Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Transport and Transport Infrastructure

Planning region: All

Description

Over 400 million disposable plastic and paper cups worldwide are used daily. Adding to them the plastic stirrers and other cutleries (about 850 million.) are over 1.2 billion pieces of waste. This equates to approximately 3,750 tons of waste generated per day.
Considering that only less than 1% of it is successfully recycled, and the rest ends up in the soil and oceans and stays there for over 400 years, it's clear to all that this is one of the biggest problems facing humanity.
Measures taken by the EU to tackle the problem, such as Directive (EU) 2019/904 banning the use and placing on the market of single-use plastic products such as cups, cutlery, straws, and stirrers, are failing to solve the problem globally, as they cover only about 10% of the world's consumption. Still, at the same time, they rise a new problem - the dangerous growth of the consumption of wood, as a substitute raw material.
The majority of plastic cups and straws will be replaced with paper ones with plastic film, and all cutlery such as forks, spoons, knives, stirrers, chopsticks and others will be replaced with wooden ones.

Cupffee Ltd. was founded with the mission to offer a solution to the pollution problem caused by non-degradable plastic and laminated paper cups for coffee and hot drinks.
The main innovations in the project proposal are:
1) edible, biodegradable disposable cup, non-leaking for 12 hours without the use of any coatings;
2) an edible, biodegradable stirrer.
Additional machines will be prototyped for the production process, which will increase production efficiency and enrich the company's product portfolio with edible stirrers. They will be produced from the waste product of the cups, thus Cupffee will have an environmentally friendly production process without generating waste.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработки и подобрения на прототипно оборудване: Първата основна дейност включва изпълнението на задачи, свързани с оптимизиране на производствения процес и по-конкретно разработка на детайли за по-висока температурна устойчивост и по-лесно отделяне на парата, машини за смилане и смесване на отпадъците от производство на ядливите чаши, оптимизиране на процеса по дозиране, формоване и печене на крайни продукти (бъркалки) и повишаване на цялостния производствен мащаб. 1 026 777.10 938 191.95
Подобряване на качеството на процеса на производство: Като част от подобрението на производствения процес, трябва да намалим всички рискове, свързани със здравето и безопасността на нашите продукти, т.к. ядливите чаши и бъркалки се водят хранителен продукт. За тази цел ще интегрираме последно поколение технологично оборудване за контрол на качеството – компютърно управление на качеството чрез сканиране на продукцията в рамките на производствения процес. Това ще спомогне за откриване на дефектирали продукти в ранен етап. След извършване на подобренията, ще адаптираме технологичния процес до индустриални ниво и ще стартираме пилотно производство на новите продукти. 859 342.80 55 331.26
Сертификация и защита на интелектуалната собственост: Дейност 3 е свързана със сертификацията на нашите продукти, защита на интелектуалната собственост и лицензии за създаване на съвместни предприятия в чужбина. Цялото производствено оборудване, както и целият производствен процес, ще бъдат регистрирани, за да отговарят на всички регулаторни изисквания. Ще бъдат получени сертификати за качество и лицензи (FSSC 22000, FDA и Kosher Certification), тъй като те са предпоставка за възможност за доставка на повечето клиенти от Европа. Необходима е допълнителна защита на интелектуалната собственост както за технологията, така и за търговските марки. 527 666.60 25 761.31
Бизнес развитие и комерсиализация: Дейност 4 обхваща основно задачите, свързани с комерсиализация и маркетинг. Комерсиализационният план ще бъде преразгледан и завършен в съответствие с последните пазарни тенденции и научени уроци. Обратната връзка от продажбите на пилотните продажби и валидацията ще бъде взета предвид в стратегията за ценообразуване. Ще бъде приета персонализирана стратегия за комуникация, базирана на конкретния сегмент и география на клиента, и маркетинговото съдържание ще бъде генерирано съобразно това. Екипът за продажби и маркетинг ще се фокусира върху първите срещи с насочените към клиенти най-подходящи търговски изложения и събития. Екипът за продажби ще се ангажира с оценка на модела за лицензиране и създаване на съвместни предприятия, като среща потенциални партньори. Оценката ще бъде направена в две посоки - лицензиране на технологията/JV с партньори за местно производство и лицензиране към близки бизнеси/индустрии. 1 048 813.36 374 771.39
Управление на проекта: Дейност 5 включва дейности по управление на проекта, финансовите потоци и риска с цел безпроблемно постигане на заложените проектни резултати в рамките на заложения бюджет. 168 690.34 37 082.86

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).