Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (за 2017 г. - 14.08.2018г.), Estimated Amount: 68 758.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (16.08.2018 г. - 16.08.2019 г.), Estimated Amount: 65 541.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 720.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 550.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 500.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“ ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия” Обособена позиция ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“ (2016 година), Estimated Amount: 65 250.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия”
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 800.00
  • Differentiated position 3: ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“
    Contractor: Smart business company
    Contract total funded value: 1 000.00
Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ (10.09.2018 г. - 10.09.2019 г.)., Estimated Amount: 45 512.50
  • Differentiated position 1: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 9 600.00
Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г. - 08.09.2018, Estimated Amount: 54 625.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г.
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 5 500.00
Subject to due process: „Организиране и провеждане на публични информационни събития, разработване и разпространение на информационни и рекламни материали, и осигуряване на публичност и визуализация по Проект „Развитие на ОИЦ – Добрич” Обособени позиции: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”; Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”; Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”., Estimated Amount: 39 083.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”
    Contractor: Hedon consult LTD
    Contract total funded value: 19 440.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”
    Contractor: Translingva Plus LTD
    Contract total funded value: 14 856.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”
    Contractor: Info Training
    Contract total funded value: 1 572.00
Subject to due process: „Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ 2017, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: кампания – обща инициатива „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“
    Contractor: AVANGARD PERSONAL KONSULTING
    Contract total funded value: 9 996.00
Subject to due process: Eкип за управление и изпълнение на проекта --- съгласно Чл. 10. (1) Разходи за екипи, отговорни за управление и/или изпълнение на проектите, са допустими, когато: 1. управлението и/или изпълнението се осъществява само от служители на бенефициента; на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г., Estimated Amount: 27 376.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проекта
    Contractor: Dimitrina
    Contract total funded value: 14 800.00
  • Differentiated position 2: Експерт обществени поръчки
    Contractor: NIKOLAI
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 3: IT експерт
    Contractor: APOSTOL
    Contract total funded value: 1 776.00
  • Differentiated position 4: Избор на финансов мениджър
    Contractor: NIKOLINKA
    Contract total funded value: 8 880.00
  • Differentiated position 5: Избор на финансов мениджър
    Contractor: Viktoria
    Contract total funded value: 5 414.16
Subject to due process: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление и газ пропан - бутан за битови нужди по Обособена позиция на ОП 1 - Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление, Estimated Amount: 556 052.00
  • Differentiated position 1: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление
    Contractor: AVTOTREID SA – EOOD
    Contract total funded value: 1 428.00
Subject to due process: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 869.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич
    Contractor: PHOTO SYNTHESIS
    Contract total funded value: 869.00
Subject to due process: Доставка на течни горива за моторни превозни средства 2018-2019, Estimated Amount: 5 720.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: „Доставка на течни горива за моторни превозни средства на община град Добрич за зареждане в страната”
    Contractor: LUKOYL-BALGARIYA
    Contract total funded value: 5 720.00
Subject to due process: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка (за 2018 година), Estimated Amount: 1 332.33
  • Differentiated position 1: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в град Добрич
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 748.46
  • Differentiated position 2: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в цялата страна
    Contractor: Petrol
    Contract total funded value: 583.87
Subject to due process: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини след заявка съобразно нуждите на Община град Добрич. (2016 година), Estimated Amount: 41 583.33
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Contractor: Office B LTD
    Contract total funded value: 4 800.00
Subject to due process: Избор на екип от експерти в Областен информационен център - Добрич --- Конкурс по чл. 89 от Кодекса на труда , Estimated Amount: 139 347.46
  • Differentiated position 1: Експерт ИОУ
    Contractor: Aleksandrina
    Contract total funded value: 40 182.74
  • Differentiated position 2: Експерт КИЛ
    Contractor: Nadezhda
    Contract total funded value: 23 527.24
  • Differentiated position 3: Управител
    Contractor: Svetla
    Contract total funded value: 49 673.98
  • Differentiated position 4: Управител
    Contractor: Genoveva
    Contract total funded value: 49 673.98
  • Differentiated position 5: Експерт ИОУ
    Contractor: MILENA
    Contract total funded value: 24 892.09
  • Differentiated position 6: Експерт КИЛ
    Contractor: Iskra
    Contract total funded value: 16 655.50
  • Differentiated position 7: Експерт ИОУ
    Contractor: Mihaela
    Contract total funded value: 15 290.65
Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни гласови услуги за 2016, Estimated Amount: 27 084.00
Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич
    Contractor: Telenor JSC
    Contract total funded value: 579.60
Subject to due process: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич, Estimated Amount: 5 051.90
  • Differentiated position 1: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич
    Contractor: Monolit LTD
    Contract total funded value: 4 696.20
Subject to due process: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич
    Contractor: FOLIART LTD
    Contract total funded value: 697.68
Subject to due process: Услуги по издръжката на ОИЦ - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, Интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др. п. услуги, пряко свързани с работата на ОИЦ, Estimated Amount: 40 730.00
  • Differentiated position 1: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Contractor: Business Center Dobrich NGO
    Contract total funded value: 1 045.11
  • Differentiated position 2: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Contractor: OBSTINA DOBRICH
    Contract total funded value: 15 095.63
  • Differentiated position 3: разходи за издръжката на ОИЦ - стационарен телефон 058/ 602 758
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 259.20
Subject to due process: Услуги по организиране на събития като част от общи инициативи/кампании на мрежата - Кампания 1 ("Предоставяне на Услуги на артистичната и творческата дейност тяхното представяне за провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „Успешни ЗАЕДНО“ ), Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: кампания – обща инициатива „Успешни ЗАЕДНО“
    Contractor: Dobrudzha spektar LTD
    Contract total funded value: 9 960.00
Subject to due process: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване
    Contractor: INFORMATION SERVICES- Branch Dobrich
    Contract total funded value: 5 949.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).