Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The aim of the newly created social enterprise is to provide employment / professional realization and income for persons from the target groups. This will be achieved through the creation of a Social Enterprise Agency for online translation, information and other services. The Agency will be working through an online platform that will enable individuals in risk groups who are prevented for any reason from being in a real work environment working from home in a remote form.
Target groups are: mothers with children after the second year of maternity, people with permanent physical disabilities, young people under 29, as well as those who care for a dependent family member and other disadvantaged people on the labor market of Sofia region .
The aim is to create conditions for their professional integration.
This will be achieved by implementing a package of activities:
1 Psychological support and motivation of persons from vulnerable groups for inclusion in employment;
2 Social and professional integration of representatives of vulnerable groups in the social economy sector;
3 Key competence training;
4 Repair of premises and equipment of new jobs;
5 Start, operation of the SP ,  provision of employment and mentoring;
6 Exploring the demand and the possibilities for market realization of the provided services;
7 Social marketing and promotion of the social economy and social entrepreneurship.
8 Vocational education.
The planned results are:
Identified representatives of the target group;
Provided psychological support and motivation and integration activities for persons from the target group;
Enhancing the knowledge and skills of the target group;
Material provision of new jobs with appropriate working environment and equipment;
Conducted market research on the services provided;
Increased awareness of the community about the opportunities of the social economy and social entrepreneurship in terms of employment and income.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост: Целта на дейността е да се подпомогнат психологически и мотивират за активно поведение на пазара на труда лицата от целевата група. Дейността предвижда указване на психологическа подкрепа за справяне с редица проблеми, следствие от липсата на трудова заетост и социално изключване, за представители на целевата група. Тяхното решение е предпоставка и задължително условие за успешното осъществяване на следващите дейности по проекта и постигане на положителен краен резултат. Голямата част от тях се изразяват в наличието на следните рискови фактори и индикатори: – неувереност в себе си; ниска самооценка – слаба мотивация за труд и за учене – отсъствие на цели и жизнени планове – емоционална нестабилност – неумение за изразяване на себе си – слабо развити личностни качества – дисциплинираност и др. – склонност към конфликти – слаба концентрация на вниманието. Повишаването на психологическата самооценка, както лична така и професионална е много важна за преодоляването на проблема. Това може да стане, чрез придобиване на нови знания и умения, които индивида да придобие и да сподели в целевата група. За дейността ще бъде ангажиран професионален психолог с опит в дейности по мотивиране на целеви групи. Мотивирането е свързано със стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване/повишаване на професионална квалификация и/или заетост. Основната цел на дейността е лицата на целевата група да придобият необходимите знания и умения за адаптиране към работната среда, справяне с поставените задачи и продължаващо лично усъвършенстване. За целта ще се проведат дейности по идентифициране, групови и индивидуални занимания. Индивидуалната работа и Мотивационното обучение ще бъде проведено така, че лицата от целевата група да придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходяща заетост. Обучението ще бъде насочено към усвояване на умения за подготовка на документи за кандидатстване за работа, усвояване на умения за ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места, усвояване на умения за успешно представяне пред работодател. Стъпки по изпълнение на дейността: Под-дейност 1: Провеждане на дейности за идентифициране на лицата от целевата група : 1. Провеждане на групови срещи (минимум 2) с лица от целевата група в София, с цел участващите лица да се асоциират към активно търсещите работа. Планираме минимум 15 лица от целевите групи да се включат в тези срещи, запознаят с принципните възможности за трудова заетост по проекта и попълнят анкети за техния статус, интереси и очаквания. Информация за проекта и конкретните срещи ще бъде достъпна на интернет страницата на общината и чрез разпространените на обществени места дипляни, по Дейност Информация и публичност; Под-дейност 2. Психологическа подкрепа и мотивиране на лицата от целевата група: 2.1. Провеждане на индивидуални срещи и изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите и възможности от психолог; 2.2. Мотивационно обучение е приоритетно насочено към стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване на професионална квалификация и заетост. Мотивационно обучение за минимум 12 лица от целевата група, при следните параметри: 1. Продължителност на обучението - 30 учебни часа (45 минути); 2. Брой на обучаваните лица - 12 лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - гр.София; Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1.Ръководител екип; 2.Експерт "Психолог" , кат.Консултант с необходимите квалификация и опит; 3.Координатор; 5.Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта помещения, оборудване, информационни и други материали и консумативи; 0.00 3 195.09
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика: Целта на дейността е да се стимулира социалната и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика. Моделът в ЕС на социалната икономика е един от ключовите инструменти за постигане на социално значими цели в рамките на един устойчив и приобщаваш растеж; социалните ползи се измерват с интеграцията и заетостта на хора в неравностойно положение, с приноса към процеса на социално включване на други хора в уязвимо положение. Най-разпространеният модел е този, който създава заетост и развива работната сила. Чрез стопанската дейност се създават работни места предимно за хора в неравностойно положение. Най-често социалното предприятие се явява работодател на хора в неравностойно положение с цел да се осъществи интеграция на лицата с намалена конкурентноспособност на пазара на труда и се създадат условия за по-добър живот. В рамките на тази дейност ще бъдат включени мерки насочени към поощряване участието на наетите в бюджетен ред 1 лица в социалния и професионалния живот съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Това ще бъде постигнато чрез : 1 Развитие на умения за общуване и работа в екип - насочено към развитие на ефективни умения за комуникация, превенция на конфликти и екипно взаимодействие. Проведени минимум 3 срещи-беседи на които са разисквани конкретни казуси и сценарии от реалната работа на лицата от целевата група, както и се споделят конкретни проблеми , свързани със спецификата на работата ; 2 Развитие на различни навици и умения за живот - включва трудова социализация, правилно разпределение на времето, съчетаване на работно с лично време ; 3 Придружаване и подкрепа в процеса на обучение и/или по време на работа - обясняване процеса на "учене през целия живот", насочване и подкрепа за включване различни обучения; 4 Професионално ориентиране, подкрепа за формиране на трудови навици,съдействие за намиране на подходяща работа - съдействие за правилно и ефективно търсене на работа, съдействие с документални и комуникатори форми при контакт с потенциален работодател (при нужда) ; 5 Разработване на индивидуални трудови и/или интеграционни програми за хората от целевите групи и тяхното прилагане - изготвяне на лични програми за развитие на 12 лица и изготвяне на план за тяхното изпълнение. 6 Включване на лица от целевите групи в обучения за предоставяне на специфични услуги - предвижда се предоставяне на обучение за работа със специфичните групи хора и процеси, съобразно приетите правила за функциониране на социалното предприятие , включително и подходи при предоставяне на социалните услуги "Личен асистент" и "Домашен помощник", Обученията ще бъдат насочени към придобиване, усъвършенстване и разширяване на практическите умения за предоставяне на качествена грижа и подкрепа на нуждаещите се представители на целевата група, включващо следните задължителни теми ; етични стандарти в работата на помагащите професии; здравословни и безопасни условия на труд; процедури за осигуряване качеството на услугата; разпознаване и навременно сигнализиране на рискове и опасности за потребителя, както и нововъзникнали потребности; умения за подкрепа, изискващи физически контакт. За целите на всички под-дейности, ще бъде подбран и назначен на трудов договор за извършване на конкретна работа експерт "Човешки ресурси" с опит в социални предприятия, кариерно и социално подпомагане, и обучение свързани с предоставяне на социални услуги. Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1.Ръководител екип; 2.Експерт "Човешки ресурси"- кат.Консултант , с Висше образование в конкретната експертна област и над 6 години релевантен опит; 3.Координатор; Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта помещения(зала за срещи и обучение), оборудване(мултимедийно), учебни материали; 0.00 2 660.99
Технологично и материално обезпечаване на новосъздадените работни места: Целта на Дейността е да се обезпечат материално създадените нови работни места. Това по същество включва : Доставка на ново оборудване, както следва : 1.Разработена интернет платформа за търсене и предлагане на услуги в различни професионални направления. 2.Приложен софтуер: MS Office , Photoshop , Adobe acrobat, CRM софтуер (или еквивалент на цитираните) 3.Вътрешна мрежа, VPN и Интернет свързаност. 4.Нает сървър 5.Домейн и хостинг план 6.Преносими компютри - 12 броя. Необходимостта от закупуване на посоченото по-горе офис оборудване и обзавеждане е обосновано от естеството на планираните за разкриване работни места, за длъжности с характерна офис работа, съобразени с изграждането на нов офис в гр.София и с количества съобразени с броя на лицата. Сървърът е предвиден за обслужване, както на вътрешната VPN мрежа (файлов сървър) , така и външните заявки и поддържането на приложенията от типа клиент-сървър, за ползване от външни потребители (нает сървър за приложения и заявки). Възлагане на дейности по доставка и услуги за: Приложим софтуер 1. Онлайн платформа за търсене и предлагане на услуги в различни професионални направления: - WEB дизайн и архитектура на интернет сайт с MySQL база данни и PHP код. - Facebook профил и страница, с препратка към Интернет сайта. - Модул клиенти - Модул служители - Административен панел. 2. Софтуер за управление на отношенията с клиентите (CRM) Включени модули: Продажби- автоматично да проследява свързаните с продажбите дейности и приходи. Маркетинг - да позволява създаването на персонализирани маркетингови кампании, тяхното таргетиране по маркетингови списъци и провеждането им по различни канали. Услуги - да включва обширен набор от възможности, които спомагат за увеличаването на ефективността на услугите и осигурява на клиентите интерактивно и персонално обслужване на най-високо ниво. Справки. 3. Изграждане на вътрешна кабелна и защитена (VPN) мрежа Използват се технологии за криптиране, автентикация и цялостност, с които се гарантира максимална сигурност на данните. Изграждането на криптиран и защитен VPN тунел да се базира на стандартизирани решения и протоколи, осигурявайки достъп на дистанционно работещите лица. Защита в интернет среда. 4.Друг приложен софтуер: MS Office , Photoshop , Adobe acrobat, Необходимостта от закупуване на описания приложен софтуер и интернет платформа е обоснована от една страна от желанието ни да развием успешно дейноститие на социалното предприятие, като Агенция за преводачески, информационни и други услуги, както и софтуер за управление на отношенията с клиентите (CRM), и за осигуряване на вътрешна комуникация и информационна сигурност.; Цената на системния софтуер на базата данни е включена в цената за всички приложения. Безплатна гаранционна поддръжка за 12 м. Етап 2. Доставка на оборудване, обзавеждане и софтуер: Закупеното оборудване , обзавеждане и софтуер ще бъде доставено и използвано изцяло за нуждите на новозаетите работни места по проекта, съгласно нуждите на съответните длъжности за тяхното лесно и правилно функциониране. Закупеното оборудване с характер на Дълготраен материален актив, ще бъде осчетоводено като инвентар и ще се заприходи в амортизационния план на предприятието, както и ще бъде застраховано, като за целта ще бъде избран изпълнител с избор без провеждане на процедура по ПМС № 160/2016 г. за предоставяне на застрахователни услуги /имуществено застраховане/. За целта ще се сключи полица съгласно изискванията на Работодателя и общите условия на Застрахователя. Предназначението на закупеното оборудване ще бъде запазено от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. Необходими ресурси: Външен изпълнител/и“ 0.00 0.00
Стартиране на социалното предприятие, осигуряване на заетост и наставничество: Целта на дейността е насочена към осиг. на заетост за период до 12 м. на лица в неравностойно положение на пазара на труда и др. соц. изключени лица приоритетно от Столична община. Участниците в ЦГ, ще бъдат назначени на ТД съгласно българското законодателство. Дейността включва изготвяне на регулация за д-та, приемане на вътрешни правила, подбор и наемане на лица от ЦГ и екип на СП. Основната цел на дейността е стартиране на работа на СП. Стъпки: 1. Формиране на екип на СП и набиране на персонал на Агенцията, избрани след процедура по подбор за минимум 12 лица, представители на ЦГ по проекта, които ще бъдат назначени на работа, на следните позиции: - по б.ред 1.1 - 12 лица, разпределени индикативно в следните професионални направления: 26436006 Преводач - 4 лица от 4 до 6 ч., 25136008 Разработчик, интерактивно съдържание - 4 лица от 4 до 6 ч., 21663006 Уеб дизайнер - 4 лица от 4 до 6 ч., - по б.ред 2.6: Администратор информационни системи с код 25226003 - 3 лица; Счетоводител с код 24116004 - 1 лице ; на 8 ч. - по б.ред 2.7: Наставници, които ще подпомагат новоназначените лица за период до 6 м., при мес. възнагражд. в размер на ½ от МРЗ - 1 лице - по б.ред 3.6: Ръководител на СП с код 12195005 - 1 лице; - по б.ред 3.7 : Наставници, които ще подпомагат новоназначените лица за период до 6 м., при мес. възнагражд. в размер на ½ от МРЗ - 2 лица. Наставниците ще бъдат служители на Бенефициента, включително такива наети по проекта, с повече от 3 м. стаж на съответната длъжност. Вс. позиции ще бъдат съобразени със съществуващите за тях нормативни и др. изисквания, а именно: да притежават необходимите практически умения и лични качества за предоставяне на соц. и др.услуги. 2. Стартиране на СП, с насоченост към предоставяне на възможност за заетост и доходи на специфични уязвими групи – майки с деца, след втората година от майчинство, хора с трайни физич. увреждания/ здравосл. проблеми, младежи до 29 г., както и хората, които се грижат за зависим член от с-вото. Със създаването на СП ще се осигури заетост на лица от рискови групи /х/ като се подкрепи процеса на тяхната социализация и интеграция на пазара на труда. Предметът на дейност: Агенция за предоставяне на услуги, позволяващи извършването им дистанционно на физически и юридически лица , включващ следните дейности: преводи, информационни услуги, административни услуги, WEB /графичен дизайн и други. 3. По дейността ще бъдат осигурени наставници за лицата, които ще оказват подкрепа, помощ и информираност през част от времето на заетост, като всеки наставник ще отговаря за 4-ма души. Освен това в процеса на подпомагане работата на заетите лица ще се включи и екипа на СП, които да подкрепят работата на наставниците, както и да стимулират професионалната мотивация на наетите лица. Наставничеството се определя като необходим инструмент за придобиване на знания и най-вече практически умения при младите хора, тъй като наставниците с вече придобити трудови навици, високи нива на компетентност и професионализъм в определените области, предоставят на по-младите си колеги, възможност за обмен на практически опит, с цел тяхното кариерно развитие и устройването им в устойчива заетост. Предоставя се възможност в рамките на изпълнение на дейностите по договора новоназначените лица да придобият конкретен, практически опит чрез работа на определеното работно място под наставничеството на избран компетентен наставник. Наставничеството се определя като необходим инструмент за придобиване на знания и най-вече практически умения при младите хора, тъй като наставниците с вече придобити трудови навици, високи нива на компетентност и професионализъм в определените области, предоставят на по-младите си колеги, възможност за обмен на практически опит, с цел тяхното кариерно развитие и устройването им в устойчива заетост. Като цяло се цели новоназначените лица да придобият конкретен, практически опит чрез работа на определеното раб. място под наставничеството на избран компетентен наставник. 0.00 72 162.67
Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните от СП услуги;: Целта на дейността е да се проучи търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните в Социално предприятие - Агенция за дистанционни услуги. За целта ще се проведе избор на външен изпълнител, който да проведе проучването след детайлно конкретизиране на заданието. До голяма степен то трябва да включва следните параметри: Маркетингово проучване: Общо състояние на пазара в региона (Цялата територия на страната) Прогнозиране на търсенето и развитието на пазара за дадена услуга и др Обем на пазара. Изследване на ценовите равнища; Профил на основните потребители/потребителските потребности и нагласи; Основни конкурентни. Предлагани параметри за доставка, срок и качество на обслужване. Анализ на възможните начини за продажба. Други специфични изисквания – нормативна уредба. Приложими стандарти и др. Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1.Ръководител екип; 2.Координатор; 3.Външен изпълнител "Пазарни анализи" Материално обезпечаване на планираните дейности : документи с налична статистическа и друга информация за пазара на предоставяните от СП услуги. 0.00 0.00
Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество: Целта на дейността е популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество (включително и конкретното в Столична аобщина), чрез онлайн социален маркетинг. Оптимизацията за социални мрежи е все по-значима дейност, защото само чрез активна маркетингова политика в социалните мрежи, можете да се промотират дейности пред широк кръг, таргетирана аудитория и да реализират повече резултати. Във връзка с това и с оглед необходимите ИТ компетентност и опит, се предвиждат се за изпълнение следните по-дейности, които ще се реализират от външен изпълнител , съгласно приложимите разпоредби на ЗОП, включващи: 1.Изграждане и развитие на соц. профили в социални мрежи на СП Потенциалът и изключителната популярност на социалните мрежи е предпоставка за реализиране на успешен дигитален маркетинг. Социалното предприятие ще се възползва от възможностите на социалните платформи, за да осъществи комплексни маркетинг дейности в социалните медии, а именно: Създаване и управление на социални профили във основните платформи - минимум 2бр. Изграждане на идентичност и на положителна репутация Ангажиране на потребителите с Вашата дейност Създаване на социални групи – разрастване на таргет аудиторията - минимум 2 бр. Използване на модерни софтуерни инструменти за оптимизация в социалните мрежи Публикуване на постове, с качествено и таргетирано съдържание - минимум 5 бр. Обратна връзка с потребителите - минимум 2 анкети. Ангажиране на интереса на потребителите с различни социални кампании - минимум 2 бр.кампании. Анализ на конкуренцията - изготвен доклад със статистика. Увеличаване на последователите - доклад със статистика. Целенасочено промотиране и налагане на бранда 2.Оптимизация на сайт за: Facebook Създаване и настройка на Facebook страница на СП - 1 бр. Оптимизиране на Facebook страницата: създаване на дизайн (профилма снимка, кавър изображение и др.) - минимум 5 снимки Поддържане на профила: публикуване на качествено, силно таргетирано съдържание, събития, споделяне на видео, изображения и др., с цел ангажиране вниманието на потребителите - качени минимум 5 информационни материала. Реализиране на рекламни кампании във Facebook - минимум 2 кампании. Обратна връзка от потребителите (Feedback) - минимум 1 анкета Прилагане на стратегии за увеличаване на аудиторията 2.YouТube Създаване и настройка на Youtube канала на СП - 1 бр. Качване на видео съдържание - минимум 1 бр. видео клип. Оптимизиране на клиповете Добавяне на Play Lists Добавяне на описание Разпространение на видеосъдържанието по всички рекламни канали - минимум 100 гледания. 4.Създаване на видеосъдържание и визуализация Изготвяне на информационен/рекламен видеоклип за дейността на СП с продължителност минимум 1 минута (без заставките) , със субтитри на Английски език - 1 бр. Изготвяне на снимков материал за дейностт ана СП с професионално качество за нуждата от визуализация на каналите в социалните мрежи - минимум 20 снимки. Изготвяне на лого на СП. Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1.Ръководител екип; 2.Външен изпълнител "Социален маркетинг"; 3.Координатор; 4.технически асистент Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта помещения - информационни материали; 0.00 0.00
Обучение по ключови компетенции: Целта на дейността е да се повиши квалификацията и ключовите умения на целевата група, с оглед осигуряване на адаптирана заетост. В тази връзка предвиждаме да се проведе обучение по ключова компетентност . Обучението се извършва в съответствие с установените нужди на работодателя, с насоченост към упражняваната сфера на дейност, както и към длъжността, която се предвижда да заеме всяко от лицата. То трябва да бъде съобразено и с изготвените длъжностни характеристики за всяка една длъжност (26436006 Преводач - 4 лица, 25136008 Разработчик, интерактивно съдържание - 4 лица, 21663006 Уеб дизайнер - 4 лица,). По време на дейността са предвидени различни обучения, които да развият различни умения и/или да повишат квалификацията на хората, предоставящи услуги. При регистриране в платформата всеки ще има кратко обучение за работа. . Стъпка 1. Обученията ще се възложат за изпълнение от външен изпълнител, при следните параметри: Обучения по ключови компетенции: 1. Английски език - КК2 1.1.Хорариум - 300 уч.часа (3 нива, вкл.дистанционна форма*); Обучението по английски ще включва първите три нива на език: 1.2.Брой на обучаваните лица - 6 лица (Разработчик, интерактивно съдържание - 4 лица, Уеб дизайнер - 4 лица) 1.3.Документ доказващ завършеното обучение - Сертификат 2. Web Design - Photoshop и InDesign - КК4 2.1.Хорариум - По 45 уч.часа за всеки курс - (вкл. дистанционна форма*): В процеса на Обучението по Photoshop лицата ще: 2.2.Брой на обучаваните лица - 3 лица (Уеб дизайнер) 2.3.Документ доказващ завършеното обучение - Сертификат 3.Microsoft Office пакет - КК4 3.1. Хорариум - 45 уч.часа - (вкл. дистанционна форма*): 3.2.Брой на обучаваните лица - 10 лица 3.3.Документ доказващ завършеното обучение - Сертификат За членове на екипа на СП. 4. Управление на ИТ проекти - КК6 4.1. Хорариум - 30 уч.часа - (вкл. дистанционна форма*): 4.2.Брой на обучаваните лица - 3 лица (Ръководител, Администратор ИС, Счетоводител) 4.3.Документ доказващ завършеното обучение - Сертификат *За лицата от целевата група- хора с увреждания и лица грижещи се за малки деца или зависими членове на семейството, които имат специфични нужди, които обуславят необходимостта от дистанционното обучение, в случаите когато по друг начин не може да бъде реализирано в присъствена форма, спецификата на обученията го налага и при спазване на изискванията на ЗПОО /съгласно Насоките/ Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за минимум лицата от целевата група, включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по КК и приемане на свършената работа от работодателя. Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1.Ръководител екип; 2.Външна обучителна организация; 3.Координатор; Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта (зала/платформа за обучение), оборудване(мултимедийно), учебни материали; 0.00 0.00
Професионално обучение: Целта на дейността е да се повиши професионалната квалификация на целевата група, с оглед осигуряване на адаптирана заетост. В тази връзка предвиждаме да се проведе обучение по част от професия 482040 Организатор Интернет приложения, специалност 4820401 Електронна търговия: Професионално обучение за заетите в СП лица, по част от професия: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 482040 Организатор Интернет приложения, специалност 4820401 Електронна търговия; 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 600 учебни часа*(45 минути) за група ; 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 11 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение за професионална квалификация. 5. Място на провеждане - офис в гр. София и платформа за дистанционно обучение; 6. Форма на обучение - смесена: присъствена/дистанционна; 7. Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма); 8. Разходите за обучение са относно: Възнаграждение за преподаватели и учебни материали; 9. Изготвен допълнително и утвърдени График на обучението, преподаватели и учебни материали. 10.Правосубектност на обучаващата организация - кандидат., съгл.чл.18 от ЗПОО - номер на лиценз : 2013121088 / 25.11.2013. Професионално обучение за екипа в СП лица, по част от професия: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 342020 Сътрудник в маркетингови дейности, специалност 3420201 Маркетингови проучвания; 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 300 учебни часа*(45 минути) за група ; 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 3 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение за професионална квалификация. 5. Място на провеждане - офис в гр. София и платформа за дистанционно обучение; 6. Форма на обучение - смесена: присъствена/дистанционна; 7. Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма); 8. Разходите за обучение са относно: Възнаграждение за преподаватели и учебни материали; 9. Изготвен допълнително и утвърдени График на обучението, преподаватели и учебни материали. 10.Правосубектност на обучаващата организация - кандидат., съгл.чл.18 от ЗПОО - номер на лиценз : 2013121088 / 25.11.2013. *За лицата от целевата група- хора с увреждания и лица грижещи се за малки деца или зависими членове на семейството, които имат специфични нужди, които обуславят необходимостта от дистанционното обучение, в случаите когато по друг начин не може да бъде реализирано в присъствена форма, спецификата на обученията го налага и при спазване на изискванията на ЗПОО /съгласно Насоките/ Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия 482040 Организатор Интернет приложения , включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на удостоверение за професионално обучение по част от професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).