Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

NADKAM-1965 Ltd. is a young company founded in October 2017. for the purpose of the production and marketing of the entrepreneurial product - a device for remote restart and USB port control and server monitoring, within the scope of the priority area "Wireless Sensor Networks and Wireless Communication / Management" by the thematic area "Informatics and ICT "As we all know, computer and communication technology has significantly changed the world. Their use is heavily influenced, both in the small activities we take for granted in our daily lives and in the provision of enormous in their complexity and importance systems that improve the quality of life. 
The entrepreneurs from NADKAM-1965 Ltd. are aiming at the production and marketing of an enterprise product "device for remote control of restart and USB port and server monitoring" for the needs of data centers and all enterprises that want to improve the efficiency of management and monitoring of the available computer technique. The developer as well as the team formed by the project have a solid experience in the field of computer technologies. Through the provision of services and the purchase of specialized assets, the young company will have the opportunity to work in the most intensely developing production and realization of computer components.
The project proposal is in line with the National Strategy for Promotion of Reductions and Midsize Enterprises 2014-2020 for the development of new enterprises in specific areas related to the overcoming of European and regional challenges, promotion of entrepreneurship, development of competitive and efficient production and guarantee of stable economic growth, as well as sustainable employment through the realization and marketing of entrepreneurial products and services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): С изпълнение на проектното предложение ще бъде възможна реализацията на предприемаческия продукт-устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри,за нуждите на дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника.Амбицията на предприемачът от НАДКАМ-1965 ЕООДе да предложи на пазара(български и европейски)едно иновативно устройство с широк кръг потенциални ползватели като дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника;Устройството дава възможност за отдалечено и автоматизирано управление,мониторинг и рестарт едновременно на множество сървъри в дейта центрове за безпроблемно отдалечено сервизиране,без необходимост от обслужващ персонал.Предвиденият екип от ключови експерти има сериозна теоретична и практическа подготовка и много голям опит в провеждането на подобни продукти в сферата на Компютърните технологии, като това включва проектиране, производство,тестване и осъществяване на оптимизационни процедури за разработване на предприемаческия продукт,което е гаранция за успешна пазарна реализация;Производството на устройството ще е изцяло екологичен процес - без отделяне на вредни вещества и или отпадъчни емисии.Устройството ще бъде произведено от екологично чист,рециклируем,биоразградим материал PLA на основата на възобновяеми източници-материал получил отличителна награда за 2010г.за най-масово използвана био пластмаса в света.Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на специализирания предприемачески екип по проекта,следва да започне изпълнение на заложените дейности и етапи.Ще се закупят предвидените специализирани активи, а съгласно предвидените етапи ще бъде избран изпълнител за Изработка на икономическа и финансова оценка на продукта, Изработка на пазарно проучване за реализация на предприемаческият продукт, както и изработка на визуализационни материали; Без закупуването на предвиденото оборудване не би било възможно производството и пазарната реализация на устройството за отдалечено управление на сървъри.Всеки един актив е внимателно подбран и съобразен с производствения процес,както следва: 1.Индустриални програматори за електроника 3 броя:След като електронните платки бъдат наситени и спойките им бъдат проверени е необходимо да се качи програмен код.Индустриалният програматор за електроника позволява възможност за автоматизирано програмиране на електронните платки, като програмирането се осъществява при контакт на програмиращ куплунг с платката.Индустриалния програматор насища електронните платки с цифрови сигнали и зарежда конкретния софтуер за да може платката да работи. 2.3Д Принтери 2 броя:След изработката и програмирането на електрониката в устройството за отдалечено управление на сървъри е необходимо производството на неговото корпусно тяло; За целта ще бъде закупени 2 броя 3Д принтери за изработка на горната и долната част на кутията; Цялостното корпусно тяло на устройството ще бъде изработено от екологичен биоразградим рециклиеруем, термопластичен алифатен полиестер PLA, получен от възобновяеми източници, получил отличителна награда за 2010 за най-масово използвана био пластмаса в света. Благодарение на 3д принтерите, производството ще бъде изцяло екологично и не е свързано с отделяне на вредни вещества или отпадъчни емисии. 247 600.00 242 344.81
Дейност за визуализация на проекта;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъде изработени и поставени информационна табела и 5 броя стикери за предвиденото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. 500.00 465.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).