Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

In Municipality Brusartsi to the moment there is no public dining room. With this project proposal, we seek to create a public dining room provides a warm lunch for thirty helpless persons in the period from month September 2016 year – April 2017 year including. Activities will be carried out by Home social patronage, located in the ground floor of the municipality Brusartsi, Georgi Dimitrov str. №85. Home social patronage has the necessary equipment for cooking for “Public dining room”. Home social patronage has nine numbers of staff, including one cook and assistant chef. To get consumers a varied and balanced food each week will make a menu in which the daily ration will include meat products in the soup or the main dish. Will be monitor the quality of the received food supplied, and if the labels contains the statutory designation – name, ingredients, quantity, expiry date and storage conditions, net quantity of pre-packaged products, name of the company or the person who develop this products, registered office and address, the country of origin on food imports, marking of batch instructions. The place where will be prepare and store food will be maintained in a state conforming to the competent authorities and circumstances will be proved by documents issued by them – RIOCOZ, SVCS, NVS and others. The persons who will participate in the activities of the project will be the following groups:
-persons with proven lack of income and relatives to take care of them, established by “Social Assistance “Directorate
-single people and families receiving minimum pensions –for retirement age and disability, pensions survivors, pensions unrelated to work 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи.: В предоставянето на топъл обяд ще бъдат включени лица от следните целеви групи: 1.Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях установено от дирекция"Социално подпомагане"; 2.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии- за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии не свързани с трудова дейност; 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността на трапезарията ще стартира на 01.09.2016г и ще приключи на 31.12.2019 г.Ще се предоставя топъл обяд през месеците: септември 2016г- 20 работни дни, октомври 2016г. - 21 работни дни, ноември 2016г.-22 работни дни, декември 2016г.- 21 работни дни, януари 2017г.- 22 работни дни, февруари 2017г.- 20 работни дни, март 2017г.-22 работни дни и април 2017г- 18 работни дни. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни Брой работни дни за 2018 г. – 249 дни Брой работни дни за 2019 г. – 252 дни Общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд са 837 работни дни. Общият брой лица от целевите групи за включване в услугата топъл обяд е 30/тридесет/ лица до 30.04.2017 г. и от 01.05.2017 до 31.12.2019 г. - 50 лица и от 01.01.2018 г.-31.12.2019 г.- 70 лица. Закупуването на хранителни продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин, и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) No 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. За закупуване на хранителните продукти за нуждите на трапезарията ще бъде проведена процедура съгласно изискванията на ЗОП.„ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА ХРАНИ И НАПИТКИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БРУСАРЦИ” по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Хляб и тестени изделия” Обособена позиция № 2 – „Месо, месни продукти, риба и яйца” Обособена позиция № 3 – „Млечни продукти” Обособена позиция № 4 – „Варива, консерви, подправки и други хранителни продукти и напитки” Обособена позиция № 5 – „Плодове и зеленчуци” Обособена позиция № 6 – „Препарати” Хранителните продукти ще отговарят на изискванията съгласно Закона за храните, Наредба №5/25.05.2006г.за хигиена на храните, Наредба №9 от 16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността ни качеството на храните и Наредба за специфичните изисквания към мазнините за мазане. Храните ще бъдат етикирани съгласно нормативните изисквания, ще са първо или по-високо качество. Етикета ще показва срока на годност и ще бъдат придружени с необходимите документи за качество и гаранция, че отговарят на санитарните, Ветеринарно санитарните, хигиенните и други норми, установени от законодателството на РБ и/ или издадени от специализирани държавни контролни органи/РИОКОЗ, ДВСК, БАБХ и др./. Доставките ще бъдат периодични, веднъж седмично съобразно менюто и храната която ще се приготвя. Ще се правят заявки до доставчика за вида и количеството на необходимите продукти, същия ще ги доставя като това ще се удостоверява със съответния приемо-предавателен протокол. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00477-2017-0003 и № на договори с избрани изпълнители - Договор №7 от 29.01.2018г., Договор №8, Договор №9, и Договор№10 от 30.01.2018г., и Договор №12 от 05.02.2018г. 117 114.61 109 878.25
Осигуряване на топъл обяд.: Дейността ще се извършва в помещенията на Домашен социален патронаж , намиращи се в сградата на общинска администрация - Брусарци, в гр.Брусарци, ул."Георги Димитров"№85 в сутерен разположен на площ от 191,11 кв.м, състоящ се от кухненски складови, битови помещения и столова. ДСП разполага със следното оборудване: - печка електрическа с четири котлона и фурна- 1 бр. -конвектомат с шест тави - 2 бр. -зеленчукорезачка - 1 бр. -картофобелачка - 1 бр. -фритюрник - 1 бр. -хладилник - 2 бр. -хладилник с камера - 1 бр. -фризер 700 л. - 2 бр. -миксер - 1 бр. -газов котлон с една горелка - 1 бр. -фризер с чекмеджета 700 л. - 1 бр. -бойлер - 2 бр. -хаспел - подемна техника - 1 бр. -ел. скара -голяма - 1 бр. Домашния социален патронаж разполага с 9 броя персонал, от които един готвач и един помощник готвач. 5 855.73 3 990.00
Предоставяне на съпътстващи мерки : Мерките ще се предоставят от служител/ите на общинска администрация Брусарци. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране за балансиран режим на хранене, за управление на семейният бюджет, за подпомагане до здравни и образователни услуги, ползването на административни общински услуги, и насочване към институции . Потребителите, ползващи услуги по настоящия проект ще получават информация за предоставяните социални и административни услуги на територията на община Брусарци. В Община Брусарци има наличен човешки ресурс които да осъществи съпътстващите мерки за представителите на целевата група по настоящата процедура. Наличен е опит от участие в схеми за безвъзмездна финансова помощ, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007-2013, и насочени към част от определената в този проект целева група. Община Брусарци ще реализира мерки за подкрепа и ще консултира целевата група относно: -възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020 -ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица /в случай, че има такива/, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги и други дейности, допълващи предоставянето на топлия обяд и насочени към социалната интеграция на най-нуждаещите се лица. Съпътстващите мерки ще бъдат във формата на консултации и насочване към институции в случай, че представителите на целевата група се нуждаят от подобна форма на подкрепа. Община Брусарци ще осигури със собствен човешки ресурс реализирането на тези мерки. За всяка една консултация с потребител от целевата група ще бъдат изготвяни протоколи. В случай, че даден проблем е от компетенцията на друга институция, лицето от целевата група ще бъде насочвано към нея, като този процес също ще бъде документиран. Тази дейност ще се извършва ежемесечно, според потребностите на представителите на целевата група. За реализирането на съпътстващите мерки ще бъде ангажиран служител на Община Брусарци.. 5 855.73 5 397.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).