Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The current project will optimize the Social Services Complex in Pavlikeni by merging with existing ones  “Day Care Center for Children with Disabilities”/DCCCD/ and “Social Rehabilitation and Integration Center”/SRIC/  in the “Day Care Center for Children with Disabilities and their Families” /DCCCDF/. The project provides construction works and equipment delivery for establishment of a Center, accordant personnel needs and compliance with the legislative requirements in compliance  in which personnels of Pavlikeni and Suhindol municipalities will serve.
A project proposal provides repair works on Day Care Center for Children with Disabilities the following premises: kitchen unit, consumer toilet, group work room and hall for healing gymnastics/ rehabilitation. Two children's playgrounds for children with disabilities and a playground with positional devices for children with disabilities will be built in the yard nearby new Center.
Facility improvement and two existing center restructure to DCCCDF through implementation of separate programs and upgrading an existing activities in these services will lead to unified management. Also will be included another new activities such as: early intervention of disabilities, individual pedagogical support, mobile work, counseling, part-time care, work with children with mental health problems, assessing needs, providing support for access to other services, etc.
On the territory of two municipalities the project will improve quality care for children or young people with disabilities, including severe disabilities. The project will help to create the appropriate settings for provision of the newly created social service with a view to increase the efficiency of existing services in Day Care Center for Children with Disabilities and Social Rehabilitation and Integration Center. Purchased equipment will provide necessary comfort include both personnels and health services staff.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Дейността има за цел да осигури цялостно качествено изпълнение и управление на проекта, включващо навременно осъществяване на проектните дейности, ефективност и организация на работа и успешно приключване на проекта. По време на дейността ще се сформира екип за организация и управление на проекта, който е предпоставка за качествено изпълнение на проектните дейности.Предвижда се Екипът за организация и управление да бъде съставен от служители на общинска администрация, с опит в изпълнението на европейски проекти. Специалистите включени в екипа, ще обезпечат координирането, коректното изпълнение и постигането на заложените цели по проекта. В екипа ще бъдат включени следните позиции: 1. Ръководител 2. Координатор 3.Счетоводител Проектът предвижда ясна институционална организация на управление. Съставът на екипа и разделянето на задълженията на членовете му е съобразено с характера и обема дейностите, които следва да бъдат изпълнени. Правилното разпределение на задачите и подбора на подходящия екип за организация и управление на проекта ще гарантира успешното му реализиране, съобразено с изискванията на ОПРР и българското законодателство. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за конфеденциалност, предотвратяване на конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и вътрешните правила на Общината, свързани с изпълнението на проекти. В рамките на дейността ще се извърши разпределение на задълженията на членовете на екипа, като всеки един от тях ще получи индивидуални задачи и отговорности, които ще носи, като бъде обвързан с договор. В същия ще бъде определено неговото възнаграждение. При реализирането на проекта ще се спазват клаузите на Договора за безвъзмездна помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Договориращия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. 1 640.89 1 585.26
Информация и комуникация: С настоящата дейност се цели да се гарантира публичност и прозрачност при изпълнение на дейностите по проекта, информиране на обществеността, популяризиране и промотиране на приноса на Европейски съюз, Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., чрез използване на подходящи комуникационни средства. Дейностите по информиране и публичност ще отговарят на условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. За максималния ефект от изпълнението на дейността, ще бъде предвидено следното: - изработване на брошури; - периодично публикуване на съобщения на интернет страницата на Община Павликени - www.pavlikeni.bg; - провеждане на две конференции - начална (при стартиране на проекта) и заключителна (непосредствено преди приключването му); - публикуване на две публикации в местния вестник "Павликениски глас"; - изработване на една информационна табела, която ще бъде поставена на сградата, в която ще се помещава Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - изработване на стикери за популяризиране на ЕС, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване. 819.00 948.00
Подготовка и изпълнение на тръжни процедури за избор на изпълнител: Дейността по подготовка и провеждане на процедури и сключване на договор с външен изпълнител, произтича от задълженията на бенефициента по Закона за обществените поръчки и Договора за безвъзмездна финансова помощ. Във връзка с характера на проекта и естеството на допустимите бенефициенти, следва изборът на изпълнител да се осъществява по реда и изискванията на действащата нормативна уредба /ЗОП/. В рамките на дейността ще бъдат подготвени необходимите тръжни процедури, ще се подпишат договори и ще се възложи изпълнение на следните дейности: - информация и комуникация; - изпълнение на строително-монтажни работи; - осъществяване на строителен надзор; - доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-ремонтни дейности: По време на тази дейност ще бъде извършено строителството, при стриктното съблюдаване на извършеното архитектурно заснемане, одобрения технически инвестиционен проект, нормативните изисквания на Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, както и изискванията на ОПРР. Дейностите, които ще бъдат изпълнени по време на строителството са свързани с интервенция върху сградата на Комплекс за социални услуги - гр. Павликени, с цел преструктурирането на съществуващи Дневен център за деца с увреждания и Център за социална рехабилитация и интеграция в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. Сградата се състои от три етажна и сутерен, като в сутерена се намира кухненски блок към ДЦДУ и покрит басейн към ЦСРИ, на първи етаж са разположени ДЦДУ /в западно крило на сградата/ и ЦСРИ /в източно крило на сградата/, на втори етаж ЦСРИ /източно крило на сградата/ и трети етаж ДЦДУ /източно крило на сградата/. Предвидените строително-ремонтни работи са в съответствие с Актуализирания през 2016 година План за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на деца в Република България” и са разделени на следните два подобекта: ПОДОБЕКТ 1: „Вътрешни ремонтни работи и преоборудване на помещения в съществуващата сграда при усл. на чл. 151, ал.1, т.1. от ЗУТ“ . Строително-ремонтните работи обхващат: - ремонт на фасадата на централен вход на първи, втори и трети етаж; - кухненския блок, намиращ се в сутерна на ДЦДУ; - зала за групова работа - тоалетна за потребители, намиращи се на първи етаж в ДЦДУ; - помещение за обособяване в зала за лечебна физкултура /рехабилитация/, намираща се на трети етаж в ДЦДУ. ПОДОБЕКТ 2: „Реконструкция на три броя съществуващи площадки за игра, при спазване изискванията на Наредба №1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра “. При изпълнението на дейностите на за този подобект ще бъде извършена реконструкция на три броя съществуващи площадки за игра, чрез обособяване на: - два броя детски площадки за деца с увреждания; - един брой площадка с фитнес уреди за деца с увреждания; - обособяване на място за провеждане на психологически консултации и логопедична терапия на открито – „Зелена стая” с обособени места за сядане. Строително-монтажните работи ще бъдат изпълнени в съответствие с изготвената и одобрена техническа документация, приложима за съответния подобект. 65 000.59 79 309.68
Осъществяване на авторски надзор: Дейността е необходима във връзка с правилното реализиране на проекта и извършване на строително-монтажните дейности. При изпълнението на дейността, авторът на техническия инвестиционен проект редовно посещава строителната площадка и следи за точното изпълнение на проекта. При възникване на необходимост от несъществени промени, същият предлага съответното проектантско решение, което се записва в Заповедната книга на обекта. След приключване на строителството, проектанта ще изготви необходимата екзекутивна документация /ако е приложимо/, която се подписва от страните , участващи в процеса на строителството. По този начин ще се упражни допълнителен контрол, по отношение качеството на строителството. Изпълнението на дейността е в съответствие на Закона за устройство на територията и нормативните подзаконови актове към него. Тя ще допринесе за обновяване и модернизиране на социалната инфраструктура и предоставяне на качествени социални услуги в общността. 450.00 450.00
Осъществяване на строителен надзор: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, строителния надзор е неразделна част от строителния процес. Строителния надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Тази услуга се планира с цел качествено и точно изпълнение на предвидените строително-монтажни работи и изискването на българското законодателство за съставяне и представяне на всички актове и протоколи по време на строителство. Лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежа; - проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания на към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - осъществяване на контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - недопускане на увреждания на трети лица и имоти вследствие на строителството; - законосъобразно започване на строителството, изготвяне на протоколи за откриване на строителни площадки - следи за спазване на изискванията за за здравословни и безопасни условия на труд на обектите, следи за безопасност на потребителите, ако СМР се извършва по време на работа на Центровете. 1 225.00 1 650.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността е насочена към спазване на нормативните изисквания при въвеждане на обекта в експлоатация. Строителните работи, предмет на настоящото проектно предложение, ще бъдат приети и въведени в експлоатация съобразно изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане. 500.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели доставка и монтиране на обзавеждане и оборудване, с оглед модернизиране и привеждане в съответствие на изискванията на кухненски блок и създаване на зала за лечебна физкултура /рехабилитация/. Закупуването на описаното в Приложение Б1 оборудване и обзавеждане е необходимо с оглед на нормалното функциониране на Център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и включване на нови дейности за потребителите. Всеки детайл от оборудването има свое предназначение и ще допринесе за повишаване качеството на предлаганите социални услуги. 11 100.00 12 198.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).