Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Доставка на канцеларски материали", Estimated Amount: 105 500.00
  • Differentiated position 1: І позиция „Печатни изделия и офис оборудване“;
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 1 800.00
  • Differentiated position 2: ІІ позиция „Доставка на канцеларски материали“.
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти"; ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали"; ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"; V позиция "Доставка на хартия и картон"; VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери", Estimated Amount: 320 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2 "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";
    Contractor: COOPERATION PANDA
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №4 с Наименование: "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №5 с Наименование: "Доставка на хартия и картон"
    Contractor: COOPERATION PANDA
    Contract total funded value: 2 400.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №6 с Наименование:"Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
    Contractor: MIGTEH LTD
    Contract total funded value: 3 600.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция „Принадлежности за офиса”, ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”, ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”, ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”, V позиция „Компютърно оборудване и принадлежности”, VІ позиция „Кламери”, VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”, VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”, ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали” и се открива на основание чл.16, ал.8 от ЗОП във връзка с чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП – открита процедура по опростени правила., Estimated Amount: 160 000.00
  • Differentiated position 1: ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 120.00
  • Differentiated position 2: ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 120.00
  • Differentiated position 3: ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 4: І позиция „Принадлежности за офиса”
    Contractor: ATS-Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 5: VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 6: VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”
    Contractor: VIP PLEVEN LTD
    Contract total funded value: 720.00
  • Differentiated position 7: ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали”
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 312.00
Subject to due process: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен”, Estimated Amount: 72 716.65
  • Differentiated position 1: позиция №1: „Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на Община Плевен и бюджетните й структури”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: позиция №2: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен” по проект „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор №BG05SFOP001-4.001-0016-С01/24.02.2016г., ОП „Добро управление 2014-2020”
    Contractor: SBS LTD
    Contract total funded value: 6 237.60
Subject to due process: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях” във връзка с изпълнението на Дейност 3: Организиране на информационни събития, срещи с медиите, съвместни национални инициативи, фестове и пресконференции по проекта” по проект BG05SFOP001-4.001-0016 „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор BG05SFOP001-4.001-0016 – С01/24.02.2016г., Оперативна програма „Добро управление 2014-2020”, Estimated Amount: 48 967.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях”
    Contractor: KONTRAX LTD
    Contract total funded value: 44 541.60
Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”, Estimated Amount: 1 975 045.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”
    Contractor: MOST ENERGY
    Contract total funded value: 3 750.00
Subject to due process: „Охрана чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ на общински обекти, собственост на Община Плевен”, Estimated Amount: 22 560.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 4: Охрана чрез СОТ на 11 броя обекти: 1. Склад № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 2. Склад № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 3. Гараж № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 4. Гараж № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 5. Конферентна зала - Общинска избирателна комисия, гр. Плевен, ул. „Димитър Константинов” № 23-Б, ет. 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; кутия – 1 бр.; мук – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр. 6. Административна сграда на Община Плевен – пропуски, паник-бутон, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: паник бутон – 1 бр.; предавател – 1 бр. 7. Административна сграда на Община Плевен, стая № 26, ет. 2, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 8. Административна сграда на Община Плевен, стая № 47, ет. 3, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 9. Административна сграда на Община Плевен, стая № 77, ет. 4, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 10. Приходи от местни данъци и такси /ПМДТ/, гр. Плевен, ул. „П. Р. Славейков” № 21 СОТ собственост на Възложителя: клавиатура – 3 бр.; обемен датчик – 9 бр. СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 3 бр . и др. необходима техника. Изпълнителят оборудва със собствена СОТ допълнително следните помещения: „Счетоводство”; „Сектор ревизии”; „Малък архив” „Фоайе”; „Коридор” и Офис „Отчет на приходите”. 11. Областен информационен център /ОИЦ/, гр. Плевен, ул. „Дойран” № 81-А СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 5 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр.
    Contractor: SOT
    Contract total funded value: 229.82
Subject to due process: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”, Estimated Amount: 581 000.00
  • Differentiated position 1: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 4 020.00
Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен”, разделена на две позиции: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен” 2 позиция „Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен”, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 6 000.00
Subject to due process: Доставка на видеодисплей - фон на задната стена на сцената, странични покривала за сцената, допълнителни скрепителни елементи и телфер и количка за нейния монтаж., Estimated Amount: 86 689.00
Subject to due process: Доставка на питейна вода, Estimated Amount: 770 000.00
  • Differentiated position 1: няма обособени позиции
    Contractor: Vodiosnabdqvane i kanalizacia
    Contract total funded value: 600.00
Subject to due process: Избор на доставчик за доставка на електрическа енергия за нуждите на обекти общинска собственост на Община Плевен, Estimated Amount: 5 453 548.00
  • Differentiated position 1: Договор за доставка на електроенергия
    Contractor: CEZ Bulgaria
    Contract total funded value: 4 500.00
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен, Estimated Amount: 336 000.00
  • Differentiated position 1: Няма обособени позиции
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 1 500.00
Subject to due process: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 2 619.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).