Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at creating new sustainable jobs in the restaurant, cafe - aperitif, organizing music and theme parties. By providing incentives by procedure "New Workplace 2015" HRD OP the applicant will provide better quality employment opportunities for unemployed and / or inactive  persons and will provide modern equipment and equipment for securing their employment.
 Four new jobs are to be created for 4 unemployed and / or inactive persons for inclusion in quality employment activity in a public place, cafe - aperitif. Unemployed and inactive persons will be part of the following specific categories of the labor market:
-Unemployed people under 29 years of age;
-Long-term unemployed and inactive persons;
The Project includes implementation of the following activities: 
1. Organization and project management; 
2. Visualization, information and publicity;
3. Hire of unemployed and / or inactive persons and securing employment; 
4. Equipment for the new jobs; 
The activities are aimed at providing equal opportunities, preventing any discrimination against different groups of people who fall within risk groups in the labor market, improving access to employment, reducing social exclusion and combating poverty.
Through the project the applicant will contribute actively to the implementation of EU objectives in the field of employment, tackling social exclusion and poverty through creation of new jobs for people falling in various specific categories of the labor market.
The main objective of the project proposal is aimed at providing sustainable employment, income generation, reduction and prevention of unemployment, social exclusion and at improving the adaptability of individuals at risk in the labor market. Employment for 4 persons will be provided for a period of 12 months and employment will be maintained for another 12 months for at least 2 of them.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е базова и структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -вътрешен мониторинг и контрол; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на възлагане на поръчки- ПМС 118/20.05.2015 г.; -надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -качествено архивиране и сигурност в съхраняването на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от безвъзмездната финансова помощ; -мерките за информираност и публичност; -напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на оперативната програма.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и надеждно съхранение на проектната документация; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип се състои от ръководител и счетоводител. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор, а счетоводителят на проекта ще бъде външен доставчик. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи и отчитане на напредъка по проекта, ще се изготвят доклади за извършената работа и отчетни таймшийтове за отработеното време. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето, представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група, да се включат в проектната инициатива, както и да преминат курс по ключова компетентност. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизирането на проектните ресурси и извършването на разходите по проекта в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. Начин на изпълнение 5 550.00 5 549.38
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел: -Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности, бюджет, източници на финансиране и резултати; -Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за целите на проектното предложение, осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране и да се популяризира финансовият принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г. . Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, общността и заинтересованите страни. В хода на проекта са предвидени: -да се организират и проведат два броя кръгли маси; -да се достави и монтира информационна табела; -да се доставят и разпространят 500 бр. информационни дипляни; -да се поставят информационни стикери за закупените по проекта оборудване и инвентар. Първата информационна кръгла маса ще се организира и проведе след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна кръгла маса е да се запознаят присъстващите граждани, широката общественост, представители на бизнеса, учащи лица, завършили обучение ученици и студенти, заинтересованите страни и в частност потенциалните представители на целевата група, безработни и неактивни лица, с проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Втората кръгла маса ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти, указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Освен нужната визуализация информационната дипляна ще предостави информация за ЕСФ, ЕС, основната цел на проекта, специфичните цели, основните дейности, целевата група, индикаторите, ще предостави и информация за локацията на кафе-аперитива и координати на екипа по управление на проекта, за да могат потенциалните представители на целевата група, безработни и/или неактивни лица, да осъществят индивидуален контакт за включване в заетост по проекта. Информираността и публичността за развитието на проекта и представянето на извършваните мерки са необходимо условие за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приносът на ЕС. Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. 1 100.00 1 100.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица и осигуряване на заетост: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група. Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Дейността ще стартира след проведената в дейност "Визуализация, информираност и публичност" първоначална информационна кръгла маса, в която е предвидено да участват и представители на целевата група, както и запознаването им с проекта, дейностите, финансирането и мотивирането им за включване в проектната инициатива. Дейността по наемането на работа на представители от целевата група ще стартира през трети проектен месец, защото през първите два месеца от стартирането на проекта ще се извърши информираност и подбор на лицата. Чрез предоставените стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОПРЧР кандидатът ще предложи подходящи работни места за безработните и неактивни лица на пазара на труда в заведение, кафе-аперитив, организиращо музикални и тематични партита. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в кафе-аператив, където се организират различни тематични, музикални, детски и индивидуални партита. Кафето се посещава от хора, обичащи музиката, литературата, художественото изкуство, спорта и др. В кафе-аперитива се провеждат неделни матинета - изпълнения на живо с фон от лека и приятна музика, музикални изпълнения на инструменти, репертоар от български, руски, френски и др.песни. Различни автори представят своите стихозбирки и творчества. В град Плевен има Национално училище по изкуствата и кафето е едно отмалкото места за организиране не неформални и формални събития за хората, любители на изкуствата. Ще бъдат наети 4 души персонал на следните длъжности: Специалист мултимедия-1 лице; Барман- 2 лица; Сервитьор- 1 лице; Специалистът мултимедия ще осъществява подготовката и организирането на дейности, свързани с изготвянето и презентирането на различни формати на отделни лица и групи, представящи своето творчество. Ще пуска различни видеоклипове, музика, реклама, тематични информации, използвайки специализирана презентационна и озвучителна техника. Барманите ще приготвят различни топли и студени напитки, алкохолни и безалкохолни коктейли, прясно изцедени сокове, плодови плата, сандвичи и др. В дните, в които ще се провеждат мероприятия, ще се предлагат и приготвят различни промоционални менюта за напитки. Част от столовете в кафе-аперитива са около барплота и това е свързано с директно обслужване на клиентите от барманите. Сервитьорът ще извършва дейности по вземане на заявки, обслужване на клиентите, почистване на района и отчитане на продажбите. Отчитането на продажбите и маркирането на отделните артикули ще се осъществява посредством софтуерен продукт и компютърна система. Управителят на фирмата ще окаже подкрепа на новонаетите по проекта лица за бързото им социализиране и адаптиране във фирмената среда. Ще се осигурят благоприятен микроклимат и добри условия на труд за новонаетите по проекта лица. Ще бъде избрана фирма по трудова медицина, която ще изготви цялостната документация по безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица.При избора на фирма по трудова медицина ще се спазва ПМС 118. Новите работни места, които ще се разкрият с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОПРЧР, ще са перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица. На всички 4 лица, включени в проекта, ще им се осигури заетост за 12 мес. по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 мес. на минимум 2 от тях. 32 292.00 32 292.00
Оборудване на новоразкритите работни места: Дейността по оборудване на новите работни места е свързана с осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. Работните места са ситуирани в кафе-аперитива. Там ще се разположи предвиденото за закупуване по проекта оборудване с цел обезпечаване на трудовата дейност на целевата група, безработни и неактивни лица, наети по проекта. Предвиденото за закупуване оборудване е само за новите работни места и за новонаетия по проекта персонал. Оборудването е необходимо, за да могат новонаетите лица да осъществяват свободно и професионално трудовите си задължения, да натрупат опит на заеманите длъжности и позиции, да се постигне качество и устойчивост на заетостта. Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение.Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности описани в проекта. В логически порядък, разкриването на всяко работно място е свързано с обезпечаването му с нужното оборудване. С новозакупеното оборудване и инвентар ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване. Дейността е насочена към закупуване на оборудване и стопански инвентар, както следва: Мултимедиа -1 бр. Екран - 1 бр. Тонколони - 2 бр. Усилвател - 1 бр. Миш пулт - 1 бр. Безжичен микрофон - 1 бр. Телевизор - 1 бр. Лаптоп – 1 бр. Миксер фрапе – 1 бр. Миксер блендер - 1 бр. Ледотрошачка - 1 бр. Сокоизстисквачка за цитруси -1 бр. Центрофуга за твърди плодове- 1 бр. Чашомиялна -1 бр. Ледогенератор- 1 бр. Кафе машина за капсули -1 бр. Кафемелачка -1 бр. Конвектомат -1бр. Компютърна система-1 бр. Софтуер-операционна система - 1 бр. Предвидените за закупуване: мултимедиа, екран, тонколони, усилвател, миш пулт, безжичен микрофон, телевизор и лаптоп и операционна система са предназначени за лицето, което ще заема длъжността специалист мултимедиа. Презентационното и озвучително оборудване е от изключително значение за качествено извършване на музикално и видео оформление на различните организирани събития в кафе-аперитива и пускането на презентационни материали, музика, видеоклипове, специализирана информация, реклама, тематични музикални, културни,спортни информационни материали и др. при провеждането на тематичните партита, матинета, литературни, музикални и спортни сбирки и др. Оборудването: миксер фрапе, миксер блендер, ледотрошачка, сокоизтисквачка за цитруси, центрофуга за твърди плодове, чашомиялна, ледогенератор, кафемашина за капсули, кафемелачка и конвектомат е основно оборудване и инвентар за бар, където ще осъществяват трудовата си дейност двамата бармани, наети по проекта. С предоставеното новозакупено оборудване те ще приготвят топли и студени напитки, алкохолни и безалкохолни коктейли, прясно изцедени сокове, плодови плата, сандвичи, аламинути и др. Компютърната система е необходима за изписване на поръчките и отчитането на продажбите. Фирмата притежава софтуер за отчитане на продажбите. Системата ще се използва от барманите и сервитьора при обслужване на клиентите. Предвиденото по проекта оборудване е в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група, и е предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост. Закупеното с финансовата помощ оборудване и инвентар ще са нови, високотехнологични, щадящи климата и екологичната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места.С него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост. 16 650.00 16 614.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).