Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project "Increasing the energy efficiency of administrative buildings of Local police department - Razlog and Regional Office "Fire Safety and Protection of the Population - Razlog." includes  implementation of energy efficiency measures of the two administrative buildings public state property. The project proposal includes activities constructive restoration / reinforcement of the building, implementation of energy efficiency measures, energy audits and technical audits of the buildings have been performed in advance.
The implementation of the project will contribute to the reduction of final energy consumption and indirectly - to reduce greenhouse gas emissions in small towns - supporting centers of the polycentric system according to the National Concept for Spatial Development.Direct beneficiaries of the project are 74 people working there.The energy measures that will be implemented will have an additional effect - ensuring cost-effective operation of public administration buildings, which will allow them to continue their management and maintenance sustainably.
The realization of the project will support Municipality of Razlog in its policy of improving the living standards and living conditions of the local people.The objectives of this project meet the objectives set out in an Integrated Urban Recovery and Development Plan of Razlog. The project proposal is in line with the objectives of Priority Axis 2 " Support for Energy Efficiency in support centers in peripheral areas" of the Operational Programme "Regions in Growth" 2014-2020 and the Thematic Objective 4 "Support for the transition to a low-carbon economy in all sectors", under the Regulation 1303/2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : Управлението е присъща дейност за всеки проект и съществено условие за успешното му изпълнение. Основна цел на тази дейност е да се гарантира ефективното и качествено осъществяване на проекта. В рамките на настоящия проект бенефициентът Община Разлог е сформирал екип за управление и изпълнение на дейностите по проекта. Всеки един от членовете на екипа е с доказан опит и капацитет, които да обезпечат координираното, коректно и в пълен обхват изпълнение на планираните дейности, съобразно характера и обема на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта е съставен изцяло от служители на община Разлог и включва: 1. Ръководител на проекта; 2. Счетоводител; 3. Техничеси експерт; 4. Административен сътрудник; Издадена е Заповед № РД-15-875 от 23.08.2018г. на Кмета на Община Разлог за определяне на състава на екипа, както и техните задължения иотговорности, описани подробно в раздел "Екип" на настоящото проектно предложение. Всеки от членовете на екипа отговаря на изискванията за заемане на съответната позиция и ще изпълнява посочените му задължения в Раздел 9 Екип от настоящия формуляр. Екипът носи отговорност за изпълнение на дейностите по проекта и бюджета: ще организира подготовка и провеждането на тръжни документации и тръжни процедури по реда на ЗОП; ще осигурява съдействие на изпълнителите с предоставяне на информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и подава искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г. 13 041.81 12 633.75
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители.: Дейността по подготовка и извършване на тържни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност за обектите на интервенция по настоящото проектно предложение да бъдат подготвени необходимите тържни процедури и след това да бъдат възложен Договор за строителство, Договор за строителен надзор, Договор за авторски надзор, Договор за информация и комуникация. 0.00 0.00
СМР: Дейността е основната дейност, чието изпълнение ще доведе до постигане на целите на проекта, съгласно посоченото по-горе. Дейността включва извършване на строително-монтажни работи на сградите Районно управление – град Разлог и Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението” гр. Разлог в съответствие с одобрените работи проекти и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Предварително са извършени разходи за обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване и технически паспорт на сградите на стойност 14 993,66 лв. 632 825.32 734 439.55
Авторски надзор: Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят посредством отделни правоспособни лица, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от правоспособни проектанти, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантски екип с необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на работния проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. 3 400.00 4 080.00
Строителен надзор: Дейността предвижда сключване на договор за строителен надзор с лицензиран консултант за упражняване на независим строителен надзор по време на строително-ремонтните дейности на обектите на интервенция по проекта. Целта е да се гарантира качествено изпълнение на строително-ремонтните дейности. За всеки един от обектите на интервенция по настоящото проектно предложение е предвидено: 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на обектите. Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168, ал. 1 и 3 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор след приключване на СМР изготвя окончателни доклади и технически паспорти за обектите. 6 400.00 3 332.40
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността е свързана с извършването на разходи за набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, разходи за комисии дължими на съответните компетентни органи за въвеждане на обектите в експлоатация. 3 000.00 0.00
Информация и комуникация: Мерките по информация и комуникация са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията съгласно условията на Оперативна програма “Региони в растеж 2014-2020 г.", договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от Управляващия орган. Дейност "Информация и комуникация" е важна и необходима, за да се гарантира максимална публичност и прозрачност на проекта. По този начин ще се създаде широка обществена подкрепа за реализацията на дейностите и гарантиране на устойчивостта на резултатите на проекта. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат: 5.1. Постоянна обяснителна табела - 2 броя (по една табела за всяка сграда, обект на интервенция). 5.2. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта. 5.3. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод приключването на проекта. 5.4. Платени публикации в местни/регионални/национални печатни медии - 3 броя. 5.5. Промоционални материали - 200 броя химикалки. 5.6. Промоционални материали - 200 броя флаш-памет /USB, минимум 8BG. 5.7. папки - 200 броя 5.8. Печатни информационни материали - 700 броя дипляни. 5.9. Банер - 1 брой 5.10. Плакати - 35 броя Всички дейности предвидени в Дейност "Информация и комуникация" следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Отговорности на Община Разлог в процеса по информация и комуникация от задължителен характер: При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Община Разлог изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на проекта, съгласно изкискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” По време на осъществяването на проекта Община Разлог ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като включва на уеб-сайта (www.razlog.bg) подробна информация за проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. Първата публикация ще бъде направена в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ. Публикувана информация следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” По отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС, Община Разлог ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. При публични изяви и интервюта на представители на Община Разлог свързани с проекта, в изказванията и словата ще се подчертае ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез съответната програма. Ще бъде спомената и финансовата помощ. Предвидените дейностите по Информация и комуникация отговарят на задължителните изискванията за мерки по информация и комуникация на ЕС, описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. 6 465.00 6 243.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).