипична дейност за община и поради това се налага да се привлече външен изпълнител с цел гарантиране на качеството.
Документацията за възлагане на тази обществена поръчка се отнася за Дейност 6.
4. Техническа помощ за изпълнение на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране на битови отпадъци за общините от РСУО Разград“, финансиран по ОПОС 2014-2020 г.
Документацията ще послужи за избор на изпълнител на консултантски услуги в рамките на Дейност 7.
Предназначението на документациите е да създадат предпоставките за избор на най-добрия кандидат за изпълнение на предмета на поръчката – съответно строителство или услуга. Изготвянето на документации за възлагане по Закона за обществени поръчки (ЗОП) е ключов етап в цялостния процес на планиране и осъществяване на обществените поръчки, чието добро изпълнение гарантира в голяма степен успешно провеждане на процедурите за възлагане и изпълнение на възложените дейности, а оттам и успешно изпълнение на проекта. В този контекст, Дейност 2 ще включва изготвяне на всички изисквани компоненти съобразно избраната процедура по Закона за обществени поръчки, вкл.:
- технически спецификации
- методиката за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо)
- образци на документи, както и указание за подготовката им
- проект на договор
- други документи, които възложителят предоставя или на които се позовава, за да определи характеристиките на поръчката или проекта и реда за провеждане на процедурата, или които са необходими за подготовката на офертите
При разработване на документациите ще се спазват хоризонталните принципи, приложими за обществени поръчки – законност, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, публичност и прозрачност.
При изготвяне на Техническите спецификации за всяка от обществените поръчки ще се съблюдават и всички изисквания, ограничения и критерии, посочени в Насоките за кандидатстване и в АДБФП.
|
34 200.00
|
34 200.00
|
Изготвяне на идейни проекти за компостираща инсталация и за инсталация за предварително третиране и площадкова инфраструктура и на документации за инженеринг (проектиране, авторски надзор, строителство и доставка на оборудване), за доставка на мобилно оборудване и за доставка на съдове и техника за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци: Дейност 3 ще включва изпълнение на следните задачи:
Задача 1. Изготвяне на идейни проекти за компостираща инсталация и за инсталация за предварително третиране и площадкова инфраструктура
Идейните проекти ще бъдат разработени съгласно изискванията на Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и приложимата нормативна уредба, одобрения инвестиционен проект и изискванията, ограниченията и критериите на УО на ОПОС. Идейните проекти ще изпълняват и ролята на задание за следващата фаза на проектиране. Идейните проекти ще предложат конкретни проектни решения, в зависимост от предложената площадка и получените резултати от ПИП, като ще съдържат следните части: Технологична, Генплан, Архитектурна, Конструктивна, Геодезическа, Пътна, ВиК, Електрическа, Автоматизация, Видеоконтрол, Пожароизвестяване, ТОВК, Паркоустройство, Пожарна безопасност, Сметна документация. Всички части на идейните проекти ще съдържат обяснителна записка и чертежи.
Задача 2. Изготвяне на документации за възлагане на строителство инженеринг (проектиране, авторски надзор, строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци, строителство на площадкова инфраструктура и доставка на оборудване, съоръжения и техника, необходими за експлоатация на изградените съоръжения), за доставка на мобилно оборудване за инсталациите; за доставка на съдове и техника за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци.
Ще бъдат изготвени изискваните компоненти на документациите съгласно ЗОП, вкл. технически спецификации, методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, образци на документи, както и указание за подготовката им, проект на договор, други документи, които възложителят предоставя или на които се позовава, за да определи характеристиките на поръчката или проекта и реда за провеждане на процедурата, или които са необходими за подготовката на офертите. При изпълнение на задачата ще се спазват хоризонталните принципи, приложими за обществени поръчки - равнопоставеност и недопускане на дискриминация, публичност и прозрачност, и ще се съблюдават всички изисквания, ограничения и критерии, посочени в Насоките за кандидатстване и в АДБФП.
В Техническите спецификации ще бъдат описани подробно задачите на изпълнителите, вкл.
А) Работни проекти, съгласуване за получаване на разрешително за строеж, СМР, авторски надзор, доставка на технологично оборудване, обучение на персонала, който ще обслужва двете инсталации, действия за въвеждане в експлоатацията на инсталациите.
Б) Доставка на мобилно оборудване за инсталация за компостиране и за инсталация за предварително третиране (описано в Дейност 4 и в двете ПИП).
В) Доставка на 118 съдове за разделно събиране на зелени отпадъци с обем 1.1 куб.м. и 2 камиона с товароносимост по 6 тона. Техническите и количествените показатели на необходимата техника за разделно събиране на зелени отпадъци са изчислени съобразно разчетите за въвеждане на системата за разделно събиране на зелени биоотпадъци. Това е направено съобразно изготвените в Дейност 1 масов баланс на битовите отпадъци и прогнози за образуваните зелени отпадъци в общините и прединвестиционните проучвания, вкл. относно капацитета на компостиращата инсталация. Взети са предвид и резултатите от проведеното социологическо проучване на нагласите на населението. Направено е и проучване на наличната на пазара техника.
Ще бъдат включени изисквания относно енергийна ефективност, технически мерки срещу вредните въздействия върху околната среда (вредни миризми, шум, токсични вещества и др.), придружаваща техническа документация, гаранционно обслужване, количествените и качествените параметри на дейностите, които избраните изпълнители ще трябва да извършват, и на машините и съоръженията, които ще трябва да бъдат доставени, съобразно спецификата на задачите. |
336 000.00
|
336 000.00
|
Дейност 4. Проектиране и строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци: Целта на дейността е да се изгради необходимата инфраструктура и осигури оборудване за увеличаване на дела рециклирани и оползотворени отпадъци на територията на общините членки на РСУО Разград. Дейността се отнася пряко към целите на проекта.
Дейност 4 ще включва следните логически обвързани и последователни основни задачи:
4.1. Извършване на действия за получаване на комплексно разрешително по ЗООС
Въз основа на изготвените в предходната Дейност 3 идейни проекти за двете инсталации, община Разград ще подготви необходимата информация и документи и ще извърши необходимите действия за провеждане на административните процедури по разрешаването на инсталациите по реда на Раздел II от ЗООС и Наредбата за условия реда за издаване на комплексни разрешителни. Общината ще подготви заявление за промяна по Приложение № 5 към чл. 16, ал. 1 и ще следва разпоредбите на компетентния орган относно разрешаване на инсталациите с комплексно разрешително.
4.2. Инженеринг - работно проектиране, авторски надзор и строителство на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране, строителство на площадкова инфраструктура и доставка на оборудване, съоръжения и техника, необходими за експлоатация на изградените инсталации.
Тази група задачи ще включва следните последователни действия:
- изготвяне на работни проекти за инсталацията за компостиране и инсталацията за предварително третиране на битови
- извършване на съгласувателни процедури за получаване на разрешение за строеж
- строително-монтажни работи
- извършване на авторски надзор по време на СМР
- доставка на технологично оборудване
- обучение на персонала, който ще обслужва и експлоатира инсталацията
- извършване на всички действия преди въвеждане в експлоатация на изградената инфраструктура
По време на всички гореописани стъпки във връзка с проектирането и строителството ще бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда.
Изпълнението на 4.2. изисква съответните машини, оборудване, техника и материали, необходими за извършване на СМР, осигуряването на които ще е отговорност на изпълнителя на инженеринг.
4.3. Доставка на мобилно оборудване за нуждите на двете инсталации
По тази задача ще бъде доставено мобилно оборудване - трактор, ремарке, минитоварач за компостиращата инсталация и челен товарач, електрокар и контейнери за инсталацията за предварително третиране
4.4. Доставка на съдове и техника за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци
По тази задача ще бъдат доставени 118 съдове за разделно събиране на зелените отпадъци от териториите на общините в РСУО Разград и два специализирани камиона с товароносимост по 6 тона за транспортиране на зелените отпадъци до инсталацията за компостиране. Необходимостта от изпълнение на задачата произтича от необходимостта за осигуряване на необходимата инфраструктура за своевременно въвеждане от общините в РСУО Разград на организирано разделно събиране на зелените отпадъци при източника на образуване и захранване на изградената инсталация за компостиране с ресурс. Паралелно с осигуряване на съдове и техника, кметовете на общините ще издадат заповеди за условия, ред, обхват и график за разделно събиране на зелените отпадъци.
По време на изпълнение на Дейност 4, община Разград ще предприеме необходимите действия за организиране на съвместно възлагане по чл. 8 от ЗОП на обществена поръчка за избор на оператор на инсталациите от всички общини членки на РСУО Разград като съвъзложители, като за целта ще бъдат уредени всички организационни, технически и финансови въпроси, свързани с провеждането на процедурата, сключването на договор, разпределението между общините. Ще бъде изготвена документация и процедурата ще бъде проведена своевременно, така че преди въвеждане в експлоатация на инсталациите да е избран оператор, чийто персонал да бъде обучен от изпълнителя на инженеринг. |
11 469 863.34
|
11 557 336.78
|
Дейност 5. Инвеститорски контрол и строителен надзор при изпълнение на проекта: Целта на дейността е да се осигури законосъобразно и качествено изпълнение на Дейност 4, описана по-горе. Дейност 5 ще включва независим строителен надзор на договора за инженеринг (проектиране, авторски надзор, строителство на инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране, доставка на машини, съоръжения и оборудване за инсталациите). Строителният надзор ще се извършва съгласно изискванията на ЗУТ, наредбите към него и приложимото българско законодателство, които регламентират действията, които да бъдат извършени, и актовете, които да бъдат съставени в процеса на проектиране и строителство.
Дейността ще се извършва от Консултант, който ще упражнява следните основни групи задачи:
- Технически контрол при проектирането, вкл. изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта
- Строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на строителните продукти, влагани в строежа, както и на извършените СМР)
- Координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа
- Дейност на координатор по безопасност и здраве в етапа на СМР
- Контрол на влаганите строителни продукти и на извършените СМР
- Строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове;
- Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация
- Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите
- След подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15), контрол върху геодезическото заснемане на обекта и отразяване на резултата от заснемането в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър
- Провеждане на месечни срещи за напредъка
- Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР и проверка и верификация на цялата финансова и строителна документация на изпълнителя на договора за проектиране и строителство
- Изготвяне на периодични доклади за напредъка по изпълнение на дейностите, за които отговаря
- Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на ОПОС
Консултантът ще осъществява дейността в тясно сътрудничество с представители на строителя и на община Разград, която съгласно Споразумението за партньорство като водеща община има задължение да управлява проекта, и ще докладва изпълнението чрез изготвяне на встъпителен, периодични и окончателен доклад, както и други доклади при поискване.
Избраният Консултант ще осъществява също инвеститорски контрол върху изпълнението на договорите за доставка на мобилно оборудване за двете инсталации и за доставка на съдове и техника за разделно събиране и транспортиране на зелени отпадъци, които ще се изпълнят в рамките на Дейност 4.
Изпълнението на дейността изисква съответните превозни и технически средства, предпазни средства и облекло, офис, офис оборудване и материали, необходими за извършване на дейността. Тяхното осигуряване ще е отговорност на Изпълнителя на дейността. Начин на изпълнение (до 3 000 символа) |
171 360.00
|
171 360.00
|
Дейност 6. Изпълнение на мерки за информация и комуникация: Целта на дейността е да се осигури повишаване на информираността на населението за ролята и приноса на ЕС за изпълнение на инвестиционния проект и прозрачно изразходване на средствата, спазвайки хоризонталните принципи за прозрачност и публичност.
В допълнение, мерките ще подобрят общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта и от разделното събиране на отпадъците. Проведеното проучване показа, че над 81% биха искали да получат информация за изграждането на компостираща инсталация, вкл. за ползите от нея. Като най-предпочитани канали на информация са посочени регионални медии, специални печатни материали, които предпочитания са отчетени при планиране на информационните мероприятия и материали в рамките на Дейността.
Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в Приложение 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. и в „Насоки за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“.
Планирането на дейността е съобразено с изискванията, приложими към проекти над 500 хил. евро и включващи финансиране на инфраструктура, какъвто е настоящият проект на общините от РСУО Разград. Дейността ще включва следните задачи:
- В 2-дневен срок след подписване на ДБФП, общините ще публикуват на интернет страниците си описание на проекта, вкл. цели и очаквани резултати и финансовия принос на ЕФРР на ЕС и на българската държава чрез ОПОС за реализацията на проекта, както и банер с линк към интернет страницата на ОПОС 2014-2020 г.
- В рамките на Дейност 2 в началото на проекта ще бъде изготвена документация за възлагане на услуга за изпълнение на мерки за информация и комуникация по време на изпълнението на проекта и ще се възложи услуга по реда на ЗОП.
- Ще бъдат произведени:
o билборд с размери, визуализация и текст съгласно изискванията на Единния наръчник, който ще бъде поставен на строителната площадка преди стартиране на СМР.
o информационни дипляни и промоционални материали, които ще се разпространят за популяризиране на проекта и на финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие на ЕС
o банер, който ще се поставя при провеждане на публични събития – пресконференции, церемонии и други
o информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупените в рамките на проекта съоръжения, оборудване и техника
o постоянна информационна табела, която ще бъде поставена на изградените инсталации след приключване на СМР и въвеждане в експлоатация на инсталациите
- Ще бъдат проведени две пресконференции за запознаване на широката общественост с целите на проекта и ползите от него и за източниците на финансиране.
- Ще бъдат организирани две церемонии - „първа копка“ и „откриване на компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране“
- Ще бъде надлежно събиран и архивиран доказателствен материал за изпълняваните мерки за информация и комуникации.
- При провеждане на мерките за информация и комуникации, винаги, когато се изисква или е необходимо, ще бъдат осъществявани предварителни консултации/уведомяване/ с УО на ОПОС.
Отговорност за изпълнение на дейността ще има координаторът на проекта в Звеното за управление на проекта (ЗУП). Той ще извършва общо наблюдение за спазване на мерките за информация и комуникация и за тяхното съответствие с изискванията на ОПОС, вкл. от изпълнителните на всички договори, възложени в рамките на проекта. С оглед на това, че изпълнението на мерки за информация и комуникация ще се възложи на външен изпълнител, експертът по мониторинг и докладване ще отговаря за документални проверки и проверки на място на изпълнителя на дейността. Ръководителят на проекта ще участва в публичните събития, а по негова преценка ще участват и други членове от екипа. |
10 140.00
|
10 140.00
|
Дейност 7. Организация и управление на проекта : Предвижда се общата организация и управление на проекта да се осъществява чрез Звено за управление на проекта (ЗУП). Съгласно Споразумението за сътрудничество между общините от РСУО Разград, община Разград ще отговаря за организация и управление на проекта и съответно кметът на общината ще назначи със заповед членовете на ЗУП, които ще бъдат служители в община Разград. За гарантиране на качествено и успешно изпълнение на проекта ще бъде привлечена външна Техническа помощ за ЗУП чрез избор на консултант по реда на ЗОП, тъй като общините бенефициенти не разполагат с достатъчен капацитет за изпълнение на големи инфраструктурни проекти. Разпределението на отговорностите между всички експерти - членове на ЗУП и на Техническата помощ - е направено по начин, който гарантира ясно разделение на функциите без припокриване и надеждни механизми за контрол както върху работата на експертите за управление на проекта, така и на всички изпълнители на дейности по проекта. Така например счетоводителят в ЗУП ще изпълнява специфични счетоводни операции, които не могат да бъдат изнесени като външно изпълнение, а финансистът от ТП ще отговаря за изготвяне на финансови документи, проверка и верификация на разходооправдателни документи и др. Функциите на експертите са описани по-долу в т. 9. Екип.
Йерархичните връзки ще се осъществяват на три нива. Вертикалните линии на взаимодействие са свързани с йерархичната субординация във връзка с възлагане на задачите и отчитане на тяхното изпълнение. Ръководителят на проекта контролира изпълнението на задачите от експертите в ЗУП и работата на Техническата помощ. Отчитането на работата ще се извършва отдолу нагоре – всички експерти в ЗУП ще попълват месечни отчети, които ще предават на ръководителя на проекта, а Техническата помощ ще представя периодични доклади за отчитане на дейността. В допълнение, на определени експерти е възложено изготвяне на месечни справки за физическия и финансовия напредък във връзка с осъществения мониторинг. Ръководителят на проекта ще представя месечни справки за изпълнение на проекта на кмета на община Разград, който от своя страна ще информира кметовете на общините партньори за напредъка.
Хоризонталните линии на взаимодействие в екипа са свързани с общата координация и взаимодействие във връзка с изпълнение на дейностите и задачите и ще се осъществяват чрез ежеседмични оперативни срещи, срещи за обсъждане и приемане на представени доклади за напредък от изпълнителите на договорите по проекта, ежедневна работна комуникация.
ЗУП ще изпълнява функции, произтичащи от АДБФП, приложимата нормативна уредба и указанията за изпълнение на проекти, финансирани от ОПОС.
Основните функции на ЗУП ще включват:
Управлява и контролира цялостното изпълнение на АДБФП
Участие в провеждане на процедурите по ЗОП за избор на изпълнители на дейности по проекта съобразно Плана за външно възлагане.
Комуникация и координация със заинтересованите страни по проекта, включително УО на ОПОС, други контролиращи и одитиращи органи и публични институции и организации, изпълнителите на дейности,.
Координация, мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители на дейности по проекта
Финансово управление и докладване за напредъка по изпълнението на проекта
Администриране и докладване на нередности
Оформяне и съхраняване на документацията по проекта
Изпълнение на мерки на информация и комуникация
Изготвяне и представяне до края на 60-и месец на окончателен доклад за изпълнение на проекта.
|
465 531.36
|
429 431.10
|