Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Insurance Broker "Balkan" JSC was established in 1998. At present, the insurance broker monitors the risk management and insurance needs of more than 3000 companies across the country. The company is the only Bulgarian insurance broker, member of WBN (Worldwide Broker Network). We are convinced that employment potential is a combination of improved living conditions and optimize work processes. One of the main objectives of
the company is developing human capital to ensure higher employment, income and social integration, so we can keep the built capacity in the company. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. In addition, the objectives of the project proposal are fully in line with the objectives of the OP
"Human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to quality education and lifelong learning, and strengthening social inclusion. Project provides fulfillment of the following activities: Activity 1. Hire unemployed and / or inactive for a period of 12 months Activity 2. Purchase of equipment, furniture, and business DNA
inventory related to the creation of new jobs, Activity 3. Work organization and management of projects, activities 4. Information and publicity. Creating more new jobs and the continuation of investment in human resources are of paramount importance in 2015. The objectives and activities of the project are consistent with long-term priorities of the strategy "Europe 2020" and the need to improve the business environment in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 26 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време.Предвижда се да бъдат назначени общо 26 лица като целевата група по настоящия проект се състои от: 11 безработни лица до 29 г., 6 продължително безработни и неактивни лица, 5 безработни лица над 54 г. и 4 лица с увреждания. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността.По проекта се предвижда да се наемат общо 26 лица на следните длъжности: 25 лица на длъжност с код 43122010. Отчетник, уреждане на застрахователни полици със заплата 535 лв., която с осигуровките общо за работодател възлиза на 630,23 лв. на месец за едно лице, а за 12 м. се получава 7039,68 лв. за едно лице. Общо за 25 лица възнагражденията и осигуровките за период от 12 м. възлизат на стойност 189 069 лв. Предвижда се назначаването и на 1 лице на позиция с код 24114006. Младши счетоводител. Неговото месечно възнаграждение в размер на 970 лв., което с осигуровките за сметка на работодателя възлиза на 1142,66, което за период от 12 м. прави 13 711,92 лв. Общо разходите за възнаграждения и осигуровки на новонаетите лица са в размер на 202780,92 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на застрахователното посредничество. Фирмата се нуждае от голям брой нови служители, защото предстои откриването и на нови офиси в страната, както и увеличаване на персонала в настоящите офиси поради нарасналия обем работа. Предвижда се да бъде проведено и вътрешно фирмено обучение на наетите по проекта лица и въвеждането им в спецификата на работния процес и дейността на компанията. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта. 202 780.92 200 438.37
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването н а нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 26 работни места в "ЗБК Балкан" АД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "ЗБК Балкан" АД, предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на 26 компютъра като ориентировъчна цена 700 лв. за брой - общо 18 200 лв.; 11 бюра, 12 бр. контейнера и 10 бр. етажерки за папки и документи - общо 8 250 лв., 15 стола по 120 лв. за всеки - общо 1800 лв. , както и 15 мултифункционални устройства (принтер, скенер и копирна машина в едно) по 450 лв. за брой - общо 6750 лв. Разходите за оборудване и обзавеждане на новите работни места възлизат на обща стойност 35 000 лв. Изброеното оборудване и обзавеждане е необходимо за извършване на съответната работна дейност от назначените по проекта служители. Бройката на оборудването и обзавеждането е съобразена и с броят на новоназначените по проекта лица в отделните офиси на компанията, както и с предстоящото откриване на 15 нови офиси в страната, за които съответно са предназначени освен нови служители, обзавеждане, оборудване, така и 15-те мултифункционални устройства. Необходимостта закупуване на мултифункционално устройство за всеки един от новите офиси е свързана със спецификата на дейността на застрахователния брокер. Оперира се със специфични документи и такива под строга отчетност: номерирани бланки на застрахователните компании, сертификати „Зелена карта“, стикери, върху издаването и изразходването на които застрахователните компании изискват от брокера постоянен мониторинг и отчетност. Което налага документите да се копират, сканират, разпечатват и това е един непрекъснат процес. Настоящите офиси са 5, а новите офиси ще бъдат 15 като съответното оборудване и обзавеждане ще бъде разпределено по офиси. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост в "ЗБК Балкан"АД. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на предприятието. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите работници работа, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта за работа със специализираното оборудване.. За да се спестят пари по проекта ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта за работа със специализираното оборудване. При това използвайки Еврпоейското ноу- хау Проектът създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на основата на повишаване качеството на труда и стимулиране личностната реализация на заетите лица, което е в съответствие с общата цел на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, за конкурентоспособно и устойчиво развитие на фирмата, на основата на качеството на човешкия ресурс. 35 000.00 34 828.00
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. Избраният екип има по подготовката на проектната документация и кандидатстване по европейски програми и по-конкретно по процедура "Младежка заетост", отново финансиран по ОП РЧР и в тази връзка екипът по проекта е на ясно с методологията по успешно управление и отчитане на подобни проекти. В В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. Освен разходите за заплати на екипа в разпределените средства се включват и разходи за консумативи и материали, наем, разходи за командировки, които пряко произтичат и са необходими за управлението и организацията на проекта и допринасят за неговата успешна реализация. 16 031.80 14 386.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. Предвижда се платена реклама на в печатна и телевизионна медия за разпространение на резултатите от проекта. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 2 500.00 3 053.34
Разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Проектът предвижда да бъдат направени разходи за застраховка на закупеното оборудване и обзавеждане. Фирмата изпълнител, която ще направи застраховките ще бъде определена в съответствие с ПМС 118. 723.04 723.04
Разходи за трудова медицина за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности.: Проектът предвижда да бъдат разходвани средства в размер на 1460 лв. за трудова медицина на наетите по проекта лица с цел осигуряване на безопасни условия на труд. Целта на дейността е анализ на условията на труд и организацията на трудовата дейност за съответствие с изискванията на нормативната уредба, с цел създаването на устойчива система от методи и средства за управление на риска, водещо до усъвършенстване на трудовата дейност в предприятието, устойчиво развитие на управленските процеси, за създаване на лична мотивация в двете страни на трудовия процес – работодател и работещи за осигуряване на оптимални условия на труд, висока работоспособност и качество на живот. 1 460.00 1 459.85
Разходи за текущ ремонт на помещенията, в които ще се адаптират нови работни места за хора с увреждания – до 10% от преките допустими разходи.: Проектът предвижда наемането на 4 лица с увреждания, за които ще бъдат разходени средства за осигуряване по-лесното и безопасно предвижване до работното място. Ще бъдат изградени рампи и помощни парапети, които да спомогнат за повишаване степента на лесен достъп до работното място. С оглед на това, че лицата с увреждания ще притежават различна степен на инвалидност, рампите ще спомогнат за по-лесно предвижване на инвалидни колички или хора с патерици. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).